Capitolul 4

4.5K 193 19
                                    

Povestește Selena

Astăzi este vineri asa ca m-am gandit sa merg la mall pentru a-mi mai  schimba garderoba, pentru ca nu prea am chef de scoala. M-am dat jos din pat si am mers la baie ca sa imi fac rutina de dimineata. Dupa asta m-am dus in fata dulapului si mi-am ales hainele. Dupa ce m-am imbracat mi-am prins parul intr-un coc dezordonat. Am luat cheile de la Audi si am pornit spre mall care era la cinsprezece minute de casa mea. Cand am ajuns am parcat masina si am intrat in mall. Am mers la un magazin de bluze si blugi si mi-am luat zece bluze si sapte perechi de blugi. Dupa ce am platit am mers la un magazin de fuste, rochii, genti si pantofi. Mi-am luat cinsprezece fuste, zece rochii, cinci perechi de fiecare: tenesii, pantofii, baschetii, sandale, conversi si vreo doisprezece gentii fiecare de cate o culoare. Am mai mers la un magazin de cosmetice de unde mi-am luat farduri, creion de ochii, rimel, pudra, parfumuri, oje, lac de unghii etc.
Am mers la frizerie pentru a-mi schimba look-ul. Aveam parul pana la fund de culoare saten. Asa ca mi l-am vopsit in suvite blonde si mi l-am buclat permanent. Dupa asta am mers acasa.

Povestește Dean

Astăzi dupa ce am terminat sedintele la "firma" am mers la scoala unde este cea mai mare dusmanca a mea. M-am inscris acolo la liceu, asa ca de luni voi merge acolo la scoala. Deabia astept sa o fac sa sufere mult de tot chiar daca a mai facut-o si tatal meu. Pentru ca ea crede ca eu i-am omorat parintii, insa asta a facut-o tatal meu, nu eu. Eu vreau sa o fac sa sufere pentru ca din cauza ei sora mea a murit. Am vazut videoclipul in care ea a impuscat-o pe sora mea. Tata mi.a zis ca ea niciodata nu trebuie iertata.

Povestește Selena

Weekend-ul a trecut repede asa ca deja a inceput sa sune alarma enervanta ca sa ma trezeasca pentru a merge la scoala. M-am ridicat din pat si m-am dus la baie ca sa imi fac rutina de dimineata. Dupa ce am terminat am iesit si m-am dus in fata dulapului pentru a alege cu ce o sa ma imbrac.

 Dupa ce am terminat am iesit si m-am dus in fata dulapului pentru a alege cu ce o sa ma imbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce m-am imbracat m-am facut la par si m-am machiat.

Mi-am luat geanta, telefonul si cheile de la motocicleta mea neagra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am luat geanta, telefonul si cheile de la motocicleta mea neagra. Am coborat in garaj si am luat motocicleta dupa care am plecat. Cand am ajuns la scoala toata lumea se uita la mine ca vitelul la poarta noua. Am intrat in scoala si m-am dus la dulap.
- Ia uite ce avem noi aici! spune o voce cunoscuta.
Ma intorc sa vad cine este cand vad persoana din fata mea raman masca. Era...


Buna,buna scuze pentru intarziere insa am fost in vacanta si nu prea am avut timp sa postez. Azi este ziua mea si nici azi nu cred ca as fi postat dar daca totusi este ziua mea am zis sa va fac o surpriza. Sper sa va placa capitolul. Lasa-ti o steluta,un com si parerea voastra va pup😘😘😘

Rebela Sau Tocilara?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum