Chilling Out

96 7 3
                                    

Allie's P.O.V.

Ακούω κλειδιά στην πόρτα και καταλαβαίνω οτι είναι η μαμά.Ανοιγει τη πόρτα και μπαίνει μέσα.Δεν ήταν και στα καλύτερά της,μάλλον είναι κουρασμένη.Οταν κατάλαβε οτι είμαι στον καναπέ και την κοιτούσα μου χαμογέλασε.

-Γεια σου αγαπη μου,τι κανεις;

-Καλα,πως πηγε η πρώτη μέρα στην δουλεία;

-Καλα,αν αφαιρέσεις την κούραση,λεει και γελάει...κάνω το ίδιο.

Καθόμουν με την μαμά στο τραπέζι για να μην είναι μόνη της καθώς έτρωγε.

-Το ξέρεις οτι σε δύο μέρες αρχίζουν τα σχολεία;

Το είχα ξεχάσει,πράγμα που με χαροποιούσε...

-Προσπαθούσα να το ξεχάσω,της λέω και γελάω.

Η αλήθεια είναι οτι δεν μου αρεσει το σχολείο,δεν νομίζω οτι αρεσει σε κανέναν...αλλα αυτό ειναι άλλο θεμα.
Θα εχει ενδιαφέρον,όμως,να δώ τι θα κάνω...Πρέπει να βρώ καινούργια παρέα και αλλα τέτοια.Δεν έχω προβλημα να μιλάω με καινούργια άτομα απλά ξέρω οτί θα είναι περίεργο.Και αν στο σχολείο είναι και τα αγόρια;Μακάρι...θα έχω τουλάχιστον κάποιους που ξέρω εκτός από εμένα.Ο Cameron μου είπε οτι είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος...οπότε και τα αλλα αγόρια θα είναι κάπου στα 17 πιστευω.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η πόρτα η οποία χτύπησε τρεις φορές συνεχόμενα.

-Ανοίγω εγώ,φώναξα και έτρεξα στην πόρτα περιμεένοντας να είναι ο Cameron με την τσάντα μου...Όταν άνοιξα την πόρτα δεν είδα ακριβώς αυτο που περίμενα...βασικά,δεν ήταν ο Cameron.Μια γυναίκα μέσης ηλικίας με κασταννό καρέ μαλλί να περιμένει έξω από την πόρτα.Μώλις με είδε μου έδωσε ένα πλατύ χαμόγελο,το οποίο και ανταπέδωσα.Μου δίνει το χέρι της πρίν με αγκαλιάσει.

-Εσύ πρεπει να είσαι η κορη της Barbara

-Και εσείς μάλλον είστε φίλη της.

Όταν με άφησε μου έκανε μια γκριμάτσα.

-Ω,σε παρακαλώ,μίλα μου στον ενικό...είπε και γέλασε.

-Περάστε,της λέω και μετά από λίγο μπαίνει μέσα.

Η μαμά σηκώνεται και την αγκαλιάζει.Φένεται οτι εχουν καιρό να ειδωθούν.

-Που χάθηκες τοσο καιρό; Λεει στην μαμά

-Στην δουλεια Eva μου,που αλλού;

-Αμάν πια με αυτη την δουλεια...

Πριν να απαντήσει η μαμά χτύπησε το κουδούνι.

Changes//Cameron Dallas fanfiction.gr♡Where stories live. Discover now