Intalnirea

69 2 0
                                    

M-am imbracat frumos intr-o rochita stramta , pantofi cu toc ,parul prins intr-un coc. Rochia era neagra si fara bretele ,mi-a cumparat-o Fran de ziua mea. Imi placea. Machiajul era unul simplu si dragut.
-Esti minunata. A zis Fran dupa ce am facut o pirueta.
-Chiar ca esti. A zis Maya care a venit noi.
-Unde pleci asa domnisorico? A intrebat Max luandu-ma in brate.
-Uh...la...
-Intalnire cu Zayn?Nu te cert?Dar daca te face sa suferi va avea dupa el de suferit.
-Stiu Maxii,ma duc ca ma asteapta.
-Wow, a zia Zayn care era in fata casei mele. Cat de frumoasa poti sa fi?a zis si a venit sa ma sarute. El era imbracat in hainele cumparate de mine si arata al naibii de bine.
-Mergem a un restaurant la 10 minute distanta cu masina a zis .
-Pai si de unde masina?
-Am eu,audi R8 dar mereu il conduce soferul ca nu am permis si bla bla bla. A zis eu incepand sa rad..
-Ok.
Cand am ajuns acolo am ramas uimita . Era un local frumos ,elegant si aranjat cu gust.
-Iti place?a intrebat Zayn.
-Daa,normal.
Ne-am asezat la o masa si am comandat. Dupa ce am mancat am baut sampanie si povesteam .
-Cand aveam 11 ani ziceam ca o sa ma fac actor. A zis el razand.
-Nu creed.. si eu. Eu pana la 15 ani tot asa am zis.
-Avem multe lucruri in comun .
-Am observat.
Zayn sa apropiat si ma sarutat . Am facut si niste poze. Am observat ca ma are trecuta in telefon " iubita <3". Eu l-am trecut "Iubbu meu <3".
-Zimi ce iti place ... mancaruri , culori din astea. A zis Zayn curios.
-Pai...mancare..as manca orice nu am preferata. Dar mai mult imi place cea care se bazeaza pe cartofi si carne.Culorile preferate sunt negru si rosu.Nu imi place cand tuna ,imi este frica si nu imi plac filmele de groaza.
-Faza cu tunetele stiam deja , a zis incepand sa rada.
-Nu e amuzant.
-Gata , scuze.
Lui Zayn ia sunat telefonul si am vazut ca scrie " mama :* ".
-Ce vrei mama?Poftiim?? NU NU. Ii trimit poza lui Jess sa iti arate.Vorbim maine . Ceau.
-I-am zis lui Jess ca am intalnire...a zis el incet. Iar ea ia zis lui mama ca am prima intalnire si acum vor sa te vada .
-Le-ai zis de mine?am intrebat fericita.
-Daa,ti-am zis ca nu vreau ceva trecator.
-Te iubesc...am zis eu fara sa imi dau seama.
-Si eu iubito. A zis el si am inceput sa ne sarutam. Am plecat acasa la 22:15 si in masina Zayn mi- a dat un buchet mare de trandafiri rosii.
-Sunt superbi. Am zis eu fericita.
-Dormi la mine?Adica...I-am zis lui Diego sa doarma cu Fran ca ramai la mine ...
-E ok dar nu am haine.
-Se rezolva, a zis ranjind.
-Ce?
-Poti sta si goala,a zis el repede.
-Ahaa ,in visele tale alea perverse.
-Sa sti ca am. A zis si am inceput sa radem.
Am ajuns acasa la Zayn,la mine acasa se vedea tot stins probabil dorm.
-Uite ,a zis Zayn dandu-mi un tricou de al lui sa il iau pe mine .
-Vrei sa stau doar il el???
-Daaa. Ca nu vei vrea sa iti dau si niste pantaloni de la mine a zis razand.
-Pai...noaptea se ridica...
-Iubito..nu trebuie sa iti fie asa rusine...odata si odata tot te vad goala.
El sa dus a facut un dus dupa m-am dus si eu sa fac si sa ma schimb .
-Hai aici,a zis el fiind deja in pat .
Am adormit la el in brate , asa bine era...
-Iubire...hai trezirea...Naty...
-Ha? Mneata...
-Hai ca e 7:50 pana te duci sa te imbraci...a zis el si dupa ma sarutat . Eu l-am tras peste mine, tricoul de pe mine era ridicat. Si-a dus mana la feminitatea mea eu deja tremurand
-Lasa-ma sa te fac sa te simti bine..a zis in urechea mea.
-Te las...am zis deja excitata.
Mi-a dat de tot tricoul jos si imi saruta sanii. Imi mangaia feminitatea si cu degetele tot intra cate putin in mine.
-Ahhh Zayn...am zis cand am simtit ca si-a introdus doua degete in mine.
-Iti place?a zis si el exicitat ,mi-am dat seama dupa pantalonii lui care mai umpic pocneau.
-Daaa. Am zis tipand.
Mi-a luat o mana si mi-a dus la masculinitate lui IMENSA , dupa ce a ramas gol. Mi-a zis sa imi misc mana sa fac ce vreau. I-am frecat-o pana sa terminat si ne sarutam ca nebunii.
-E prima oara cand ma termin asa, a zis el .
-La mine e prima oara cand o fac.
Dupe ce am facut ambii dus ,el sa dus la mine acasa.
Ia cerut lui Fran niste haine de la mine si cartile mele.
A venit si mi le-a adus . M-am imbracat si am plecat la scoala ,era deja 8:55. O sa intarziem. Eram cu parul pe spate nemachiata.
Am intarziat,dar ia zis Diego profei ca intarziem umpic si nu ne-a pus absentii.
Orele au trecut greu, ma plictiseam si am am dat si un test in care am luat 9. E bine ca nu am luat mai mica.
Dupa ore am mers cu Maya si Fran acasa.
-Cum a fost? Mau intrebat amandoua de odata dupa ce le-am zis ce am facut cu Zayn.
-Minunatt cum sa fie.
-Eu o sa fac dragoate cu Diego in seara asta,i-am zis ca sunt pregatita.
-Oooo, am zis in acelasi timp eu si Maya.
-O fac si eu. Am zis brusc. Asa Zayn va dormii la mine.
-Si Max la mine nu?a zis Maya fericita.
-Te-a intrebat daca vrei sa fi cu el? Am intrebat eu curioasa.
-Daa , a zis bucuroasa. Si am zis ca da. A fost primul baiat cu care m-am sarutat. A zis ea.
-Ce frumosss, a zis Fran.
-Eu va las ca merg la cafenea. A zis ea.
-Stai...a zis Fran . Tre sa vorbim toate.
-SERIOSS?CAND? Am intrebat si eu si Maya dupa ce Fran ne-a povestit .
A zis Ca mama ei a vorbit la o agentie de modeling pentru toate 3 si scoatem si bani frumosii. Asta ii pica bine lui Maya.
-Maine la ora 14:30 a zis ea. Maya ii zici ca ai alta treaba te descuri acolo la cafenea oricum aici scoti bani mai fumosi.
Eram fericita. Abia asteptam. Eu stateam cu Zayn la mine in camera iar Fran sa dus la Diego , la el acasa. Eu si Zayn me uitam la niste poze in albumul si pana am dat de o poza in care eu si Fran ne pregateam pt o petrecere,ziceai ca suntem doua nebune .
-Ce fata aveati . A zis el razand.
-Mai taci tu. Am zis eu ofticata ca a vazut poza.
-Iubito...maine pot sa vin sa te vad?
-Normal,vine si Max si Diego.
-Oh ce bine. I-am trimis poza cu noi lui Jess si a vazut si mama. Ii place de tine, adica le place.
-Ma bucur.
Am stat la taclale am facut de mancare ,am ascultat muzica si sa facut seara. Eu si Zayn stateam la mine in camera cand a dat buzna Maxi
-Nati..ma duc la Maya ma chemat la ea a zis ca vrea sa dorm la ea. Ok?
-Oook ,zic eu fericita. Puuup.
-Ce esti aa happy? A zis Zayn.
-Pai...suntem singuri.
-Si?
-Sunt pregatita...vreau sa o facem Zayn.
El a ramas mut. Nu a zis nimic ,doar ma sarutat si sa pus peste mine si incet cu incet ma dezbracat.
I-am vazut penisul ridicat si mare .
-Te doresc asa mult...a zis .
-Sunt doar a ta.
Ma patruns incet, era dureros,dar placut..
-Ahhh...am zis eu de durere. El se misca foarte incet ca sa nu imi provoace durerea mai mare.
-Imi pare rau, te doare...a zis el trist.
-Nu..imi place. Te iubesc , i-am soptit.
A inceput sa se miste mai tare si repede eu tipand de placere.
-Zayn...
-Iti place? Ti-am zis ca o sa te fut bine.
-Ahhhh . Am zis cand ne-am terminat amandoi. Sa terminat pe burta mea.
-Esti perfecta.mi-a soptit si am adormit.
In poza este Naty , asa a fost la intalnire.Sper ca va place.

Dezamagită Dar IubităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum