Pov. Selena
Cand am dat curba am vazut masina lui Dean facuta praf aruncata pe autostrada. Am fugit la masina sa vad daca este inuntrul masini. Cand m-am uitat nu era nimeni.
Am plecat alergand unde era linea de sosire si m-am uitat peste tot sa vad daca este insa nici urna de el parca l-ar fi inghitit pamantul.M-am gandit ca poate stia de accident sau stia ca cineva ii vrea raul si a actionat. In timp ce ma gandeam la toate lucrurile posible care se pot intampla a inceput sa imi sune telefonul.
Conv.telefonica
- Alo da?
- Domnisoara Parker??
- Da eu sunt. Cine este la telefon?
- Va sunam sa va spunem ca Domnul Dean Horan a ajuns la spital in stare grava si ne-a zis ca sunteti singura persoana care il puteti ajuta cu semnatura pentru operatia care trebuie sa o facem ca sa supravietuiasca.
- Da sunt iubita lui insa la ce spital sunteti?
- La spitalul din central orasului.
-Bine in 10 minute ajung, spun inchizand telefonul si mergand la unchiul meu cerandui sa vina cu mine la spital ca sa semneze foaia pentru operatia li Dean.
Mergeam spre spital gandindu-ma de ce am spus ca sunt iubita lui la urma urmei m-ia facut atata rau mie si familiei mele. Insa tot ce stiu este ca vreau sa il salvez si sa nu il las sa moara cum am facut cu fratele meu si sora lui. Am ajuns si m-am dus la receptie intreband de la ce camera este Dean. Mi sa spus ca este la camera 50 la etajul 2.
Am urcat in lift dupa care am fugit pana la camera lui. Acolo era doctorul asteptand sa vada cand voi veni pentru a semna foaia ca sa poata sa se poata face operatia. I-am zis ca unchiul meu va semna foaia pentru ca amandoi eran minori. Dupa ce a semnat am mers in sala de asteptare. Dupa cateva ore doctorul iese si imi striga numele. Am mers singura spre cabinetul lui si m-am asezat pe scaun.
- Vreau sa va spun ca operatia a decurs bine, insa va trebui sa stea internat vreo doua saptamani pana se va reface. Arsurile de pe corp se vor vindeca insa trebuie sa va asigurati ca un va depune mult efort si va sta mai mult in pat.
- Pot sa merg sa il vad?
- Sigur, insa sa stiti ca doarme.
- Nu este nimic doar vreau sa il vad un il voi trezi.
Doctorul m-ia spus camera si etajul, dupa care eu am mers la el. Am intrat in camera si l-am vazut cum doarmea. Era asa dragut cand dormea. Fata lui era asa frumoasa. Noroc ca un a avut arsuri pe fata iar cele care l-ea avut un au fost arsuri grave. Am luat scaunul care era in camera si l-am asezat langa patul lui. M-am asezat si am luat mana lui in a mea si am adormit langa el.
Pov. Dean
Dimineata cand ma trezesc simnt cum cineva ma tine de mana. Am deschis ochii si am vazut un par satén cu suvite blonde buclate care statea cu capul rezemat de patul meu. Imediat mi-am dat seama ca este Selena. Am stat si am privit-o. Era asa frumoasa si draguta. Adevarul este ca pur si simple m-am indragostit, insa sunt sigur ca un ar accepta sa fie iubita me dupa ce sa intamplat. In timp ce ma uitam la ea sa miscat si sa trezit. In acelasi timp a venit si asistenta ca sa imi dea micul dejun.
- Buna dimineata, spune asistenta
- Buna dimineata, spune Selena
- Vroiam sa va intreb daca vreti sa va luati o cafea sau vreti sa ramaneti cu iubitul dumnevoastra? Va intreb ca sa stiu sa raman cu el pana veniti.
- Nu este nevoie voi ramane cu el daca am nevoie de ceva va voi anunta. Insa vreau sa am eu grija de el. Multumesc.
Dupa ce am plecat am ramas uimit de cea ce a zis asistenta. Care iubit? Din cate stiu eu inca nu suntem iubiti.
- Care iubit?
- Tu. Stiu ca esti putin uimit insa nu am avut alta solutie. Imi pare rau. Daca tu nu vrei sa fim impreuna te inteleg poate ca inca crezi ca ti-am omorat sora, insa eu nu am facut nimic.
Sa ridicat de pe scaun si a dat sa plece insa am luat-o de mana si am tras-o spre mine. am pus-o in pat si am sarutat-o. Cand ne-am desprins din sarut cineva a ciocanit la use.
- Intra, am spus la unison
Cand sa deschis usa si am vazut cine era am ramas fara glas. Era................
La multi ani!!!! Am scris inca un capitol in sfarsit. Imi pare rau ca am intarziat atat insa nu am avut cand sa scriu si nici idei nu a mai avut, Vreau sa imi spuneti cine credeti ca a intrat pe use?
Astept raspunsurile voastre la comentarii sau pe privat. Va pup!!!!!
CITEȘTI
Rebela Sau Tocilara?
RomanceSelena este o fata rebela, dar totusi tocilara. Cum? Pai simplu la scoala tocilara, iar noapte Regina Curselor. De la varsta de zece ani se antrenează cu ajutorul tatalui ei. Insa intr-o zi parinti ei sunt omoriti de unu din cei mai mari mafioti din...