H4

102 6 0
                                    

Na hun zoektocht komen ze bij Samantha thuis. Als ze daar zijn vraagt haar moeder wat ze hebben gekocht. Ze lieten alles zien en uiteindelijk hebben ze als 2e outfit bij de Lady-sting een rode avond jurk gekocht voor Samanta. Nu moesten ze alle details zoals waar het feest gegeven zal worden en welke versieringen er moesten komen en wat voor een hapjes en waar die dan moesten staan er waar alle cadeautjes kwamen te staan en wanneer ze gingen eten en van hoelaat tot hoelaat het feest is en wanneer ze de cadeautjes ging uitpakken maar ze hadden niet heel lang meer, nog maar minder dan een halve dag. 

de dag is om en ze hebben alle planningen gedaan. het is nu kwart voor 5 s'avonds en de gasten komen over een kwartier. Minouk, Bente en Samantha waren op Samantha's kamer zich aan het omkleden en opmaken. Ze hebben elkaars haren gekruld met de Babyliss curling secret . Bente en Minouk hebben 2 plukjes aan de voorkant naar achter gespeld en Samantha heeft een kroontje op van Claire's. Samantha heeft bij stiletto's een paar gave zilveren hakken met bandjes gevonden voor maar  €90,- wat voor haar natuurlijk een koopje is. 

Het is 5 uur en de eerste gasten zijn net gearriveerd. ze houden het feest in een glazen koepel met kristallen en 2 onwijs grote kristallen kroonluchters die in de buurt en het is een onwijs grote koepel. er zijn minstens 50 mensen uitgenodigd waaronder: familie, vrienden, kennissen, en buren. de tafel is gevuld met allemaal lekkere maar ook gezonde snacks. er stromen grote en kleine brede en smalle cadeautjes binnen. Rond 6 uur gaan ze eten. De ouders van Samantha hebben een paar pizzas, een grote bak met patat en 2 grote kommen salade gehaald en op de tafel gezet. rond 7 uur mag Samantha haar cadeautjes uitpakken. Er zitten een paar oorbellen, kettingen en ringen bij maar ook een paspop, make- up en een tegoed bon voor de H&M van €50,-. Samantha vraagt aan Minouk en Bente of ze morgen weer meegaan om naar de H&M te gaan. Bente kan niet die gaat naar dansles. Maar Minouk kan wel mee. 

The Starbucks GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu