Uite-ma aici in faţa uşii vieții.. Am deschis uşa si ce sa vezi, era o incapere mare, mirosea bine, pereţii erau acoperiţi cu tapet de culoare rosu, iar pe jos erau covoare din mătase naturală.. nici nu stiu din ce erau, dar aratau bine rau. Muzica era dată maxim, mai era putin si-mi cadeau urechile. Turme de tineri, fete bete, baieti care nu cred ca mai erau pe lumea asta se distrau si dansau pe mese. Ma intrebam oare ce căutăm acolo? Ma simteam naspa de tot, nu cunoasteam pe nimeni, iar tipu nu mai aparea. Cotrobaiam cu privirea fiecare coltisor al salii, tot nu-l vedeam. Imi pusesem mainile la gura si statea singura ca proasta intr-un colt.
DECI VREAU SA ZIC CA ACELA A FOST CEL MAI STANJENITOR MOMENT DIN VIATA MEA.
După ceva timp de hoinarit cu ochii mei de şoim, vezi ca vin 2 tipi, erau cam beti si incercau sa poarte o conversaţie cu mine.
INCERCAU.
-Buna frumoaso, ce faci singura aici?*replici din2000, doamne inca mai exista astfel de persoane? Ma intrebam eu *
-Buna..astept pe cineva , voi?
-Ne distram cum vezi.
Vedeam sticla de vin cum mai avea puţin si imi venea in cap, m-am dat într-o parte.
-A...super! Stiti cumva unde este cel care a organizat petrecerea?
- Tipu blond cu freza de cuceritor?
- Daca asa ii ziceţi voi..
Acum începuseră sa se bâlbâie.
-Ee aac.... oo....loo.. s....uuuus.*am stat si m-am gândit si am zis de ce sa nu aflu cum il cheama, incepusem sa zambesc diabolic*
-A, dar cum il cheamă pe tip?
-Staaai asa, piersicuta. Nu stii cum il cheama? Pai cum ai intrat aici?
-Pfff, complicat..Imi puteti spune?
- Ce primim la schimb?*iacccc , ce scarbos, eram prinsa in propriul meu joc*
-Ce ati vrea?..
-Glumeam si noi..Esti prea cuminte pentru noi ..il cheama Nate.*aa deci il cheama Nate..ce nume interesant *
Am urcat scările si sus ce sa vezi...Nate era cu o tipa. Era intinsa pe barul din bucătărie , iar Nate era cu mana pe piciorul ei.
Eram distrusa, mai aveam putin si plangeam, nu ma puteam abține.
Tipul m-a zarit si a venit spre mine. Eu, dezamăgită am coborât jos si am iesit pe usa. El repede dupa mine.
-Stai, ce s-a întâmplat?
*Voiam sa ma descarc si asta am facut , nu sunt genul de persoana care sa tina in ea *
-Tu sa-mi spui ce s-a întâmplat. Ce cautai cu fata aia acolo?
* Fuck, eram conştientă ca tot ceea ce o sa-i zic o sa-i dau de înţeles ca-l plac, dar poate era in avantajul meu, asa aflam si eu daca ma place*
-Oh,Doamne! Ai inteles totul greşit..
Incepusem sa plang, imi curgeau lacrimile atat de tare încât mi se întinsese rimelul pe toată faţa. ERAM O MOARTA , IN ADEVARATUL SENS AL CUVÂNTULUI. DAR nu-mi pasa . Voiam sa arat ceea ce simt.
-De ce plangi? Nu are rost. Te consumi din nimicuri, pitico.
In momentul ala a venit si m-a luat in braţe, am încercat sa-l resping, dar in zadar.
- Esti atat de prostuţă! Era sora mea, s-a lovit la picior, deoarece ai văzut si tu cum sunt tipii de acolo. Au spart sticla de vodka, iar Lora a avut de suferit.
-Sunt o fraieră! Imi pare rau.Te-am facut sa pierzi timpul cu mine.De ce nu te -am ascultat oare? Am vrut sa-ti zic ce am văzut , ai observat ca sunt genul de persoană care spune verde in faţa ce crede , vede.
M-a cuprins de cap si se uita in ochii mei, spunăndu-mi :
- E ok, chiar imi place ca nu esti falsă si nu-ti ascunzi sentimentele fata de mine.
* era un moment siropos, dragut care ma omora pe interior ,exterior *
- Chiar imi pare foarte rau, Nate.. nu am vrut sa fiu cuprinsă de sentimente. Nu stiu de ce ma simt naspa cand te vad cu alte fete. Eu chiar tin la tine ,cred ca ai remarcat.
- Imi stii numele? Cum ai ghicit?
CITEȘTI
Nimic nu este intamplator
RomanceMaya, o tânăra de 17 ani, începe sa descopere filosofia vietii, traind senimente puternice si descoperindu-se pe sine. Cine stie ca o simpla cartela de metrou ii poate reda fericirea, schimbându-i viaţa complet. Incepe sa traiasca cu o afirmaţie...