Capitolul 6

3.8K 253 8
                                    

Povestește Selena

Cand m-am intors era Dean. Ce face asta aici? Asta imi mai trebuia.

- Ce vrei? am intrebat scarbita de prezenta lui.

- Pai, iti suna cumva cuvantul razbunare?

- Si de ce ma rog ai vrea razbunare?

- Cred ca tu sti mai bine decat mine de ce vreau razbunare.

- Inca ti mortis ca eu ti-am omorât sora? Esti dement daca crezi asta! Uite stii ceva fata de tine eu am ore si chiar daca nu par vreau sa invat ceva asa ca te rog sa te dai la o parte pentru ca am ore.

Si cu asta am plecat spre clasa de istorie. Am intrat in clasa noroc ca nu venise profa. M-am asezat in ultima banca si am asteptat sa vina profa. Dupa ora de istorie in care nu am facut nimic pentru ca profa nu a venit din cauza unor probleme familiare am mers la cantina si mi-am luat o sticla de apa, cu o salata si niste filete de pui. M-am asezat la o masa singura cum faceam de obicei fiind tocilara scolii.

Povestește Dean

Fetita asta ma omoara ultima data cand am vazut-o nu era așa de frumoasa. Si a zis ca nu ea a omorat-o pe sora mea, daca nu a fost ea, atunci cine a fost? Trebuie neaparat sa vorbesc la sediu si sa le spun sa inceapa sa investigheze cauza mortii surori mele. Am sunat si le-am spus ca in maxim o saptamana sa ma anunte asupra cazului. Dupa asta am mers la cantina si am vazut-o pe Selena singura la masa. M-am dus unde era masa ei si m-am asezat langa ea. Cand m-am asezat pe scaun si-a ridicat privirea si a ramas uimita vazand ca m-am asezat langa ea.

- Ce vrei? a spus ea rece, dar totuși  uimita.

- Vreau sa clarificam lucrurile. Daca ai zis ca nu tu ai omorat-o pe sora mea atunci cine a facut-o?

- Aceasi persoana care la omorat pe fratele meu. Nu stiu daca stii dar sora ta si cu fratele meu se iubeau, insa tatal tau un era de acord sa fie impreuna fiind faptul ca familile noastre erau rivale. Stiind ca tatal tau nu vroia aceasta relatie fratele meu si cu sora ta au tinut relatia in secret. Insa intr-o noapte la o petrecere care sa dat la tine acasa sora ta l-a invitat pe fratele meu. El a venit, iar unul din oameni de incredere ai tatalui tau i-a vazut ca s-au sarutat si i-a spus tatalui tau. Sora ta si cu fratele tau au urcat sus intr-o camera cand au deschis usa tatal tau ii astepta acolo.

- Imi aduc aminte ca dupa asta am auzit doua impuscaturi, am spus eu un pic confuz

- Exact. Una pentru sora ta si una pentru fratele meu.

- Daca tu nu erai acolo cum de stii toate astea?

- Poate ca eram tocilara dar totusi nu eram proasta. Un bun prieten de al meu a fost dupa fratele meu la petrecere. Cand a uract dupa el la etaj ca sa-i previna de pericolul in care erau deja era pera tarziu erau morti amandoi. Camerele de supraveghere din casa ta au filmat totul. El a intrat in camera unde erau camerele de supraveghere si a luat inregistrarea pentru a mi-o arata. Inca o am ca sa o vad si sa stiu ca trebuie sa ma razbun pe tatal tau. Cu asta am incheiat. trebuie sa plec am cateva trebui de facut.

Nu se poate asa ceva adica tata a omorat-o si da vina pe o fiinta nevinovata. Melodía telefonului care ma suna m-a scos din visat.

Convorbire telefónica

- Alo?

- Domnule Dean, am gasit ceva care v-ar putea fi de folos in moartea surorii dumnevoastra.

- Acum vin, spun inchizand telefonul.

Inainte sa merg spre sediu am trecut pe la o florarie si am luat un buchet de trandafirii galbeni pentru Selena ca un simbol al iertarii. Am trecut pe la casa iei si am lasat buchetul pe covorasul din fata casei, apoi am sunat dupa care am plecat imediat ca sa nu ma vada.

Povestește Selena

Am auzit sonería de la usa. Am coborat sa vad cine este. Am deschis usa insa nu era nimeni decat un imens buchet de trandafirii galbeni. Am luat buchetul in casa si am vazut ca avea o foaie pe care scria: "Pentru o fata frumoasa care mi-a furat inima.

cu dragoste
admiratorul tau secret"

Deja am admirator secret? Ce e asta? Insa chiar daca imi este greu sa asimilez acest lucru mi se pare un lucru dragut. Iau o vaza si pun trandafirii in apa ca sa nu se ofileasca.

Buna am revenit. M-am gandit si cred ca o sa continui cartea. Am vazut ca am mult sprijin. Sper sa va placa acest capitol si astept o steluta, un comentariu si parerea voastra. Va pup!

Rebela Sau Tocilara?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum