Hoofdstuk 1

246 19 3
                                    

Foto is Lola
Xxx

Ik word wakker door mijn moeder die naar boven komt stormen en roept:"LOLA VAN DIJK! Ben je nu eindelijk wakker, je moet naar school het is al acht uur geweest."
Oh shit! Ik moet opschieten om half negen begint school. Dat wordt een te laat briefje. Oh ik heb me nog niet voor gesteld. Nou! Ik ben dus Lola van Dijk zoals mijn moeder net schreeuwde.
Ik ben 15 en word over een week 16. Mijn ouders worden steeds nerveuzer, hoe dichter bij mijn verjaardag. Ik snap er niks van...
Maar ik dwaal af. Ik heb licht blauw Haar en soort van groen blauwe ogen. Ik zit op Clarrison high school.
Ja echt een rare naam. Maar ik doe 3 havo.
Ik heb 1 beste vriendin:
Zij heet Lilly Butterfly, we kennen elkaar al van de geboorte want onze ouders zijn beste vrienden. En ze is de vriendin van mijn broer, Hunter.
En dan heb ik ook nog een beste vriend. Hij is homo en echt super grappig. Ik heb helemaal niks tegen homo's net zoals Lilly. Maar mijn beste vriend heet Taylor Adams.
Ik heb een broer, hij heet Hunter.
Hij is soms echt heel irritant, maar ook heel lief. Ik vind Lilly en Hunter echt bij elkaar passen. En mijn ouders heten Andra en André van Dijk. Ja echt heel cliché die namen maar ja. Mijn vader is de burgemeester en mijn moeder is de burgemeester vrouw.
Of ik iemand leuk vind? Nee niemand. Hier is het meisje dat forever alleen blijft. En als oud vrouwtje met honderd katten in het bos gaat wonen.
Maar... Oh shit ik moet echt op schieten, ik pak een setje kleren
Dit zijn de kleren:

Het wordt warm weer dus doe ik een kort wit broekje aan met daarboven een blauw shirtje aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het wordt warm weer dus doe ik een kort wit broekje aan met daarboven een blauw shirtje aan.
Ik pak m'n telefoon en tas, ren naar beneden en gris een appel uit de fruitschaal. Roep snel nog even doei. Pak m'n fiets en race naar school. Op school aangekomen, ga ik naar de receptie en vraag om een te laat briefje. Ik krijg mijn briefje. Ik kijk even snel welke les ik heb. Oh god, ik heb economie. Ik haat dat vak en de lerares, de lerares heeft ook nog is een hekel aan mij. Ik kom bij het lokaal aan en klop op de deur en vraag of ik naar binnen mag. "Mij best. Nou kom hier met dat briefje en ga meteen zitten."Zegt de lerares. "Mevrouw, U hoeft niet zo te doen. Ik doe niks." zeg ik brutaal. "Doe is niet zo brutaal, Mevrouw van Dijk." Zegt ze. "Mevrouw U weet toch dat ik de dochter van de burgemeester ben??" Zeg ik en loop met een grijns naar de achterste plek bij het raam in het lokaal. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en val in slaap.

De droom: ik lag in een kooi, de onderkant was van ijzer en de rest van zilver. Ik pakte het tralies vast. Maar het brande en siste. Hoe de hell kan zilver nou branden op mijn huid. Ik trok snel mijn handen weg. Het waren brandwonden geworden. Het heelde al. Ik begon te gillen. Hoe kan het nou helen. Dat kan helemaal niet. Er kwam een man van rond de 40 aanlopen. Hij zei:"hé wolfje. Hoe gaat 't met je?" Waarom noemt hij mij wolfje. Ik hoor opeens een stem in mijn hoofd:"Hoi!! Ik ben Lila. Ik ben je innerlijke wolf."
Einde droom...

Ik werd gillend wakker in het klaslokaal. Iedereen keek me aan. Maar ik pakte mijn tas en rende het lokaal uit. Lilly kwam me achterna, ik rende naar de meiden wc. Ik ging op de grond zitten in het hoekje. Lilly vroeg wat er was. Ik antwoordde:"Je gaat me vast gek vinden, maar ik had een droom over dat ik wakker werd in  een zilveren kooi en toen ik de tralies deed het super veel pijn en er kwamen brandwonden op maar die heelde al snel. Toen kwam er een man aanlopen en zei tegen me iets van wolfje en toen begon ik te gillen want ik hoorde een stem in mijn hoofd die zei:"hoi ik ben je innerlijke wolf en ik heet Lila." Maar ik snap er niks van" Lilly schrok van mijn antwoord, maar herstelde zich al snel. Ik kijk haar raar aan. "Kom we gaan gewoon weer naar de les." Zegt ze snel om het onderwerp te veranderen.
---------------------------
Nou dit was het eerste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het is opnieuw bekeken en verbeterd.

Xxx...

I'm his what??!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu