Totul sa distrus

35 2 1
                                    

Dimineata m-am trezit nerabdatoare sa fac pozele.
-Neataa,a zis Camia intrand la mine in camera.
-Neata fata cu super energie,am zis razand.
-Tacii ca in 2 Ore trebuie sa fim acolo. Sti ce e tare?
-Ha?
-Au o agentie si in Londra si au zis ca vor sa pozezi si acolo, dar in toamna. Cu colectie de toamna.
-Superrr. Zayn o sa se bucure..
-Mda..hai.
-Stai. Zimi de Federico ,te rog.
-Nu am ce sa iti zic. Am fost cu el un an. Ne-am despartit pt ca familia lui nu ma vroia,el a luptat si a plecat de acasa dar eu nu am vrut sa diatrug o familie si l-am parasit.Asta sa intamplat acum 2 lunii. Imi mai da mesaje dar nu ii raspund.
-Esti o mare fraiera,familia lui ar fi acceptat intrun final.
-Mi-e asa dor de el...hai sa mergem,imbraca-te.
M-am imbrac lejer si am plecat. A fost super ,chiar imi place. M-au imbracat in mai multe haine .
-Unde mergem?a zis Camila dupa ce am ajuns acasa si am mancat.
-La cumparaturi ,maine plec si vreau sa le cumpar si nebunii mei ceva.
-Pleci..a zis trista.
-Da..dar o sa vorbim si ne mai vedem.
Am ajuns la un mall super mare. I-am cumparat lui Maya niste platforme nu prea inalte si o bratara a prieteniei.
Lui Diego un tricou si lui Max o camasa frumoasa . Lui Fran i-am luat un latisor si o pereche de cercei+o bluza eleganta. Si lui iubbul meu un parfum. Mirosea superb.
Acum sunt in avion si merg la mama. Sper sa nu ne certam.
-Nati, puiule. A zis mama cand am intrat in casa.
-Heii am zis si am imbratisat-o. Lolii meu,am zis si am pupat-o
-Hai sa mancam ,a zis mama.
-Imi era dor de mancarea ta Lolita.
-Si mie de tine scumpo.
-Natalia mai umpic incepe scoala .a zis mama
-Mama ,e august. Mai o luna.
-Da dar sa te pregatesti si sa nu te mai prind cu baiatul acela plin de tatuaje. Am intreb pe acolo si mi sa zis ca umbli cu Zayn ala.
-Pardon? Il iubesc . Nu o sa te bagi. Nu tu.
-Iti blochez cardurile. Si nu iti mai platesc scoala vei venii inapoi.Am si eu un cuvant de spus un fata ta.
-Ce ai? Nu iti convine ca mai am o familie? Nu te mai baga atata, lasa-ma. Si imi poti bloca conturile si ma poti aduce inapoi. Nu o sa ma desparti de el.
Atunci mama...ma pocnit.
-Ai intrecut masura. A zis nervoasa.
-Si tu!!! Esti o proasta tu mai mintit toata viata si acum te bagi asa? Am zis fugind in camera mea.
Am sunat-o pe Fran si am inceput sa plangem ambele erau toti acolo si au auzit doar Zayn nu era. I-am dat un sms cu tot ce sa intamplat.
''Poftim???Nu poate face asta Nati,te rog vin-o acasa"
Am coborat jos si am convins-o pe Lolita sa ma ajute. Este ora 20:40 si am fugit prin spate , Lolita a luat-o pe mama la ea in camera sa ii ceara ajutorul la"ceva". La fix am avionul . Abia astepr sa ajung .
-Iubita mea , a zis Zayn si ma sarutat.
-Natii, au zis toti.
-Cum ai venit? A intrebat Diego.
-Am fugit. Si nu o sa ma intorc. Nu e mama mea,nu o vreau. La tata nu ma duc vreau cu voi, i-am dat si lui sms si i-am zis tot a zis ca imi baga niste bani in cont sa ca pot sta in casa ce o are el aici. A sunat pe cineva si mi-a dat chei acum imi iau niste haine si merg acolo.
-Stau cu tine. A zis Zayn.
-Bine.
Cand am ajuns in fata casei era frumoasa, etajata si inauntru era chiar frumoasa. Aveam cate ceva in bucatarie dar trebuie sa il trimit maine pe Zayn sa cumpere.
-Din vina mea...ai fugit. A zis Zayn trist.
-Te iubesc. Nu o sa te las ca asa zice ea.
-Putem sta si la mama.
-Nu stiu ce ma fac cand incepe scoala.
-O sa ii treaca.
Asa au trecut 6 zile ,au venit si restul pe la mine. Mama ma sunat de nenumarate ori.
Azi ma duc la apartament ,sa imi iau niste haine, am vrut eu sa merg sa iau.
-NATALIA. am auzit o voce cunoscuta. Oh nu, mama.
-Lasa-ma
-Ce e in capul tau? A zis ea nervoasa.
-Lasati-o a zis Zayn.
-Tu nu te baga. Esti un nesimtit,din vina ta fiica mea a fugit de acasa.
-A figit din vina dvs,va ganditi la dvs nu la ce simte ea.
-Cum iti permiti? A zis ea
Eu am fugit in apartament si am luat cutitul. Nu vreau sa traiesc fara Zayn. Dupa tot ce am vazut a fost negru.
Sper ca va place. Poza este de la agentia aceea.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dezamagită Dar IubităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum