Annemin gelip"Yarım saattir kime diyorum ben!Kalk çabuk geç kalacaksın yoksa" demesine kadar herşey çok güzeldi.Annemin bağırıp çağırmasına yenik düşüp kendimi yataktan zar zor attım.
İğrenç bir duygu ile mıyışık mıyışık dolaba doğru yöneldim.Hemen formamı çıkartıp giydim.Çantamı da uykulu uykulu,Allah ne verdiyse doldurdum.Çantamıda alıp bizim kızları beklemek için aşağı indim.
Biraz sonra sıkılıp telefonumu açtım.Telefonu açtığımda ufo görmüş masum köylü gibi gelen bildirimlere bakıyordum.Evde modem olmadığından internet ile pek ilgilenmiyordum.
Sıra sıra bildirimlere bakarken bizim kızların sesleri geldi "Buse hadi kızım ne bekliyosun" diye bağırıyorlardı.Sanırım bana daha öncede seslenmişlerdi ama ben telefona daldığım için 3 dakikalığına hayattan kopmuştum.
Koşa koşa kızların olduğu arabaya bindim.Biz hep Nazlıların arabası ile giderdik okula.
Yolda giderken Pelin bana döndü.Ellerini göğsünde birleştirip bir profesör gibi elini çenesine koyup gözlerini kısarak bana baktı "Normal bir Buse bir gün içerisinde bu kadar yorgun gözükmez.Her zaman eşit miktarda besin tüketir.Ama bugün sanki fazla kaçırmış" dedi.
Pelin işte bana takılmadan durur mu hiç."Kızım uğraşma benle hiçbirşey yemeden çıktım zaten evden o yüzden -" devamını getiremeden Pelin tamamladı "...huysuzsun dimi canışkom" dedi.Kaşlarımı çatarak dakikalarca ona baktım.O da bana gülen bir suratla baktı.
Sonunda okula varmıştık.Ben arabadan indikten sonra Nazlı'nın koluna gitmiştim.Pelin de hemen kıskanıp aramıza girdi.Evet okulda tam bir keko gibiydik.Pelin yüzünden.İlla herşeyin içine burnunu sokacak.
Sınıfa girdiğimizde Nazlı hemen bizim okulun yakışıklısı olan Cem'in yanına gitti.Bende arka sıralarda oturuyordum.Pelin de zaten ortada mal gibi dolaşıyordu.
Derse başlamadan Nazlı hemen Cem'in yanından sinrili bir şekilde ayrılıp Haluk'un yanına oturdu.Sanırım Cem'in kalbini yine alamamıştı.
Ders tam başlayacakken içimden "Ohh be yanıma kimse oturmadı.Rahatça ayakkabılarımı çıkratabilirim" dediğim an yanıma birinin oturduğunu hissettim.İ çimden "siktir" dedim.Yanıma doğru yöneldim. O kişi hiçbir kızı beğenmeyen ama bana takmış olan Cem di."Evet şimdi güzelce sıçabilirim".
--Bölüm Sonu--
Evet arkadaşlar umarım 1.Bölüm hoşunuza gitmiştir.Sevmediyseniz de sağlık olsun.Daha karakterleri belirleyemedim.Yakında belirlerim.Bölüm 2 yine cuma günü gelecek.Bıraz kısa oldu 1. Bölüm ama kusura bakmayın.Sizi seviyoruuum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
--GİRİŞ--
Novela JuvenilBu aralar aklımı başımdan alan birşeyler vardı.Sanki herzamankinden farklı hissediyordum kendimi.Sanki....Sanki biri bana büyü yapmıştı.Eskiden laf attığım kişiler gibiydim şimdi. Kilitlenmiş hissediyordum.Ama cennete kilitlenmiş gibi.Bir anda oldu...