Foto is Lola
Wat er vorig hoofdstuk gebeurde: Lilly schrok van mijn antwoord, maar herstelde zich snel. "Kom we gaan gewoon weer naar de les." Zei ze proberend snel van onderwerp te veranderen.
🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼Lilly en ik liepen weer terug naar het klaslokaal. Mevrouw van der Staay(de lerares) vroeg waarom ik wegrende en gilde in het klaslokaal. Ik antwoordde:"Ik schrok van uw hoofd mevrouw. U bent zo lelijk dat ik daarom wegrende."Ik hoorde iedereen Lachen en ging weer op m'n plek zitten.
---------------Einde schooldag---------
Taylor, Lilly en ik lopen lachend het klaslokaal uit. Als je wilt weten wat er is gebeurd. Ik zat op mijn telefoon spelletjes te spelen, toen ik de tijd zag. Het was 5 minuten voor het einde van de schooldag en dan hadden we eindelijk een week vakantie. En morgen ben ik jarig, ik heb er zoveel zin in! Dan word ik eindelijk 16 en mag ik een brommer.
Dus toen riep ik keihard door de klas naar Lilly en Taylor dat het over vijf minuten vakantie was. Hun riepen keihard yes door de klas. De leraar werd boos. Het is ook echt zo'n oude leraar die niet tegen veel geluid kan. Maar hij werd helemaal rood van woede. Het leek alsof er stoom uit zijn oren kon komen zo boos was hij. Maar daardoor moesten wij lachen, en werden we eruit gestuurd.
We lopen naar ons kluisje. Echt super chill, onze kluisjes zitten naast elkaar. Ik doe mijn kluisje open en drop al mijn boeken erin. Nooit dat ik huiswerk ga maken in mijn vakantie.
Ik zeg dag tegen Lilly en Taylor en loop naar de fietsen. Ik pak mijn fiets en fiets naar het bos.
In het bos aangekomen gooi ik mijn fiets neer en loop door het bos. Ik kom hier altijd om rustig te worden. Ik loop naar de waterval midden in het bos en ga daar op het zachte mos zitten. Ik kijk naar het water en luister naar de geluiden. Ik word er zo rustig van dat ik begin te gapen. Ik ga achterover liggen en sluit langzaam mijn ogen. Ik val in slaap..
POV Onbekend
Ik krijg een mindlink binnen.
¨Alpha, er is een rogue bij de waterval gespot. Ze ligt te slapen.¨ ¨Blijf daar, ik kom er nu aan met de BetᨠZeg ik terug en sluit de mindlink af. Ik loop rustig naar beneden naar mijn Betá. ¨Kom, er is een Rogue gespot bij de waterval in het midden van het bos. Op ONS gebied!¨ Zeg ik boos en ik denk dat je wel merkt dat ik boos wordt. Hoe durft die rogue op ons gebied te komen. Ze kan toch ruiken dat dit ons gebied is. Mijn Betá knikt en gromt boos.
We lopen naar buiten en veranderen in onze wolven. Ik ren vooruit naar de waterval. Als we er zijn loop ik naar een boom en verander ik terug, ik trek snel een sportbroekje aan. Ik doe niet de moeite om een shirt aan te doen. Ik loop terug en zie dat mijn Betá ook al terug veranderd is.Ik loop naar het meisje toe en trek haar omhoog. Om haar daarna weer op de grond te gooien.
POV Lola
Ik word wakker van een harde klap op mijn rug. Ik word wakker en schreeuw van de pijn.
Ik kijk om me heen met tranen in mijn ogen. Ik zie twee super knappe jongens staan en nog een paar andere jongens, maar die zijn minder knap. ¨W-wacht?! Waarom zijn jullie hier en waarom heb ik zoveel pijn aan mijn rug?¨ Vraag ik terwijl ik naar beneden kijk. Ik durf ze niet aan te kijken. Ze zijn zoveel langer dan mij en ik kan niet opstaan.
¨Vieze rogue, Wat doe je op ons gebied?¨ Zegt De langste met een intimiderende stem. ¨Wat is een Rogue, ik ben helemaal geen rogue! En dit is van iedereen ik kom hier al vier jaar lang..¨ zeg ik bang en boos. ¨Je durft ook nog is te liegen tegen een Alpha. Jij durft. Mannen pak haar op en gooi haar in de kerkers. Ik kijk morgen wel bij haar in de kerkers.¨ Zegt hij en geeft me een gemene grijns. Ik kijk bang. ¨D-de kerkers? Maar morgen ben ik jarig!! Dan word ik 16, laat me alsjeblieft gaan? Ik beloof dat ik hier nooit meer kom?¨ Zeg ik met trillende smekende stem. Maar nee hoor. Geen genade, de tranen stomen over mijn wangen. Eentje gooit me over zijn schouders en geeft me een klap op mijn billen. Ik begin te trappen tegen zijn buik, maar stop uiteindelijk als ik door heb dat het niet helpt. Hij begint te lopen met de rest van de mannen.
-----Tijdsprong van een halfuur-----
Ik word wakker als ik op een oud koud matras word neer gegooid. De rest van de mannen behalve de 'Alpha'loopt weg. De 'Alpha' zoals hij zich zelf noemt, geeft me nog een gemene grijns en dan loopt ook hij weg. Ik ga liggen en probeer te slapen.
-----S'nachts----
Ik word met veel pijn wakker. IK begin te schreeuwen en te gillen. Ik voel al mijn botten kraken. Het doet zoveel pijn. Ik kruip naar de tralies van de cel en kijk om me heen. ¨Help, Waarom doet het zoveel pijn?!¨ Vraag ik zacht huilend. Ik hoor een oude vrouw iets fluisteren. ¨Meisje, je bent aan het veranderen. Is het vandaag je 16e verjaardag?¨ Vraagt ze zacht. Ik zeg zacht Fluiterend ja, maar dan word het zwart. Ben ik dood? Ben ik eindelijk dood? Verlost van de pijn van daarnet??
JE LEEST
I'm his what??!!
WerewolfLola is een normaal meisje. Dat denkt ze dan. Ze is 15 jaar oud en over een week wordt ze 16. -_________________________________- "MATE!!" Zegt hij. "Wat bedoel je, mate? Ga van me af gek!" Zeg ik. Hij gromt. "J-je g-gromde..!" Hij duwde me hard...