Ik kijk Julie aan.
Snel ga ik weer normaal op mijn stoel zitten. Julie duwt de deken van haar af en wrijft in haar ogen. Ik kijk haar aan via mijn ooghoeken.
''Ik heb honger''
Ik kijk haar vragend aan.
''Laat me gewoon gaan!''
''not..saffee''
''not safe, urg..aha..not safe,'' zegt Julie half geïrriteerd.
Ik kijk haar verdrietig aan en kijk vervolgens naar voren.
''Nou, dat moet je maar eten halen, want ik heb honger.''
Ik kijk haar weer aan.
Julie zucht en draait zich om naar mij: ''Alsjeblieft.''
Ik kijk blij naar Julie en ga wat naar voren zitten.
''Ik zal je heel dankbaar zijn als je wat eten voor me haalt.''
''h...h..okaaayy...''
Er verschijnt een glimlach op Julie's gezicht. Ik sta op en slof naar de deur, als ik bijna bij de deur ben draai ik me om en steek ik mijn hand naar voren als gebaar van 'wacht even'Ik loop de deur uit, op zoek naar wat eten.
P.O.V Julie
Ik zie dat de zombie de deur uit loopt. Ik ren naar een raam en kijk naar buiten om te kijken of hij weg is. Als hij weg is ren ik over het vliegveld op zoek naar een uitgang. Als ik bij een paar dozen aankom zie ik een zombie lopen. Snel ren ik naar een wiel van een vliegtuig en ga erachter zitten. Ik zie dat er steeds meer zombies bij komen die in de lucht zitten te ruiken. De zombies komen steeds dichterbij. Ineens voel ik een hand op mijn schouder...P.O.V R
Ik leg mijn hand op Julie's schouder, verschrikt draait ze zich om.
''Nieet....renne..''
Ik kijk Julie bezorgt aan. Ik zie dat de andere zombies steeds dichterbij komen. Om te voorkomen dat ze Julie pakken, haal ik wat bloed uit mijn zak en smeer dit op Julie's gezicht. Ik snuif een paar keer, ze ruikt niet menselijk meer.
''kkom....saffee''
''dankje,'' zegt Julie
Ik hou haar arm vast en trek haar achter het wiel weg. Als we weer rechtop staan, zie ik een stuk of 10 zombies voor ons staan.
''Speell.....doood''
Ik maak een zombie achtige beweging om te laten zien wat ze moet doen.
''Okaay..?''
Julie knikt en begint als een zombie te lopen. Ik merk dat ze dit iets te overdreven doet.
''Too....mucch''
We sloffen door de menigten heen. Als we erdoorheen zijn probeer ik iets tegen Julie te zeggen.
''Ikk zeii tooch....not saaafffe''
''Ja ik snap het nu wel, maar ik heb echt heel erg honger.''
JE LEEST
My Zombie
FanfictionKeep....you safe Wat ben ik aan het doen met mijn leven, ik ben zo bleek, ik moet meer naar buiten, beter eten. Mijn postuur is vreselijk. Mensen zullen me beter gaan respecteren als ik rechtop sta. Wat is er mis met mij? Ik wil gewoon met de mensen...