O noua şcoala

177 5 3
                                    

Buna , ma numesc Natalia,mi se zice Naty, cea mai buna prietena a mea fiind Francesca. Am 16 ani , locuiesc cu mama si Lolita doica mea sau mama nr 2,mama fiind absenta mult timp . Acum sunt in Spania ,urmeaza sa ma mut in Londra ...cu Francesca la o scoala noua.

Ea este Francesca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ea este Francesca.❤
O sa stam la camin probabil sau ce au aia acolo desii o sa ne cumparam si un apartament. Eu cu ea ne stim de la 7 anii si mereu am fost ca doua surori. Nu suntem genul de fete rele dar nici cuminiti. Aratam bine,avem un corp dotat si nu ne aruncam in patul oricarui baiat. Ne place sa mergem prin cluburi sa ne distram dar avem o limita. Suntem rele in sensul ca ne place sa facem misto de baieti sa ii calcam pe nervii. Invatam bine, de la 8 in sus. Acolo o sa stam impreuna.
-Neata mama. Am zis somnoroasa. Ce faci?
-Neata puiule. Te asteptam , ai bagajul pregatit?
-Da mama il am de ieri.
-Ok,bani pe card sti ca ti-am bagat sa iti cumperi haine noi ni sa te pui sa iti cari tot dulapul acum.
-Da,mi-am luat o valiza atat.
-Offf Lolii meu o sa imi lipsesti..am zis trista si am luat-o pe Lolita in brate.
-Si tu mie copilo,sa ai grija acolo si sa ma mai suni.
Am ajuns a aeroport cu Francesca. Eram bucuroase ca vom sta singure .
-Naty,heiii...hai trezirea..o aud pe Fran.
-Ce vrei ma? Zic somnoroasa. Noi mereu ne injuram /alintam sau ne facem in toate felurile.
-Ho ma nebuno,zice ea ea razand ,am ajuuuns uitee ,zice entuziasmata.
-Ohhh...cat e ceasul?
-13:30. Haii.
-Ufff ce caldura...
Eram imbracata cu niste blugi negrii stramtii si un tricou negru bagat in pantalonii si Fran era in blugii albastrii cu un maieu alb.
Ajungem in fata scolii unde soferul ne ajuta la bagaje. Directoarea vinespre noi si ne tot bolboroseste pe acolo ceva dupa care ne da cheia casei. sunt case aici, lipite una de alta,in care stau cate 2 elevi . Dragut. Si era frumoasa si pe dinauntru.
-E buna pentru noi doua, a zis Fran .
-Destul de buna. Acum sa vedem cum ne acomodam si pe cine punem punct am zis si eaa inceput sa rada. La scoala noastra nu eram "dive"dar eram totusi respectate . Ne-am mutat pt ca mama avea afaceri si tot pleca si deja ma plictisisem vroiam sa plec cu Fran. Mama are 2 firme cu mama lui Fran si ele sunt ca noi, cele mai bune prietene.
-Ei bine, hai sa ne ducem sa ne luam cartile . A zis Fran fericita. Or fi baieti frumosi pe aciulea??
-Ohh mai taci ca tot murim virgine ...am zis in gluma . Hai sa ne vedem camera inainte. Adica erau doua dar o sa stam in aceeasi si patul e mare , dormitor . Asta pt ca a aranjat mama totul. Dupa ce m-am schimbat si am luat pe mine Un maieu alb decoltat si alti blugi negrii rupti cu niste platforme si parul pe spate,usor cret cum il am eu am dat sa plecam.Fran si-a luat niste colantii negrii cu un maiou umpic mai lung si balerini. De machiat, simplu,tus,rimel si creion . Bine ,si un ruj care abia se vede. Chiar daca avem banii nu ne place sa ne dam mari, ne place sa fim simple.
-Uuu ce multi copii sunt . A zis Fran cand am intrat in curtea scolii.
Casele sunt la distanta de 5 minute de scoala , deci e bine. Suntem la casa 120.
Pe holuri se holbau la noi destui elevi dar nu i-am bagat in seama.
-Oooo Naty uiteee.Zice Fran ca nebuna.
-Ce??
-Acolo.
Zice si arata spre doi baieti , care arata beton. Adica unul imi atrage mai mult atentia avand tatuaje. Erau frumosi si cred ca si rebelii scolii.
-Cred ca sunt aia rebeli care cred ca pot avea orice fata... zic si stramb din nas.
-Poate dar arata bine mna...
Am trecut pe langa ei ,intrand in baie sa vedem cum e. Sunt conditii bune nu am ce obiecta...
-Mergem sa ne luam cartile ? Am intrebat-o pe Fran.
-Da ,hai ca dupa mergem prin oras sa ne plimbam ,vrei?
-Aha,mergem sa bem ceva rece zi sa facem niste cumparaturi. Am zis .
Am mers pe hol cand odata cei doi rebeli apar in fata noastra...
-Măăi măăiii...gagici noi?a zis cel cu tatuaje.
-Dute dracu. Am zis si am dat sa plec cu Fran.
-Usor papusa a zis celalalt prinzand-o pe Fran iar celalalt pe mine.
-Cum va cheama?
-Francesca,a zis ea repede si cu tupeu. Asta-i fata mea.
-Diego ,a zis cel de langa ea.
-Ohh Fran misca ca avem treaba.
Nu avem timp de astia doi.
-Pardon ? Ce tupeu pe tine . A zia cel cu tatuaje
-Oh ,imi permit . Acum lasa-ma sa trec.
-Dupa ce ma lasi sa te sarut.
-Ce??! In fund, acolo poate. El facand ochii mari ca cepele eu incepand sa rad. Am luat-o pe Fran de mana si am plecat razand amandoua.
-Waiii ce grele sunt cartile astea...ma plang eu cand am ajuns acasa cu cartile.
-Ne luam o poseta ceva Channel vedem noi frumoasa si spatioasa ok?
-Dap.
-Ne schimbam ?ca e prea cald si puii mei...
-Mi lene . Dar hai eu imi iau o fustita cu un maieu bagat in ea,sti care zic. Era vorba de fusta neagra scurta cu un maieu dragut si decoltat bagat in ea. Cu niste platforme negre mergea de minune.
-Eu in rochie de vara ceva lejer. Oh stiu,aia rosie?
- Daa .am zis si am fugit sa ne imbracam.
Fran si-a prin parul umpic in fata,adica bretonul eu in schimb l-am prins intr-o coada de cal. Mi-am refacut machiajul si am iesit pe usa casei.
-Auzi dar noi nu stim orasul..am zis eu brusc .
-Intrebam elevii unde este mall-ul. Acolo ne descurcam noi.
Era ora 15:00 avem timp. Maine presimt ca o sa dam si de"divele" sau "diva ''scolii. Oricum daca ma ga desc mai bine vreau sa devenim noi divele , zic asa.
-Oh,uite-i pe aia doi...
Erau in fata casii noastre...adica la o casa departare be o banca la umbra. Avem si banci .
-Unde mergeti? A intrebat Diego.
-La mall, ne zici te rog unde e? A zis Fran .
-Fix pe ei ii intrebi ma?am zis indiferenta.
-Va ducem noi , asa vrem sa mergem sa ne luam ceva. Si poate ,vorbim ca oamenii normali. A zis Diego.
-El e Zayn, cel mau bun prieten al meu, a zis Diego . Tu...? Sa uitat la mine.
-Natalia, Naty mi se zice.
-Nume frumos,a zis el zambind.
-Mersii.
-Wai ce frumos . A zis Zayn ironic.
-De ce ai zis ca suntem rebeli?? A zis Zayn uitandu-se la mine.
-Ce nu esti? Am zis ridicand o spranceana.
-Daca tu crezi ca rebel inseamnaca toti sa imi stie de frica si toate fetele sa moara dupa mine...
-Mda, si ce modest esti am zis. E departe mall-ul ?
-Vreo 15 minute facem...
-Auuu , a zis Fran ,deci nu putem sa ne cumparam multe Natii...mergem si maine?
-Avem timp in atatea zile femeie . Tre sa invatam pt teste sau sa ne asculte ca am pierdut destul.
-Esti sexy si tocilara? A zia Zayn incepand sa rada.
-Nu,dar ma intereseaza si viitorul meu sa sti .
Am mers pana cand am ajuns in fata unei cladiri marii.
-Am ajuns . A zis Diego.
-Arata bine. A zis Fran . Ce ne luam prima oara?
- Vreau ceva o camasa, tricouri, rochii...nu mi-am luat haine de schimb decat de 2-3 orii ca nu am vrut sa car ditamai dulapul.
-Nici eu nu mi-am luat multe. A zis ea.
-Ohh ,discutii de fete...a zis Zayn.
-Taci tu. A zis Fran el tacand.
-Ne luam pe rand ,avem timp. Oricum a zis mama ca imi trimite soferul cu inca o valiza si maicata la fel.
-ok, vad ca sunteti rasfatate. Sa-mi dea una din voi nr ei sa va sun cand suntem noi gata si sa mergem sa nu va pierdeti. A zis Diego. Era ok , Nu aveam ce sa zic.
-Ti-l dau eu. A zis Fran. Dar o sa dureze...
-Intr-o ora sa fiti gata si mergem sa bem ceva cand sunteti voi gata.
-Bineee . Zic eu. Si...mersi.
-Cu placere , a zis Diego si a zambit.

Heii,sper sa va placa. Adevarata actiune incepe cu inaintarea povestii. Astept pareri. Va pupacesc .
Cea din poza este Natalia,iar ceilalti scrie acolo unde e si poza.

Dezamagită Dar IubităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum