-Ai dormit aici?a zis Leon cand sa trezit cu mine in brate de dimineata.
-Dap. Am zis si l-am sarutat.
-Stiu ca nu te asteptai si...
-Gataa taci. Vreau sa fi bine sa nu patesti ceva acolo atat.
-O sa te antrenez azi si pe tine. A zis iar eu am sarit.
-Ce ma ?
-Daaa, o sa te atace poate ...zic si eu asa.
-Bai tu esti nebun nu pun mana pe pistol.
-Oh te rog mai taci.
Toata ziua ma antrenat la "sediul"lor.
-Sti destule Dar tot o sa avem grija. A zis si ma sarutat.
-Sunt obosita vreau acasa.
-Am vorbit cu mama ta...vrea sa te vada.
-Mda, nu vreau.
-Ascult-o macar.
-Nuu.
Tot drumul pana acasa Leon ma rugat sa o ascult pe mama si in final am acceptat.
-Dimineata la 9 ne trezim ca la 9:30 vine "mama soacra" a zis razand.
-Haha. Am acceptat sa o ascult dar nu cu noaptea in cap. Nu cumva sa ma trezesti anuleaz-o pana la 11.
-Ok..eu plec la sediu...nu te supara te rog muuuult.
-Ce faci acolo la ora 22:40??
-Afaceri...ilegale.
-Bon,sa inchizi usa cu cheia.
Eram obosita si am adormit dar brusc se auzeau niste pasi si nu era Leon. Doamne,daca sunt rivalii lui? Am incuiat incet usa de la camera cu cheia si am fugit in baie sa il apelez pe Leon care culmea nu raspunde. Ce mama naibii vrea sa ma omoare astia?Am iesit incet din camera si usa sa deschis. Dar...am inchis-o. Am tipat si am inceput sa plang.
-Iubitooo, gata te rog.
-Leon?????
-Ams vrut sa te sperii...a zis razand
-Esti asa tampit am crezut ca o sa mor. Am zis plangand
-Hai nu plange ti-am zis ca nu se atinge nimeni de tine. A zis si ma pupat pe frunte. Ma pus in pat si am adormit bustean.
Cand m-am trezit eram singura...Leon? Unde era?
Am coborat jos si l-am vazut la masa cu mama.
-Neata puiule .a zis mama. Nu ai mai sunat deloc.
-Am vorbit cu Lolita . Am zis sec. Chiar am vorbit de cateva ori cu ea.
-Dar eu sunt mama ta.
-Dar eu pe ea o consider mama mea. Am zis la fel de sec in timp ce imi turnam cafea in ceasca.
-Asculta Natalia.
-Ce mai vrei??
-Sa fim o familie.
-Poti pleca. Eu am familie. Familia mea e Leon.
-Parca nu il iubeai. Parca Zayn era totul.
-Si vrei sa plang toata viata dupa el? Nu tu ai dat in mine, doar ca sa ma vad cu Leon? Nu tu mi l-ai bagat pe gat? Acum el s-a bagat la mine in inima.
-Darr...
-Iesi afara. Nu am nevoie de tine.
Dupa ce a iesit pe usa:
-Leon nu indraznii. Si-a meritat-o!!
-Chiar sunt in inima ta? A intrebat el.
-Da "infractorule"am zis si l-am sarutat.
-Ti-am facut omleta. Papa. A zis el.
-Mersii, mergem sa imi cumpar ceva dulce?
-Dupa e papi,a zis el razand.
-Gata. Am zis dupa ce am "papat".
In magazin am cumparat umpic din toate, le-am urcat in masina si am plecat spre casa. Leon a terminat cu studioul . Cand am oprit masina am primit un sms
"Mi-e asa dor de tine ciucalato "Era Maxi al meu,a trimis o poza si de la ziua lui Fran.
-Cine e? A zis Leon.
-Maxi...am zis si i-am aratat poza.
Am coborat din masina dar brusc sa oprit una langa noi.
-Ohooo, nu ma asteptam sa ne revedem asa repede Leon. A zis un baiat in jur de 25 de ani.
-Natalia intra in casa,a zis Leon.
-No no no...frumusica asta vine cu mine.
-Te omor jegule daca pui mama pe ea.
-Leon...ajuta-ma. Am zis cand ma luat pe sus .
-Iubito o sa te gasesc.
Perspectiva Leon
Il omor. Ce vina are ea?
-Fede a luat-o ajuta-ma.
-Cceee??? Hai la sediu acum.
-Bai tu esti tanpit?mergem sa o gasim ACUM.
Perspectiva Natalia.
-Lasa-ma. Am zis cand ma impins intr-o camera.
-Pisi e rea?
-Ce naibii vrei?
-Pai...sa il distrug pe Leon..si acum vreau sa te fut. A zis dupa ce mi-a dat o palma si am inceput sa ruoa hainele dupa mine. Am vazut ca are pistol la spate zi cand nu a fost pe faza l-am luat.
-Cuminte fata,nu sti sa il folosesti.
-Nici nu sti ce tina am . Mai alea cu fatalai ca tine.
-Lasa arma jos. A zis un baiat care a intrat pe usa. Mor. Era Zayn ...al meu.
-Tu?? A zis el uimit.
-Ce cauti aici? Mai mintit atat de mult? Am zis deja plangand.
-Leag-oooo ,a tipat ala de jos la Zayn . Imi era asa dor de el si el era rivalul lui Leon? De aja se agiga atat Diego?
Cand ma prins de mana sa ma lege , nu mi-a luat pistolul,doar mi-a soptit.
-Sari pe geam cand iasa el. Nu o sa fie nimeni jos , ai grija.
Ma ajuta?El e bun...el e baiatul de care m-am indragostit.
-Sefu avem o treaba importanta .
Cei doi eu iesit afara iar eu am sarit pe geam. Hainele imi erau rupte dar tot ce conta era sa scap. Am tot fugit vreo 10 minute pana cand o masina ma ajuns.
Era Leon. Am sarit la el in brate,plangand si el mi-a dat geaca lui. Ce bine ca a venit. Ma dus acasa si am adormit . Asa au trecut 6 luni,eu cu el fara probleme,a iesit din gasca . Il iubesc si am trecut peste Zayn chiar daca lam iubit mult.
Dragii mei...am postat. O sa mai fie cateva capitole si gata. Dar o sa postez peste cateva zile. Va pup. 😘💜
CITEȘTI
Dezamagită Dar Iubită
RomanceBuna ,aici veti citii despre iubire, prietenie si trecut. Ea, o fata care merge la o noua scoala cu prietena ei, este o fata frumoasa, dotata dar singura. Ce se intampla cand cele doua prietene se intalnesc cu cei doi rebelii ai scolii?Ce se intamp...