M-am trezit in bratele lui Leon dupa ce azi noapte am facut dragoste,imi este asa dor de Zayn. Macar e bine? El ma uitat?
-Neata iubirea mea ,a zis Leon foarte fericit.
-Mneata.
-sarutandu-ma-cum esti?
-Eu? Cum sa fiu,bine.
-Tu...nu ma iubesti. Stiu asta nu ma mintii.
-Am fost obligata sa fiu cu tine , am 17 ani si aveam un iubit pt care eram in stare sa imi dau viata. Tin la tine mult, esti de treaba ,bun si ai un suflet minunat. Dar nu pot sa zic ca deja te iubesc, dami timp,o sa iti zic asa atunci cand simt.
-Iti dau tot timpul din lume doar sa stiu ca esti bine.
-Azi ce facem?
-Ai ore de la 11-13:30 dupa la 14:15 mergem prin oras. Stiu ca tu ai crescut aici deci il cunostii...
-Mda...aici e copilaria mea. In Londra..
-Gata, hai sa mananci si sa te pregatesti de ore o sa vina profa aia a ta. Eu plec.
-Stai,unde?
-Uh...eu? Ah da...merg la Vio.
-Aham...
-Sti...esti buna la pat. Imi zice si rade.
-Fata de tine...am zis razand.
-Ce? Nu am fost bun?Ce am facut rau? A zis speriat.
-Hoo nimic faceam mistooo.
Am zis razand ca nebuna.
-Oh bruneta mea...a zis si ma imbratisat.
Dupa ce am mancat amandoi el a plecat. Stiu ca ma minte ,oare unde merge?
-Domnisoara,putem incepe?zice profesoara mea...
Dupa orele plictisitoareeee i-am dat sms lui Diego.
" Boss cf? :* "
In mai putin de un minut mi-a raspuns.
''Ooo ce faci pitico?eu sunt bine sunt cu un prieten la o bere,Fran a ramas la ore"
Daca e Zayn acel prieten? As vrea atat de mult sa ii aud vocea.
"Ce prieten?
"Nu e Zayn maimuto. Am vorbit cu el acum cateva ore. Sa mutat de la noi ,din oras. A plecat ,a zis sa am grija de Fran si..."zi lui Natalia sa nu ma mai caute"asa a zis"
Poftim? Nu il doare deloc?
''Zi ca sunt cu Leon si il iubesc mult si sa se duca dracului"
Niste lacrimi mi se scurgeau..chiar nu ma mai iubeste?
''Nici tu nu crezi ce zici dar o sa ii zic, te puup ne mai auzim"
-Hei iubire. Plangi?? A zis Leon cand a intrat pe usa.
-Iubire, mnu. Imi este dor de gasca...am zis mintind.
-Ah...hai in oras. Dar ia ceva gros pe tine.
M-am imbracat intr-o pereche de blugi albastrii inchisi si o bluza mov,nu groasa dar era confortabila. Parul mi l-am prins in coada si m-am machiat umpic.
-Gataaaa . Am tipat din baie.
-Nu trebuie sa tipi in halul asta . A zis razand.
-Taci tuu!!
-Mergem ...unde?a intrebat el.
-Vreau sa mergem sa imi cumpar niste cartii sa citesc , imi aleg ceva ce imi place. Si niste filme...si...atat.
-Iti cumpar*ma corectat el. Mergem la ai mei, sa o cunosti si pe mama.
-Ceeeee???
-O sa te placa iubito haii.
Am fost mi-am luat 6 cartii , de iubire si actiune. Niste filme si acum Leon era la volanul masinii lui superba iar eu in dreapta.
-Nu stan mult ,vreo 30 de minute. A zis el.
-Mamaaaaa. A tipat el cand am intrat in casa parintilor sai care era draguta.
-Nu mai tipa Leon, am zis eu incet.
-Puiuleee. A zis mama sa,cred si la pupat.
-Naty nu? A zis si ma pupat si pe mine.
-Da .
Dupa ce am povestit si mi-a aratat poze cu el de cand era mic, era la fel de dragut.
-Ooo frateloo nu te-am vazut azi. A zis Vio cand a intrat.
Leon sa uitat speriat si a plecat capul.
Dupa ce am plecat am ajuns acasa si nici nu am mancat m-am dus in camera,am facut un dus si m-am pus langa Leon im pat.
-Iarta-ma iubitoo....
-Pt?nu am pt ce . Nu trebuie sa imi zici tot ce faci stai chill dar nu ma mintii.
Am adormit trista si cu Zayn in capul meu.
-Neata. A zis Leon cand am intrat in bucatarie. Vreau sa iti zic ceva ,zice speriat.
-Ce e??
-Uite...promite ca nu zici nimanui si ca ma asculti pana la final.
-Promit.
-Eu..fac parte dintr-o mafie. Si eu si Federico. Eu am intrat pt Vio care a fost cu un baiat din mafie si ca sa o salvez a trebuit sa ii ajut. Fede nu ma lasat singur si a intrat si el. Acum e greu sa ies mai ales ca am ajuns sef.
-P...poftim? Ai o familie cunoscuta...bogata. Si tu te ocupi cu ilegalitatii?am zis eu speriata.
-Iubito ar fi omorat-o pe Vio si nu mi-as fi iertat-o.
-De cat timp?
-2 ani.
-Ai omorat..?
-Nu. Doar odata accidental.
-Wtf. Nu ma atinge. Nu esti cel care pari ,am zis eu speriata.
-Acum avem probleme cu alt clan...si toti stiu ca eu te iubesc. O sa ma raneasca prin intermediul tau.
-Din vina ta eu sunt in pericol? Mai dezamagit.
-Natalia,te iubesc pt ies din mafie dar nu pot dintr-o data.
-Daca imi fac ceva???
-O sa avem grija Naty...te rog nu ma lasa.
-Esti...in seara asta dormi pe canapea.
Dupa ce am vorbit la tell cu gasca si le-am zis Diego se tot agita. Ce avea?
Dupa convorbire am incercat sa il sun pe Zayn si mi-a inchis. Tampitul.
Am coborat sa vad ce face Leon. Dormea dus asa ca m-am pus si eu pe canapea si am adormit langa el.
Daaa stiu am zis ca nu postez dar am prins net aici la tata si am zis sa postez 2-3 capitole. Sper sa va placa ,va pup. 😘
CITEȘTI
Dezamagită Dar Iubită
RomanceBuna ,aici veti citii despre iubire, prietenie si trecut. Ea, o fata care merge la o noua scoala cu prietena ei, este o fata frumoasa, dotata dar singura. Ce se intampla cand cele doua prietene se intalnesc cu cei doi rebelii ai scolii?Ce se intamp...