1

325 21 2
                                    

Viktorija P.o.v.

**LĖKTUVE**

  Pasigirdo stiuosdesės balsas:
  -Nusileidome Londono centrineme orouoste.
  Aš tai išgirdusi pradėjau žadinti Eva.
  -Ko tu nori nuo manes moterėle, kai kas miegojo, labai, netgi LABAI saldžiai!?-tyliai šaukė ant manės Ew.
  -Pranešė, kad už 5minutčių nusileisim,-iš juoko mirdama kai pamačiau jos plaukus išlemenau aš.

*KAI LĖKTUVAS NUSILEIDO*

  -O Žemele, kaip aš taves pasiilgau!!!-suklupau ant žėmės, ir pradėjau bučiuoti ją.
  -Kas čia vyksta?-mirdama iš juoko tarė Ew.-Eime, taxsi laukia!-sušukdama tarė Ew
  -Ate mano meileee,-pati žvengdama tariau aš.
  Priėjome taxsi. Važiavome į savo naujuosius namus. Važiuodama aš ir Ew snapchat'tinom vaisdą pro langus, nes jis buvo tobulas.
  Privažiavusios namus, susimokėjom už kelione ir atsisvekinom su varuotoju.
  Išlipusios net nepastebėjom kaip iš mūsų rankų iškrito lagaminai ir kaip mes aiktėlėjom.

Eva P.O.V.

  -Va čia tai namaiiii,-tariau aš.-Ane, Vi?
  -Ane, ane. Nešk savo didelia subinę į vidų.
  -Okay, okay, tik be isterijų!-sušukau, ir įėjau į vidų.

VIKTORIJA P.O.V.

  Įsitasiusios ir susidėjsios daktus į spintą bei pasiklojusios lovą, pasikabinusios rankšluosčius vonioj, įsitaisisios virtuvėj, nuėjom apžiurėti namą iš artčiau. Turėjom atskirus kambarius. Abiejų lovos buvo karališko dydžio. Vonios kambariai mūsų kambariuose, atskiros durys į spintas, o spintos tokios kaip iš filmo Princeses dienoraštis. Namas 2 aukštų. Antras auskštas niekom neipatingas, ten tik mūsų kambariai kuriose ir balkonai kurie susijungia mūsų kambarius. Virtuvė didžiulė. Šaldytuvas 2 durų. Baro kėdės ir stalas. Didžiulė sofa svetainėje, ir didžiulis plazminis televizorius. Svečių kambarys. Ir tuoletas. Viskas, visas namas išvardintas. Kieme tik milžiniškas baseinas ir žalia, minkšta žolė.
  Nuėjome miegoti apie 22:54. Palinkėjom viena kitai saldžių sapnų per balkoną ir nuėjom miegoti.

**RYTAS**

Kadangi mums abėjoms po 19 šian ryte į univerą reik varyti. Šhhit, taip tyngiu... Bet kažkaip išsiritenau iš lovos ir pradėjau ruoštis. Pirmiausia nuėjau išsivalyti dantis. Tada nusiprausiau po dušu. Išsidžiovinau plaukus ir juos išsitiesinau. Nuėjau pasidažyti ir apsirengiau baltus plėšytus džinsius, juoda laisvą bliuskutę ir vėliau užsimausiu juodus converse batus. Susidėjau savo emoji kuprine, o vėliau susimasčiau eiti su Amerikos vėliava papuošta kuprine. Nusileidau laiptais ir papusryčiavau kartu su Eva.

EVA P.O.V.

Atsikėlaiu. Nuėjau po dušu, duše išsivaliau dantis. Išsidžiovinau plaukus ir nuėjau pasidažyti. Po to užsidėjau mėlynus, plėšytus džinsus ir balta maikute kur parašyta TROUBLE MAKER ir vėliau užsidėsiu raudonus converse batus. Susikroviau savo baltą kuprinę ir nuėjau papusryčiauti. Su Vi iš kambarių išėjome vienu metu. Papusryčiavusios įsėdom į Vi automobilį-visiškai nauja mustanga. Vakar mes pirkomės 3 mašinas, žinau WAUUU, Vi sidabrinį mustangą, aš baltą mustangą, vis dėl to mūsų skoniai sutampa, bendrą pirkomės mašiną be stogo kuria sukūrė Apple??? Juppp ji sidabrinės spalvos išmanioji mašina. Nuvažiavusios į univerą pamatemę...

Na kaip jums dalis? Parašiau 460 žodžių! Pradžiai manau neblogai. Tikiuosi nenuvyliau? Komentuojam nuomonez ir votinam kam patiko

Luv ya!

XOXO
-DreamingGirl

 

2Girls, 5BoysWhere stories live. Discover now