• Female robbery 0.3 •

1.2K 159 54
                                    

Yorum arkadaşlar, ihtiyacım var :")

"Hah, kıçımın kenarı."

Yüzüne bakarak kendimden emin bir biçimde söylediğim cümle onun üstünde belli bir etki bırakmamış aksine güldürmüştü.

"Havalı kişiliğinin altında ergen bir kızın yatıyor olması çok hoş."

Cidden, neden hala burada oturuyordum ki?

Ya da neden onun oturmasına izin veriyordum?

Gözlerimi yumup dudaklarıma samimiyet barındırmayan bir gülümseme konmasına izin verdim ve ani bir hareketle ayağa kalkıp arkamı döndüm.

Gitmeyi planlıyordum en azından kemikten kafes kolumu kavrayana kadar.

Beni neredeyse hiç güç kullanmadan kendine çevirmiş ve uzanıp saçlarımla oynamaya başlamıştı.

Bu da neyin nesiydi böyle?

Daha da önemlisi neden kötü hissetmiyordum?

Vücudumu saran tatlı uyuşukluğun beni ele geçirmesine ramak kalmışken adının Hoseok olduğunu öğrendiğim yabancı kolumu saran dokunuşlarını gevşetmiş ve çenemi hafifçe yukarı dürterek gözlerine bakmamı sağlamıştı.

"Neden böyle hissediyorum bilmiyorum."

"Öğrenmem için..."

"Bana izin verir misin?"

Bir süre daha bakışlarının ardında yatanı izlemiştim.

Konuşamıyordum.

Bugün yaşadıklarım uçlarda gezinmeyi sevdiklerini fısıldamıştı kulağıma.

Kaldırabileceğimden yukarıda hislerle boğuşmuştum ve boğuşmaya devam ediyordum.

Kalbimin beni ele geçirmesine izin verdim ve başımı aşağı yukarı salladım.

O sırada çenemde dolanan biçimli parmaklarını enseme yerleştirmiş ve beni nazikçe kendine doğru itmişti.

Dudakları benimkileri örttüğünde adını koyamadığım bir şeyle kaplanmıştım.

Hoşlantı? Daha fazlasıydı.

Aşk? Kesinlikle değildi.

Arafta kalmış bir ruha ve bedene sahip olan Jeon Jungkook'a sanırım en çok bu yakışırdı değil mi?

Ne hissettiğini bilememek.

Onu ilk defa görüyordum.

Tanımıyordum.

Ama şu an dili benimkine dolanırken, hiçbir ihtimali hesaplamak istemiyordum.

Buna kaybolacağı ihtimali de dahildi.

Fazla hızlı oldu farkındayım :") ve tabi klişe. Ama klişeler güzeldir öhöm.

Çok uzun soluklu olmayacağı için konuya girmek istedim.

İçimden ne geliyorsa yazıyorum :")

Umarım beğeniyorsunuzdur.

Lurk • HopekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin