CHAPTER 3

138 23 2
                                    

SUGA POV

Hari ni,aku kena confess dekat dia jugak walau apa pun yang terjadi. Aku ni jenis yang tak boleh memendam sesuatu perasaan. Huhh. Dia terima atau tak,tu belakang cerita. Yang penting,aku kena jugak luahkan!! Fighting min yoongi!!!!

Aku menunggu jiae di halaman rumahnya. Jiae sudah pun sihat. Aku senyum padanya dia juga turut senyum pada ku.

"Hai suga. Lama tunggu?"

"Eh,takde lah lama mana pun. Saya ni baru sampai jugak."

"Ohh. Ada apa ni nak jumpa saya?"

"Erm,saya nak bagitau awak something ni."

"Apa dia?"

"Before that,saya nak tau. Awak ada sukakan seseorang tak?"

"Sukakan seseorang? Ermm,ada kott."

"Ada 'kott' ?"

"Yup,saya tak pasti sama ada saya suka dia sebagai kawan atau pun sebaliknya."

"Erkk,siapa lelaki tu?"

"-_- lelaki tu namja yang berdiri depan saya ni lahh"

"Sa....saya?!!"

"Iyelah suga oii. Siapa lagi kawan 'lelaki' yang saya ada selain awak."

"Awak ni jujur sangat lahh"

"Elehhh perasan ler tuh."

"Erm,jiae betul ke awak suka saya?"

"I don't know. But,maybe....."

Aku menunggu dia menghabiskan ayatnya. Dan time tu dia macam malu-malu sikit.

"Maybe,i love u. Yahh!! Malu pulak. Oklah byee~"

Muka jiae dah blushing,lepas dia cakap je dia terus lari nak masuk rumah balik. Seriously aku pun terkejut dengan apa yang dia cakapkan.

"Yah, yoo jiae!! Stopp!!"

Aku menyuruh jiae berhenti agar dia tak masuk rumah balik. Aku berjalan mendekati dia. Badan dia terus aku peluk.

"I love u too jiae~"

Aku rasa badan jiae yang sedang kaku kerana aku peluk dia. Akhirnya semua yang aku pendam sudah diluahkan.

"S...suga? Be..betul ke ni?"

Dia seakan-akan tidak percayakan aku.

"Aigoo,jiae betullah. Wae? Tak percaya ke?"

"Sa..saya cuma nak pastikan je. Sebab saya takut sejarah berulang."

"Haih,yoo jiae. Kalau awak nak tau,masa awak peluk lengan saya dekat funfair minggu lepas. Saya rasa berdebar-debar. Dan masa awak makan aiskrim tu,nampak comel. Dan itu membuatkan saya tersuka awak."

"Mwo?!! Ka..kalau awak nak tau jugak. Sebenarnya,setiap kali awak ada dengan saya je..mesti saya rasa selesa. Masa saya demam hari tu,saya sebenarnya sedih sikit sbb awak tak lawat saya pun. Hari ketiga saya demam baru awak datang. And saya happy sangat awak datang walaupun tu hari ketiga saya demam."

"Mianhae,saya bukannya sengaja. Saya just busy je."

"Ye,saya faham"

~~~

Semenjak kitorang saling meluahkan perasaan tu. Kitorang dah officialy couple. Tapi couple senyap-senyap jelah. Nanti kecoh 1 dunia tau.

Simple kan? Macam mana kitorang boleh bercinta. Happy? Eh,sure lah. Tapi.....

------

Tapi...tapi apa suga?

Simple chapter,malas nak type banyak-banyak.

Sebenarnnya idea untuk cerita ni mencurah-curah sampai dah nak the end dah. Tapi tak tau nak buat ayat je. Lol ok abaikan..

Keep vote my ff.

Only You~Book2(suga♡jiae ff)Where stories live. Discover now