Opowieść autorstwa OkeeeOleczka.
Naprawdę nie wiem co napisać.
Mam déjà vu.Lubię czytać opowieści, gdzie są Sms-y, czy kiki. Zazwyczaj jest śmiesznie i również u Ciebie widzę śmieszne teksty.
Pomyślelibyście, że ona lubi śmieszne teksty? 😱
...Idź rób ze sobą to, co chłopaki robią zazwyczaj rano. (Wal się)Ale jednak, w większości twoje opowiadanie mnie irytuje.
Już wyjaśniam dlaczego.
Zaczyna się!Moje oczy nie wiedzą czasem na co patrzeć, kiedy widzą brak odstępów między wiadomościami. To wszystko nie powinno być tak ściaśnione.
Zgadzam się! Odstępy! Wyobraź sobie tą recenzje bez odstępówLepiej wyglądałoby to tak:
Nieznany: Lubię Cię.
Przerwa!!!
Ja: Ja Ciebie też.Wtedy rozdziały wydają się dłuższe i łatwiej się je czyta. Przyjemniej.
Selena? Kogo lubisz? :D
To był przykład, musztardo!!!Druga sprawa.
Przekleństwa. Skarbie, masz ich za dużo.
Kto to powiedział ;)Opowiadanie samo w sobie wydaje się fajne, ale zbyt dużo przekleństw je niszczy. Sprawia, że w czytelniku rodzi się odrzucenie.
Ja muszę potwierdzić to. Przeczytałam mało. Ona więcej czytała ;)Jest wielu ludzi, którym rzucanie słowami "wypierdalaj" się podoba, ale niektórzy nie chcą mieć z takimi do czynienia.
Przekleństw używajmy z umiarem.Plusy:
+ Sms-y!!! Serio je uwielbiam.
+ Fajny styl pisania
+ Główna bohaterka :D
Wspaniała!!Minusy:
- Przekleństwa
- Zjadanie literek
- Brak przerw
Podsumowanie:
Opowiadanie lubię i polecam! Nie przeczytałam go do końca, bo masz tego naprawdę dużo ;-;
Jak mówiłam ja jeszcze mniej przeczytałam. Dlatego nie komentuje plusów i minusów :DAle przeczytałam wystarczająco, żeby napisać recenzję ^^
Siedziałam obok (kłamie ;) )
Siedzialaś... Ale przypomnij mi, ile temu? Nie odzywaj się.Możesz być pewna, że wrócę do czytania, bo polubiłam to opowiadanie.
Popraw proszę :D Wtedy przeczytam całe. Daj nam znać.Popraw tę błędy, które uznasz, że możesz poprawić :)
Przekleństwa też, chyba, że są one potrzebne.
Polecam słownik synonimów :D~ Selena
~ Narisa
CZYTASZ
Recenzje : Ogniki Nadziei [R.W.]
Non-FictionJAK NARAZIE NIE MA WOLNYCH MIEJSC, SKARBY!!! Selena: -I co według Ciebie mamy tu robić, amebo. Narisa: - Zgadnij, Polsacie! Selena: -Płetwonóg. Tak, razem z Narisą będziemy tu dodawać recenzje opowiadań, które sami nam zgłosicie.