Autor: cudowna llavendertown
Od czego by tu zacząć? Od początku, skarbie. Żeby ci się mózg przypadkiem nie przegrzał.
Dziewczyno, kocham to co piszesz! Na prawdę. Masz cudowny styl, który mnie pochłania. Pomysł na fabułę jest oryginalny.
A to mnie oskarżono o kochanie wszystkiego... Ale, no, nie mogę się nie zgodzić. Mam ochotę przeklinać, żeby tylko pokazać, że ta opowieść jest zajefajna (Ha! Nie przeklnęłam)Brak mi słów, nie wiem co napisać. To co napisałaś jest bardzo dobre. Wiem, że były błędy, ale na bieżąco je poprawiasz. Co jest wielką zaletą. Właśnie... no, dlaczego nie dałaś mi powodu do przyczepienia się? Kurczę, no wiesz? Dobra książka niszczy moje słowotwórstwo wiejskie.
Powiem krótko masz talent!
Jeśli już całkowicie poprawiasz błędy, to w przyszłości ta książka ma wylądować na mojej półce. półce wersji papierowej.
Kwiat Jednej Nocy i Dziewczyna, Która Bawiła Się Lodem.
Chcę to u siebie!!!Zalety opowiadania
+ Fabuła, kocham to. Mimo, że troszkę oklepany wzór. Na pewno wiesz, o co chodzi :D
Ciągle powtarzasz słowo "kocham".
Ej, lofciam to teź dobre słowo.
Chociaż przyprawia mnie o chęć wybicia sobie siekiery w twarz.+ Twój styl pisania!
Jest dobry, więc trzymaj się tego.+ Bohaterowie. Już czytając pierwszy rozdział czułam to, co bohaterka. Mogłam łatwo się wczuć.
Nie lubię bólu... i mam naprawdę dobra wyobraźnię, dlatego pierwszy rozdział z trudem przeczytałam. To naprawdę bolało ;-;I wiele, wiele więcej. Tak, o TAK więcej!! Aż do statku Haka w Nibylandii.
Minusy opowiadania
- Są błędy, ale nieliczne.
- Czasem nie wiem, o co chodzi w zdaniach. Może to tylko mój mózg :)
Ja też to mam :( obydwie mamy coś z mózgiem. Ewidentnie. (Skąd ja znam takie słowo...)Podoba mi się to, że dokładnie opisujesz myśli, one dominują nad książką. To może być zaletą lub minusem książki. Zależy od czytelnika. Ja, mam tendencje na zbytnim skupianiu się na akcji, ale walczę z tym.
Ja zawsze piszę ogromniastycznaściową (wiem, że takiego słów nie ma ) ilość myśl, więc dlatego twoje opowiadanie tak mi się podoba.Co do rad. Chętnie przeczytam więcej akcji :D oraz jak opiszesz turniej. Pisz, pisz.
Jestem baaardzooo ciekawa! Ja też, ale spokojnie. Lavender... Pisz.
Sądziłam, że tu znajdę twój mózg, ale widać, że wkładasz tu serce, co jest bardzo ważne.
Em...nie wiem, o co jej chodziło w tym zdaniu.
Ale błagam, zaklep mi jeden egzemplarz książki, kiedy ją wydasz. Plis ^^Większość osób, by powiedziała pisz tak dalej, ale ja ci powiem rozwijaj się dalej. Pisz coraz lepiej :D
Tak. Rozwijaj się, jak guma balonowa. Ju noł, ta taka w okrągłym pudełeczku. Smakowa. Na końcu jest najlepsza, więc tobie życzę tego samego.
Żebyś na the endzie była najsmaczniejsza... to źle zabrzmiało.
Najlepsza!! O. To ten, cześć.~Narisa
~Selena
CZYTASZ
Recenzje : Ogniki Nadziei [R.W.]
No FicciónJAK NARAZIE NIE MA WOLNYCH MIEJSC, SKARBY!!! Selena: -I co według Ciebie mamy tu robić, amebo. Narisa: - Zgadnij, Polsacie! Selena: -Płetwonóg. Tak, razem z Narisą będziemy tu dodawać recenzje opowiadań, które sami nam zgłosicie.