Οι φωτο που ανέβασε στο twitter ο Cam είναι απλα τελειες😍
------------------------------------------------------------------------------Ο ήλιος που έμπαινε στο δωματιο με εκανε να ξυπνήσω.Ηταν μια πολλή ζεστή και όμορφη μέρα στην ΝΥ.Τεντώθηκα και κοίταξα για το κινητό μου,το οποίο ήταν στο κομοδίνο.Η ώρα ήταν 10.40 και άρχισα να πεινάω.Πρώτα πήγα στο μπάνιο έπλυνα το πρόσωπό μου και βούρτσισα τα δόντια μου.Μπήκα στην κουζίνα και είδα ένα χαρτάκι κολλημένο στο ψυγείο,ήταν απο την μαμά,έλεγε οτι έφυγε για την δουλειά κατα τις 9 και ότι μου έχει αφήσει λεφτά αν τυχόν και θέλω να βγώ,θα είναι πίσω κατα τις 5.Άνοιξα το ντουλαπάκι και πήρα τα δημητριακά.Όταν τελείωσα άκουσα το κινητό μου να χτυπάει και έτρεξα στο δωματιο για να προλάβω την κλήση.Ήταν η Liz,μια φίλη μου που έχει μετακομίσει ΝΥ εδώ και κατι χρόνια.Ξεχασα οτι της είχα πει οτι θα την πάρω όταν φτάσω.Σηκώνω το κινητό και της λέω καλημέρα.
-Καλημέρα,τελικά είρθες ΝΥ;
-Ναι αν θές παμε για κανα καφέ;
-Οκ,στείλε μου την διεύθηνσή σου και έρχομαι σε μισή ώρα να σε πάρω.
-Οκ,τα λέμε σε λίγο.
Μόλις έκλεισα το κινητοό της έστειλα την διεύθηνση. Πήγα στο δωμάτιό μου και άνοιξα την βαλίτσα μου να δώ τι θα βάλω.Αποφάσισα να βάλω το ψηλόμεσο τζιν μου και ένα άσπρο crop top.Στα πόδια μου έβαλα τα μαύρα Vans μου.Όσο περίμενα την Liz είδα το μαγιό μου και το μαύρο φουστάνι τα οποία χθές το βράδυ πέταξα στο πάτωμα κουρασμένη.Στην σκέψη των παιδιών χαμογέλασα.Όταν πήγα να πάρω το μαγιό και το φόρεμα κατω απο το κρεβάτι παρατήρησα κατι άσπρο.Ήταν η πετσέτα που μου είχε δώσει ο Cam.Δεν μου την ζήτησε χθές το βράδυ,θυμήθηκα μετά απο λίγο.Πρεπει να του την επιστρέψω.Ο Cameron νομίζω μένει σε αυτή την πολυκατοικία αλλά δεν ξέρω σε ποιόν όροφο.Η πετσέτα μύριζε πολύ ωραία,μάλλον ήταν το άρωμά του.Πάω τα ρούχα στα άπλυτα και συνεχίζω να ετοιμάζομαι.Ίσιωσα τα μαλλία μου και έπειτα άρχισα να βάφομαι.Έβαλα το make up μου,λίγο mascara και ένα απαλό χρώμα κραγιόν.
Μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα.Άνοιξα στην Liz και αμέσως με αγκάλιασε.Μου είχε λίψει πάρα πολύ όλα αυτά τα χρόνια.Με ένα χαμογελώ στα χείλη αρχίζει την συζήτηση.
-Τι κάνεις;
-Καλά,μου είχες λίψει τοσο καιρό.
-Και εμένα,εχω πολλά να σου πω.Πάμε; Με ρωτάει και γνέφω καταφατικά,αρπάζω την τσάντα μου κλειδώνω την πόρτα και κατεφθηνόμαστε στο ασανσέρ.
-Που θα πάμε; Την ρωτάω και γυρνάει προς το μέρος μου.
-Λίγο πιο κάτω έχει Starbucks,σου αρέσουν έτσι;
Γουρλωνω τα μάτια μου πριν της απαντήσω.
-Πας καλα;Τα λατρεύω!! Της λέω και γελάει...
-Ειμουν σίγουρη!
Μου λέει και βγαίνουμε από το ασανσέρ.Μιλάγαμε ασταμάτητα για το ότι εχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια που δεν είμασταν μαζί μέχρι που φτάσαμε στον προορισμό μας.Παραγγείλαμε και καθήσαμε σε ένα τραπεζάκι μιλόντας ακομα.
-Πως και δεν τα φτιάξατε με τον Josh; Με ρωτάει χωρις να περιμένω μια τέτοια ερωτηση.
-Γιατί το λες αυτό;
-Μου είχε πει πριν λίγο καιρό οτι του αρέσεις πολυ και επειδή τον ξέρω σίγουρα θα σου έχει πεί τι νιώθει.
-Ναι ειχαμε μιλήσει πριν ενα χρόνο για αυτό...
-Και τι εγινε;
-Δεν τα φτιάξαμε,αυτο...
-Γιατιί;
-Φαντάσου να τα φτιάχναμε και μετα απο λιγο καιρό μαλώναμε,δεν νομίζω οτι μετα η παρέα μας θα ήταν η ίδια,ουσιαστικά θα χωριζόμασταν σε δυο κομμάτια.Προτιμώ να τον εχω κοντά μου σαν φιλό παρά να τσακωθούμε για μια ανοησία και να μην μιλάμε...
-Εγω παντως ξερω οτι αν σου άρεσε όσο του αρέσεις θα ήσασταν μαζί.
-Μπορεί,δεν ξέρω αν μου αρέσει ομως...
Της είπα και κοίταξα αλλού.Μπορεί να την έβαλε ο Josh να μου μιλήσει...Συνέχισα και της ειπα
-Επίσης οτι και να ήταν αυτο που είχαμε,τώρα πλέον είναι αργά.Ειμαστε πολύ μακριά ο ενας απο τον αλλον...
-Σωστά,μου λεει
Ειδε οτι αυτο το θέμα με στενάχωώρησε λίγο και άρχισε να μου μιλάει.
-Δεν σου ειπα για εμένα και τον Taylor...Λεει,και μόνο που ειπε το όνομά του χαμογέλασε.
-Ποιος ειναι ο Tay?Της λέω και χαμογελάω.
Μου εξήγησε οτι τα έχουν εδώ και 4 μήνες και είναι πολυ χαρούμενοι και οι δύο τους.
-Θα παμε έξω οι τρεις μας σίγουρα!Της λέω...
-Ναι οκ,μου λέει και γελάει.Πηγαίνουμε να πάρουμε το να καφέ μας,ο οποίος ηταν έτοιμος.Καθώς περιμένουμε η Liz με κοιτάει κάπως περίεργα...
-Εεεε...
-Τι;της λέω λίγο τρομαγμένη...
-Τίποτα,λέει και μου χαμογελάει.
Μας δείνουν τον καφέ και έκει που πάω να γυρίσω κοπανάω πάνω σε κάποιον κρατάω τον καφε γρήγορα και με τα δύο μου χέρια για να μην χυθεί.
-Μπου,λεει και καταλαβαίνω οτί είναι ο Cameron.
Σηκώνω το κεφάλι μου και μου χαμογελάει...
-Κρίμα,του λεω
Με κοιτάει με απορία πριν με ρωτήσει
-Τι κρίμα;
-Κρίμα που κράτησα τον καφέ πριν χυθεί πανω σου,λεω και του χαμογελάω ψεύτικα.
-Μπορεις να γίνεις τοσο κακιά;
Με ρωτάει με μια ειρωνία και η Liz γέλασε.Ο Cameron την κοιτάει και μετά γυρνάει ξανά να με κοιτάξει.Φορούσε ένα μαύρο σκισμένο τζίν και μια γκρι μπλούζα v η οποία φαίνεται πολυ ωραία πανω του.Τα μαλλία του ηταν ανακατεμένα,σχεδόν αχτένιστα.Ζαρωσε τα φρύδια του και με κοίταξε.
-Δεν θα με γνωρίσεις στην φίλη σου; Ρωτάει,ξανακοιτάει την Liz και της χαμογελάει σαν να μην είμουν εκεί.
-Ναι,Liz o Cameron,μένουμε στην ιδια πολυκατοικία.
Της λέω κάνοντας την αδιάφορη αν και μου την έδινε αυτο που έκανε ο Cameron.
-Χάρηκα,λεει ο Cameron με ενα πολύ γλυκό χαμόγελο,δινοντάς της το χέρι.
Χάρηκε πολύ το παιδι και ειπε να το παίξει ευγενικός.Όσο σκέφτομαι ποσο αδιάφορος ήταν χθες που γνωριστήκαμε και πως κανει τώρα,αρχίζω να θυμώνω.Προσπαθω να κρύψω τον θυμό μου και τον ρωτάω που είναι τα αγόρια.
-Δεν είμαι μαζί τους τώρα αλλά θα έρθουν σε λίγο.
Λεει κοιτοντας με.Έριξε μια ματιά στα μάγουλά μου και μετά ένωσε ξανά τα μάτια μας χαμογελόντας.Πρεπει να είχα κοκκινίσει λιγο...το παθαίνω συνέχεια οταν νευριάζω.
-Εμείς,μικρή,καθόμαστε εκεί...Λέει και δίχνε ενα τραπέζι με τέσσερα αγόρια που μου είναι άγνωστα.
Μικρό ειναι το μάτι σου,οχι εγω...
-Allie με λένε...Του λεωΦεύγουμε με την Liz και καθήσαμε στο τραπέζι μας.
-Γνωρίζεστε με το αγόρι αυτο που μας μίλησε;
-Τον Cameron;της λέω καθώς κοιτάω πισω και της τον δείχνω.Γνεφει καταφατικά και της λέω ναι
-Πότε;Χθες δεν είρθες;Με ρωτάει ξαφνιασμένη...
...
της είπα ότι εγινε χθές στην πισίνα και μου λέει:
-Αχ το γλυκούλι...Θα τρελαθώ τον ειπε γλυκούλι.
-Ο Cameron; Λέω και γελάω
-Ναι...σε κοίταξε.
-Μάλλον εσένα κοιτάει.Δεν τον είδες πως έκανε πριν όταν σου μιλούσε;
-Δεν ξερω,μου λέει,πάμε;
-Που;
-Στα αγόρια;
Κοίταξα πίσω να δώ αν είναι ο Nash και ο Matt.Μόλις του εντόπισα γυρνάω στην Liz.
-Ενα γεία και φεύγουμε
...______________________
Είθελα να συνεχίσω σε αυτό το παρτ αλλα θα έβγαινε λίγο μεγάλο (:
Η συνέχεια απο αυτό θα είναι στο επόμενο παρτ
...
Παντως η Allie δεν φεύγει 🙊❌
Αυτο λεω μονο,bye
♡
YOU ARE READING
Changes//Cameron Dallas fanfiction.gr♡
FanfictionΟ πρώτος χρόνος στο λύκειο θα ειναι διαφορετικός για την Allie. Οι γονείς της αποφάσισαν να μετακομίσουν μακριά απο το μέρος που μεγάλωσε χωρίς η ίδια να ξέρει τον λόγο... Θέλει απεγνωσμένα να βρεί τον λόγο αλλα με το που αρχίσουν τα σχολεία η π...