BENİM İÇİN -2

16 0 1
                                    

Öğle arası olan kavgadan sonra tüm günümü mertle beraber geçirmiştim. Onunla geçen her dakika o kadar çok zevk alıyordum ki... Kafasındaki ne kadar merak ettiği soru varsa sormuştu bana. Bende ona. Birbirimize güvenmek için bu gerekliydi. Melihle aramda geçen konuya daha da dikkat Kesilmişti. Herseyi gerçek eksiksiz anlatmıştım. Bizi merdivenin başında Melihle beraber gördüğünde içeri gitmesinin sebebide kıskandığı içinmiş. Herşeyimizi anlatmıştık birbirimize. Mert bana Eski sevgililerinden çektiklerini Anlattı. Sahiden çok çektirmişler çocuğa. Kıyamam yapılır mı ona bu ya..
Okul çıkışında beni servisime Bıraktı arkadaşlarıyla. Biz servise binip okuldan çıkana kadar gitmedi otobüs durağına. Beni bekledi kuzum.
Eve varınca üzerimdeki mutluluk tarif edilemezdi. Üzerimi değiştirip hemen bir duş aldıktan sonra saçlarımı havluma sarıp çalışma masamın yanına gelip yarına hangi Sınavlar vardı onlara bir göz attım. Matematik ve dil anlatım...
Matematiğe hazırdım sadece dil anlatımdan ezber yapacaktım o kadar. Saat da 5 e 10 vardı. Mert 10 geçe eve gelecek ve bana faceden mesaj atacaktı. Telefonu elime aldım ve wattsaptaki Kayıtlı Olduğum 3-5 grubun mesajlarına görüldü atıp Mert'i beklemeye başladım. Tam 10 geçe gelmişti mesaj
"Aşkımm"
"Efendim bitanem"
"Geldin mi eve"
"Geldim Aşkım sende evdesin demi"
"Şimdi girdim Kapıdan direk mesaj Attım sana"
"Oyyy kıyamam "
" Aşkım tel no Verde ben bir duş Alıp gelirim çıkınca mesaj atarım"
"05********* çıkınca mesaj at kesin"
"Tamam bitanem geliyorum 5 dak."
Son mesajda  aldıktan sonra telefonu bırakıp TV açacaktım ki aklıma yarın ki kavga geldi. Birden duraksadım. Bin bir türlü şey geçti aklımdan o dakikada. Ya Mert'e birşey olursa? Ya onu bir daha göremezsem? Ya onda Kalıcı bir yara bir hasar bırakırlarsa?
Bunlarını düşününce hemen Mert'i arayıp bu kavgadan vazgmesi gerektiğini Söylemek istedim derken mesaj geldi.
"Geldim Aşkımm"
"Yaaa Mert Yarınki kavga ne olcak " dedim direk.
"Bizde seyfoyla onu konuşuyorduk şimdi de 25 kişi toplamış. 3 kişide biz Varız. Yetmez mi Aşkım"
"Ya melihler daha fazla kişi gelirse "
"Aşkım korkma artık ya "
"Nasıl korkmayayım Mert ya. Hiçkimse umrumda değil. Sana birşey yaparlarsa"
" korkma Aşkım. Sen kafana takma onu. Bırak işin orasınıda biz halledelim. "
"Kendine çok dikkat edeceksin Mert bak söz ver"
"Erkek sözü Aşkım. Söz sana ordan hiç biyerime bişey olmadan gelicem. Ama melihe nolur orası o bilemem"
"Ona nolırsa olsun sen kendine dikkat et "
"Aşkım boşver şimdi bunları yarın ne sınavınız var"
"Matematikle dil anlatım var Aşkım.sizinde aynı heralde"
"Aynı aynı. Çalıştın mı "
"Dil anlatıma çalışmadım "
"Hadi o zaman çalışalım saat 6 olmuş. Akşam yine konuşuruz tamam mı. "
"Tamam Aşkı. Öptüm "
"Bende bitanem"
   ********
Mert akşam mesaj atmamıştı sanırım Sınavına odaklanmıştı. Sabah soluk soluğa uyanmıştım. Tüm gece rüyamda olacak kavga ile ilgili kabuslar görmüştüm. Nefesim kesik uyanmıştım sabah. Hemen uyanıp Mert'e  mesaj attım.
"Uyandın mı" yaklaşık 5 dakika sonra mesaj gelmişti.
"Uyandım Aşkım birşey mi oldu"
"Ya kabuslar gördüm de"
"Kavga mı yine "
"Yine deme ya merak ediyorum ister istemez "
"Aşkım  servisten simitçinin önünde inebilir misin. Kahvaltı edelim beraber. Bırak şimdi kavgayı"
"Tamam inerim"
"Bekle beni orda"
"Tamam "
Kestirip atmıştı Konuşmayı. Yazık deseler ağlayacaktım resmen. Sürekli içimde bir sıkıntıyla dolaşıyordum ortalıkta. Formamı giydikten sonra akşamdan düzleştirdiğim saçlarımı salmış yana atmıştım. Gözlerime kalem çekip rimel sürdüm. Gözlerim simsiyah ortaya çıkınca çantamı Alıp salona çıktım. Mutfakta kahvaltı eden babamdan harçlık Alıp evden çıktım. Servisçiden  yalvar yakar çıkış izni Alıp simitçide inmiştim. Balkona çıkıp iki Kişilik masanın birine oturdum ve sipariş almaya gelen kıza birini beklediğimi söyledim. Kız gittikten sonra gözümü yollara dikip otobüs duraklarına bakıyordum. Mert nerde kalmıştı. Derken arkamdan sarıldı biri ve yanağıma öpücük kondurdu. Yandan ona baktım ve mertti.
"Aşkım" deyip ayağa Kalktım. Sımsıkı sarıldık birbirimize. Biz öyle sarılırken garson kız geldi. Ayrılmamızı bekliyordu. Oturduktan sonra kıza sparişleri verip Söze girdi hemen
"Aşkım herşey bu kadar iyi de sana kötü bir haberin var"
"Noldu yaaa" dedim korkarak. Mert'in ağzından çıkacak her söz sebebim olabilirdi.
"Melih bana mesaj atmış" dedi ben birşey demeden cebinden telefonunu çıkarıp Mesajı açıp bana gösterdi.

AŞKIN TADI DAMAĞIMDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin