H25

22 2 0
                                    

heei allemaal. ik ga vanaf nu een aantal hoofdstukken anders doen, het wordt namelijk een soort dagboek verhaal. alleen dan niet als een dagboek. het enige dat verandert is dat het per dag beschreven wordt dus zoals dit verhaal begint het met zaterdag:... en dan krijg je het verhaal van die dag. als jullie dit project leuk vinden kan ik hier ook wel mee doorgaan maar ik dacht dat het wel leuk was aangezien ze op vakantie gaan en dan is het echt de volle 2 weken die jullie kunnen lezen. ik hoop dat jullie het leuk vinden en hier komt het eerste vakantie deel. 

Zaterdag:

We zijn net aangekomen op het vliegveld en halen nu onze koffers uit de auto. Jason en ik lopen met onze koffers het vliegveld binnen met onze moeders achter ons aan. Als we in de hal zijn waar me moeten zijn geven we onze moeders een knuffel en pakken we elkaars handen. We lopen een stukje verder en staan dan even stil. We keken even om en zwaaiden naar onze moeders. Ik keek naar Jason en zei 'daar gaan we dan' en we keken elkaar heel blij aan. We liepen snel verder, we gingen door de douane en dat ging allemaal goed. We kochten nog even snel een starbucks en toen liepen we door naar het vliegtuig.

We zitten nu al een tijdje in het vliegtuig. Ik zit aan het raam en Jason zit naast me. Het is echt heel mooi hier en ik kijk naar Jason. Hij kijkt heel vrolijk naar mij en ik geef hem een zacht kusje en daarna kijk ik weer naar buiten. Zo af en toe maak ik een foto van het prachtige uitzicht tot we te horen krijgen dat we bijna gaan landen. We kijken elkaar aan en beginnen bijna te juichen. Als we zijn geland lopen we naar buiten en halen onze koffers op. We pakken elkaars hand en lopen naar buiten. Hallo Italië.

We zijn inmiddels bij ons hotel aangekomen en Jason en ik lopen naar de balie. We moeten naar de 4e verdieping en dan hebben we kamer 18. Dit hotel is heel luxe en echt mega groot. Mijn vader heeft een kennis en die heeft ervoor gezorgd dat we een van de mooiste en grootste kamers krijgen. Het hele hotel is wit met gouden accenten. Het is echt heel mooi. We stappen de lift in en wachten tot we op de juiste verdieping zijn. De lift deuren gaan open en we stappen de verdieping op. 9... 12... 15... ah 18. Jason stopt de sleutel in het slot en doet de deur open. Mijn mond valt open en ik zeg 'ze hebben zeker niet gelogen toen ze zeiden dat het de mooiste kamer was.' We liepen naar binnen en zette onze koffers naast de deur. Ik keek mijn ogen uit het was zoo mooi. Je had de deur en als je hem open deed was links van je meteen een keukentje. Aan de rechterkant van de deur stond een bakje en een stoel met een tv. Naast de keuken had je een deur die naar de slaapkamer ging. Als je daar doorheen liep stond recht tegenover je een deur naar het balkon met prachtig uitzicht, rechts van je stond een heel mooi en groot hemelbed en aan de linkerkant was de badkamer. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie hotelkamer gehad en dan mag ik dat ook nog delen met Jason. We pakte onze koffers en liepen naar de slaapkamer. Naar de deur van de badkamer stonden grote kasten voor je kleding. We deden meteen onze kleren en spullen in de kasten zodat dat alvast klaar was. Toen ik klaar was liep ik het balkon op en echt het uitzicht was fenomenaal. Als je op het balkon stond zag je eerst een klein straatje met winkels en restaurants en daarna kwam een strand met de zee. Jason kwam bij mij staan en zei 'hier kan ik wel aan wennen' en gaf me een kus op mijn voorhoofd. We liepen terug naar binnen en we deden even andere kleren aan tot ik me bedacht dat ik mijn bikini's vergeten was. Ik pakte mijn tas en we gingen op pad.

We kwamen bij het kleine winkelstraatje uit en gingen opzoek naar een paar leuke winkels. We liepen hier en daar ergens in en kwamen leuke dingen tegen. Toen kwamen we uit bij een leuk klein kledingwinkeltje waar ze ook bikini's verkochten en we liepen even naar binnen. Uiteindelijk had ik gekozen voor een mooie roze met blauw en witte details en een zeegroene. Het was toen al tegen half 6 dus we gingen maar vast op zoek naar een leuk restaurantje. We hadden een leuke gevonden en bestelden ons eten. Toen we het op hadden hebben we betaald en liepen we nog even het strand op. 'deze vakantie kan niet beter worden' zei ik tegen Jason. We gingen op het zand zitten en genoten van het uitzicht. De zachte warme wind waaide langs onze oren en de geluiden van het water werkte geruststellend. Om 9 uur liepen we terug naar het hotel en gingen direct door naar onze kamer. We deden onze pyjama's aan en gingen in bed liggen, ik heb nog nooit zo'n mooie vakantie meegemaakt en we zijn hier nog 2 weken, en ik kreeg de lach niet meer van mijn gezicht.

The Starbucks GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu