4. Aproape goala

26 1 1
                                    

Până ce s-a auzit un ciocănit dinspre uşă.
- *cioc, cioc! *
M-am trezit si am întrebat cine e.
- Sunt eu, Lora. V-am adus mâncarea.

In momentul acela, a intrat tipa , avand o tava in mâna. Ma mir cum a putut sa o tina, seara trecută avea picioru ranit. Era bandajată si purta un tricou alb, lejer, lung, care ii acoperea fundul. In tava erau doua cești cu ceai, 2 felii de paine, iar alaturi 2 oua ochiuri aşezate ca si cum ar fi doi ochi care te privesc , intr-o parte ceva crudităţi.

I-am mulţumit , iar in timp Nate se trezise

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I-am mulţumit , iar in timp Nate se trezise.

-Buna dimineaţa , Maya! (Zambea fermecător )
-Buna dimineata si tie, Nate.
-Cum ai dormit?
-Foarte bine, mai ales ca ai fost lângă mine.
-ŞI daca nu eram?
-Dormeam pe jumătate bine.

*râdeam*

După ce am savurat ce ne adusese Lora , m-am dus sa ma uit in oglinda. Deci aveam o faţă, maiculita, nu puteam sa inteleg cum putea sa se uite la mine băiatul ala. Am întrebat unde e baia, ca sa fac un dush si m-am indreptat spre cabina. Mama ce bine era, simţeam cum apa patrundea in fiecare coltisor al corpului meu. Ghiciti ce? Ma relaxa. Eram foarte calma si intr-o stare minunată.

Trecusera 15 min si am zis ca a venit vremea sa mai ies, poate voia sa faca si el dush, ii consumam naiba toată apa. Glumeam.
Am iesit eu tip-til ca o pisicuta pe varfuri, am întins mâna ca sa iau prosopul si hop am cazut pe jos. Deci am inceput sa scot un sunet , doamne, nu vreau sa-mi imaginez cum se auzea de pe cealaltă parte a usii. Am inceput sa gem de durere , ma lovisem ca lumea.

Nate auzise tipatul meu si a intrat in baie..Eram acolo..intinsa pe jos, goala, uda leoarcă, cu prosopul pe 'ruşine ' , bine ca ala si-a gasit un loc bun de stat . Ma simteam ca ultimul rahat de pe lume, pe bune. Ce imagine oare avea săracul băiat, văzându-mă goala in baia lui? Nu vreau sa-mi imaginez, ma simteam aiurea.

-Ce ai păţit esti bine? Imi pare rau ca am intrat asa brusc, dar chiar ma speriasem, fato.

* MA UITAM CA O PROASTA *

DUPĂ 1 min indraznesc sa ii raspund la intrebare.

- Da..sunt ok. Am alunecat. Chiar ca sunt ghinionistă..

Mă intristasem , se vedea clar pe fata mea. M-am ridicat, avand prosopul incovoiat pe corp si m-am indreptat spre usa. Tipul tacea si privea. Waw, ce privelişte avea! Voiam si eu sa vad ce vedea.

Cine putea sa-si imagineze ca eu, persoana care acum cateva minute se simţea ca in Paradis, acum ma cuprindeau sentimente de ruşine, dorindu-mi sa nu fi călcând in baia aia, niciodată.

M-am imbracat apoi Nate m-a condus jos, voiam sa plec mai repede , apropo cred ca uitase de accident, nu a mai spus nimic in legatura cu ce se întâmplase. *Ah, ce bine. *

-Imi pare bine ca am venit la tine acasa. Chiar mi-a plăcut. In ciuda faptului ca ti-am devastat locuita, a fost chiar o noapte specială.
-Ma bucur sa aud asta. Te-am cam dadacit aseară, dar mi-a plăcut asta. Esti ca o soră pentru mine, sa stii.

* eram ceva de genul WTF MAN , SPUNE-MI CA GLUMEŞTI, CA NU-TI BAŢI JOC DE MINE, IAR CE SPUSESE ACUM NU ERA ADEVĂRAT *

-Ca o sora , zici? ( am zis pe un ton indiferent )
-Da , in seara aia asa ai fost .
-Aha..deci tu dormi cu sora ta?

* ii dadusem fatala *

-In unele circumstante , da .
- Ok..Am inteles.
- Ne vedem la liceu , dar stai.. nu mi-ai spus la ce liceu esti.
-'Vreau sa rămână un mister' , iti aminteşti?
- Da, măi pitico, ce memorie buna ai. Daca tu vrei sa te joci, ma bag.

S-a apropiat de mine si m-a sarutat pe frunte , era drăguţ rau. Apoi ne-am zis la revedere si m-am indreptat spre casa.



Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eram obosită, da, iar eram si era doar începutul zilei. M-am dezbrăcat, aruncandu-mi hainele pe jos, mi-am luat un tricou lejer, larg si m-am trântit in pat, avand telefonul in mana, desigur. Am intrat pe Facebook, am vazut ce mai era nou, apoi am dat o tura si pe instagram, primisem niste like-uri de la un arab, care era frumusel , dar nu la fel de frumos precum Nate. NATE, DA! Am intrat repejor pe Facebook ca sa-l caut, eram curioasă. Am intrat pe profilul lui si am inceput sa cotrobaiesc prin toate albumele lui foto, video. Ziceai ca eram o disperată, nemâncată, care nu mai văzuse o poza cu un baiat in viaţa ei. Am inceput sa vorbesc cu voce tare , asta era.

* Am intrat in albumul asta, aaa, mai intru o data. Vaaii, dar e foarte frumos, dar in realitate e mai frumos. •radeam•
Sa vad de unde e, ce relaţii a avut, chestii. *

Atunci am vazut ca este din acelaşi liceu cu mine. ERAM PE JOS.

Ultima relatie o avusese acum un an, interesant. Am căutat-o pe tipa. Ghici ce? In timp ce ma uitam prin pozele ei , mi-am dat seama ca aseară furasem o poza din dulapul lui. Am fugit repede sa golesc buzunarele si am zarit-o pe fata. Era aceeasi. Ma intrebam oare de ce inca mai avea poza. Poate voia sa păstreze o amintire . De data asta nu am mai reacţionat cum reactionasem seara trecută, cand l-am vazut pe Nate cu Lora. Eram destul de calma si am zis sa-i înapoiez poza la liceu. Ma simteam prost ca am luat-o fara sa ii zic.
Era duminica dimineata, iar luni aveam liceu.
M-am dus sa mănânc iar ceva, mi se facuse foame apoi m-am bagat in pat sa dorm , chiar daca eram d-abia 12 .
Mi-am luat patura preferata, una mov, pufoasa si subtire si am pus-o pe mine, doamne ce bine era.

Ma trezesc pe la 5 si vad pe telefon..


Nimic nu este intamplatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum