Capitolul 3

4.5K 257 39
                                    

Povestește Selena

Am intrat in masina si am asteptat ca sa se dea startul. Dupa cum spuneam unchiul meu nu a spus numele meu adevarat ci cel care il port pe terenul de curse. La start a venit o fata mai mult dezbracata decat imbracata si a dat startul. Cum a dat startul am si plecat. In cursa asta aveam o curba super periculoasa, pot spune chiar mortala. Am trecut de curba fara nici o problema, nu ca ar fi prima sau ultima curba care o trec fara sa patesc nimic. Si am ajuns la start prima iar dupa mine a ajuns Dean. A iesit din masina nervos si se indrepta spre mine. Cu frica m-am uitat la unchiul meu. Vazand ca nu se uita la mine am scos rapid telefonul si i-am trimis un mesaj vocal spunandu-i sa-l distraga pe Dean ca eu sa pot pleca. L-a primit rapid si s-a îndreptat spre noi.
- Ma scuzati, domnule Dean aveti vreo problema? Daca da, va rog sa mergeti cu mine in birou ca sa putem vorbi.
- Nu se poate sa fi fost intrecut de altcineva trebuie sa fie o greseala.
- Atunci o sa mergem sa vedem camerele ca sa vedem daca s-a trisat. Veniti?
- Sigur, cu cea mai mare placere.

Am scapat si de data asta. Ce bine! Îi raman datoare unchiului meu. Mereu ma ajuta cand am nevoie. Am plecat spre casa pentru ca deja era tarziu si maine aveam scoala. A fost o cursa pe cinste si am mai castigat inca trei masini care o sa mi le aduca unchiul meu maine noapte.

Povestește Dean

Dupa ce am  pierdut în fața persoanei aia care nici macar nu am aflat cine este, am mers in birou omului care vorbise cu mine ca sa ne uitam la camerele de supraveghere. Totul era in regula nu a trisat, a castigat fara sa faca vreo manevra. menervat si am iesit afara si am mers sa aflu cine era persoana respectiva, insa deja plecase. Imi scapase printre degete. Am plecat acasa deja obosit dupa aceasta cursa. Ajuns acasa mi-am facut un dus si m-am pus sa dorm.

Povestește Selena

Alarma suna de zor dar eu nu aveam nici un chef sa ma trezesc. In timp ce stateam in pat mi-a venit un gand, dar totusi cred ca este prostesc. Ma gandeam sa nu mai fiu tocilara aia de care sa isi bata toti joc. Adica o sa invat bine si chestii de-astea dar sa nu mai stau sa fiu jignita de ceilalti, sa nu mai fiu bataia de joc a lui Miri si a clonelor ei si a baietilor care sunt cu ea. Si sa ma imbrac mai a Bad Girl la ce corp am sunt sigura ca o sa intorc o gramada de priviri.

Povestește Dean

Alarma suna iar eu inca nu ma trezisem. Imi era asa de somn si inca eram nervos pe ceea ce s-a intamplat azi-noapte. M-am ridicat si mi-am facut rutina de dimineata. Dupa care m-am dus in dresing si mi-am ales o pereche de blugi cu un maiou si o camasa cu maneca lunga care am luat-o peste maiou. In picioare mi-am luat bocanci mei negri, la gat mi-am pus un lantisor cu o cruce si la mana niste bratari. Am coborat jos unde am luat cheile de la ferrari-ul meu si am plecat spre sediul, unde trebuia sa incerc cateva masini si sa participar la cateva sedinte.

Buna dragilor. O intrebare vreti ca Selena sa fie la scoala in continuare o tocilara sau o fac rebele un pic cate un pic? Vreau comentari, pareri si daca va placut lasa-ti si o steluta. As fi foarte recunoscatoare. Iar cine vrea dedicatie la urmatorul capitol sa imi spuna.

Rebela Sau Tocilara?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum