EVA P.O.V.
Ir aišku jis man tarė:
-Atrodai labai gražiai...-aš visa paraudau. Iki tol kol nepamačiau kaip apsirenges jis.-KODĖL TU NE SU KOSTIUMU, O PAPRASTAI APSIRENGES?!-sukandusi dantis pasakiau.
-Sozzy,-nuskambėjo visai mielai.
-SOZZY?! TU NEMAŽAS VAIKAS!!!
-Nu atsiprašau,-susigėdes tarė jis.-Gal vistiek einam pavakarieniauti?-pakėlė vieną antakį.
-Dabar stovi. Ir. Lauki. Manęs. Čia,-sakaiu su tarpais.-Ir lauksi iki tol kol aš išlysiu iš šitos violetinės suknelės!
-Okkkk.
Nužiūrėjau jį su akimis, kaip jis apsirerenges. Jis buvo su džinsais, balta maikute, ir su converse juodais sportbačiais.
Užlipau į viršų ir nusirengiau suknelę. Užsidėjau baltus plėšytus džinsus, violetine maikutę, susimečiau daiktus į baltą kuprinę ir užsidėjau naujus converse violetinius sportbačius.
**PO VAKARIENES EVOS IR VIKTORIJOS NAMUOSE**
-Ačiū už vakarienę,-padėkojau ir pabučiavau į žandą.
Jisai net nusuregavo kaip aš uždariau lauko duris tiesiai jam prieš nosį.
Vikos namuose dar nebuvo tačiau kai moviausi batus išgirdau skambutį į duris. Ten buvo girtut girtutelė Vi?Nuvedžiau ją į jos kambarį. Paguldžiau ir ją nurengiau.
Nuėjau užrakinau duris, užgesinau šviesas visur ir nuėjau po dušu.
Po dušo įslinkau į lovą ir užmigau, bet prieš užmiegan vis galvojau apie Louis.
**RYTAS**
VIKTORIJA P.O.V.
Atsikėlau su plyštančia galva. Nuėjau į vaistinėlę išgeriau vaistų nuo galvos skausmo. Pažėjau į laikrodį 07:30. Geras jausmas žinoti, kad šiandien penktadienis...
Nuėjau į vonią ir atlikau visus savo rytinius ritualus.
Po to užsidėjau chalatą ir nuėjau papusryčiauti. Paprastai pusryčiauju su Eva bet ji miegojo taigi išsikepiau čirvinių blynu.
Po to pripyliau nedidele stikline vandens užlipau į viršu apipyliau miegančia Eva su vandeniu ji atsikėlė, bet visai nesivijo.
Nuėjau į virtuvę ir sudėjau indus į indaplovę. Kai staiga išgirdau skambutį į telefoną. Nuėjau į savo kambarį ir ten man skambino...
Muahahahaha. Kokia aš bloga. Ant idomiausios vietos. Žianau badass girl. vote.
luv ya
-DreamingGirl
YOU ARE READING
2Girls, 5Boys
RomanceIstorija apie katik atsikrauštčiusios gyventi į Londona geriausias drauges Viktorija ir Eva.