I can't !!! That photo !! Sweetnye !! Oh man holy sh*t😂 kookie's word -..-
SUGA POV
Seperti yang aku dah janjikan,aku nak pergi dating dengan jiae hari ini secara besar-besaran. Dan aku sudah pun sebarkan gambar yang aku tunjuk kat jiae beberapa hari yang lepas.
Yeay !!! Lepas ni nak dating dengan jiae dah tak perlu cover muka lagi. Yahoo !! Memang banyak kutukan fans TAPI ada juga yang menyokong hubungan kami berdua. Sampaikan jiae hampir kena baling telur. Nasib aku sempat halang kalau tak hmm ... memang aku nak merajuk dengan army.
Tak mengapa yoo jiae. Saya akan melamar awak hari ini dan saya akan pastikan yang awak akan jadi milik saya. Dan lepas ini,awak tak perlu risau lagi pasal army yang membantah hubungan kita ini. Sebab saya akan menjadi suami awak suatu hari nanti.
Aku pun masuk ke dalam kereta lalu menuju ke rumah jiae. Setelah sampai di halaman rumah jiae. Kelihatan jiae sedang menuju ke kereta ku dengan senyuman tak hilang di bibirnya. Lalu mula lah sesi membalas senyuman. Lol.
"morning oppa >< "
"Morning. Kajja,kita gerak sekarang"
"Nae !! But,kita nak pergi mana oppa?"
"That is secret baby ~~ Kajja"
"Huhh.. nak secret bagai .. fikir secret recipe ke apa ?"
"What ever.. kajja"
Aku terus menarik tangannya masuk ke dalam kereta. Dia hanya ikut dengan sedikit mengeluh. Selepas itu,aku terus memandu kereta dan menuju ke mall yang paling sibuk. Thats mean,mall tu ramai orang selalu beli belah di situ.
Setelah sampai di situ,aku terus parking kereta dan keluar dari kereta.
"Oppa !!"
"Uishh,terkejut oppa. Wae?"
"Nah."
Jiae menghulurkan cermin mata hitam dan topi pada ku. Aku mengeluh lalu mengambil nya dan memasukkannya ke dalam kereta. Aku terus memeluk bahu jiae dan masuk ke dalam mall dengan keadaan muka aku yang terdedah.
Jiae cuba untuk melepaskan dirinya dari pelukan aku. Tapi aku terus merapatkan pelukan.
"Oppa,kenapa dengan oppa ni. Sakit lah"
Selepas mendengar yang dia sakit,aku meregangkan sedikit pelukan ku. Tapi aku tak lepaskan.
"Sakit? Tapi lagi sakit hati oppa bila nak keluar dengan jiae dalam keadaan nak cover-cover nih. Lagipun kan oppa nak biar fans tau pasal hubungan kita"
"O..oppa. Jiae tak kisah pun oppa nak cover ke nak bagitau pasal hubungan kita ke tapi .. jiae tak nak nanti oppa ada hatters."
Muka dia kelihatan sudah mula hendak sedih.
"Jiae sayang oppa,hatters gonna die. Remember that,and jiae perasan tak komen-komen yang membantah tu semua. Kenapa diorang peduli pasal kita? Yelah,mesti dia stalk kita kalau tak takde nye komen jahat ni muncul right? So,kat sini siapa yang cari pasal dulu? Diorang kan? Yelah,siapa suruh stalk insta oppa or jiae. Lepastu komen bukan-bukan,dan itu menunjukkan yang dia dah stalk or care pasal kita right? Dia yang cari pasal sebab stalk kita. Dah tak sokong dengan hubungan kita kenapa masih nak stalk lak? Kita tak salah sebab kita manusia. Manusia memang akan jatuh cinta."
(Asal aku nak berceramah kat sini lak lol .. tapi betul juga right? ^-^)
Perlahan-lahan jiae tersenyum.
YOU ARE READING
Only You~Book2(suga♡jiae ff)
FanficSelepas perkahwinan KeiMin, suga berasa amat kecewa kerana melihat gadis yang dia sukai sudah menjadi milik orang. Tetapi kecewa nya hanyalah sementara. Kerana hidupnya yang sudah gelap itu,cerah semula dengan kehadiran yoo jiae. Jiae dan suga sudah...