Capitolul 2

4.9K 225 4
                                    

Pov. Selena

Alarma suna intr-una. Ma.m ridicat ca sa o sting si am plecat la baie ca sa imi fac rutina de dimineata. Dupa ce am facut asta ma.m dus in dulap si mi.am ales hainele pentru azi la scoala. Mda scarbos dar macar azi am o cursa. O cursa contra Dean si am sa castig fara ca sa isi dea seama ca sunt eu. Dupa ce ma.m imbracat am luat ghiozdanul,telefonul si cheile de la casa si am plecat la scoala care era la 5 minute de casa mea. Ajunsa la scoala intru si ma duc la dulapul meu.
- Iau.te cine a venit!!!😂😂😂
Cand ma intorc vad pe Miri curva scoli.
- Ce vrei?? Nu ai ce face sau care e problema??
- Dragut.o mai bine ai tace nu esti de cat o tocilara.
- Daca ai stii tu,draga mea nu ai mai zice nimic. Da o sa vina o zi in care o sa faci pe tine la cata frica o sa ai in tine.
- Dragut.o ai prins glas sau care e problema?
- Prind glas cand vreau si cu cine vreau. Acuma daca ma scuzi am ore si eu cum sunt diferita de tine merg la ore nu stau cu baieti prin baie si ma ling cu ei. Pa pa.
Am iesit din multimea care se stranse.se in jurul nostru. Toti stateau si se uita la mine cu gura deschisa ne venindu.le sa creada ca eu tocmai ia.m vorbit asa lui Miri.
Adevarul este ca am cam intrecut limita un pic azi. In fine dupa ce s.au terminat orele am plecat acasa ca sa ma pregatesc pentru cursa din noapte asta. Ajunsa acasa ma.m dus sus si am facut un dus,dupa care am intrat intr.o camera care era in spatele dulapului meu care era plina cu haine si arme pentru curse si pentru misiunile care le aveam. Am ales niste colanti negri si un maieu negru cu un craniu pe el iar in picioare mi.am luat niste botine negre cu tinte. Peste maieu am luat o veste de blugi,parul l.am prins intr.o coada de cal perfecta. Am luat niste chei la nimereala si am coborat in garajul meu subteran si am luat un Audi A4. Am plecat spre pista. Cand am ajuns am vazut o gramada de lume pe pista si erau multi de la scoala. Pe una din masini statea Dean. Am mers in una din cabanele de pe pista.
- Buna,am ajuns as vrea ca sa nu pronunti numele meu pe pista nu vreau ca Dean sa stie numele meu.
- Sigur, scumpo.
- Multumesc unchiule,spun eu multumit de raspuns.
Abel este unchiul din partea mamei care a avut mare grija de mine cand ai mei au murit. Îi sunt foarte recunoscatoare ca a avut grija de mine si ma iubeste ca pe propia fiica.

Buna,am revenit. Ma bucur ca va placut primul capitol. Acesta este al doilea capitol. Este un pic cam mic dar sper sa va placa. Va pup.😘😘

Rebela Sau Tocilara?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum