Did you know?
In a BTS fanmeeting, a fan cried in front of Yoongi, and Yoongi said "Why are you crying?" the fan replied "Cause you are so handsome, please Yoongi marry me now" and Yoongi replied " I'll buy you a ring tomorrow, I don't have money yet"When i read this,i feel like.. what the?! Yoongi-ah!! U make me crying😭😭 if i be that girl,i will cry in front of u. But,not sure 100% this things is real. Harap maklum. Hehe😅
--------
SUGA POV
Aku mengekori jiae yang sedang berjalan menuju ke arah tempat parking kereta. Dia menangis sambil berjalan. Aku terus mengekori dia senyap-senyap. Nasib dia tak perasan.
Setelah tiba di keretanya,dia berdiri sebentar. Dia mengesat air matanya.
"aishh,suga-ah. Kalau awak percaya kan saya,kan senang. Tak delah semua benda ni berlaku. Kenapalah susah sangat awak nak percayakan saya? Awak lebih percayakan jb dari saya? Sampai hati awak. Huhu. Saya ni yeoja chingu yang ikhlas cintakan awak,takkan lah awak tak percayakan saya. Wae? Huhuu only you oppa,takde orang lain kat dalam hati saya ni :( "
Selepas itu dia masuk ke dalam kereta nya. Aku terasa sedih sedikit apabila mendengar kata-kata dia itu. Ya,aku tak sepatutnya percayakan orang yang aku tak kenal. Tapi,aku cuma taknak dipermainkan. Itu je. Mianhae jiae.
Jiae mula memandu keretanya. Aku pun masuk ke dalam kereta ku dan mula mengejar jiae tanpa pengetahuannya.
Lalu,kereta jiae terus memandu ke suatu tempat yang amat ku kenali. Ini,bukankah kawasan bangunan bighit? Kenapa dia datang sini?
Jiae terus parking keretanya dan berdiri sebentar dipintu keretanya. Beberapa minit kemudian,jimin keluar daripada bangunan bighit lalu menuju ke arah jiae. M..mwo?! Dia dengan jimin pulak ke?! Ishh,perempuan ni!! Kurang ajar betul lahh!!! Jimin tu dah berpunya pun dia nak.
Aku parking kereta ku jauh sedikit daripada tempat jiae parking keretanya. Aku pun keluae daripada kereta dan menuju ke arah mereka senyap-senyap. Aku kena dengar apa yang diorang bualkan!!
Aku bersembunyi di sebalik pokok lalu mereka pun berbual,aku mendengar setiap perkataan yang keluar daripada mulut mereka. Aku tak boleh terlepas.
"Annyeong jimin ^^"
Kata jiae kepada jimin dengan senyuman yang paling manis dia ada -..-
"Annyeong^^"
Jimin pun membalas dengan senyuman yang boleh dikatakan sampai ke telinga (-_- asal ayat aku pelik-pelik ni?)
Aku(suga) hanya memerhatikan mereka dengan perasaan yang amat marah.
Cis,kurang ajar punya yeoja!! Senyum-senyum bagai. Jimin pun satu,pergi layan je perempuan tu. Habis tu kei macam mana?! Haishhh. Sabo suga,kau kena dengar lagi apa yang diorang cakapkan.
"Ermm,oppa kesayangan jiae ada tak? ><"
Tanya jiae kepada jimin dengan malu-malu kucingnya.
WHAT THE?!! Oppa kesayangan jiae?! The ffff (okay,actually saya tak berani nak ckp perkataan ffff tu okay,so faham-faham lah yeerrr)
"Oppa kesayangan jiae????"
Tanya jimin kepada jiae dengan kening sebelahnya terangkat sedikit.
Jiae mengangguk laju sambil menutup mukanya. Mungkin,dia malu. Cis,malu konon. Si jimin ni pun satu,kalau dah tak sayangkan kei tu kasi jelah kei kat aku. Aku boleh setia okay!!!
Aku mula mencarut,bukan mula sebenarnya dah lama aku mencarut -_-(again,ayat keling). Aku pun sebenarnya tak nak mencarut ni,tapi diorang tu terlalu..terlalu..nak minta pelempang.
"Oppa kesayangan jiae ada dekat hati jiae lerr -..-"
Jimin mula bergurau dengan jiae.
Dan itu,membuatkan hati aku makin sakit dan marah!!!! Kalau ikutkan aku lah kan,dah lama aku pergi kat diorang pastu lempang je jimin dengan perempuan tu sekali.
"Haishh,jimin!! I'm serious ni!! Saya tanya kat mana oppa kesayangn jiae?! Memang la dia kat hati saya. Tapi saya takde kat hati dia pun :( "
Jiae mula menangis. Jimin pula cuba memujuk nya. Jimin menggosok-gosok bahu jiae.
"Sudah lah tu jiae. Saya main-main je. Aduhh,mian"
Mata aku ni kalau boleh dah buta dah tengok aksi pujuk memujuk lah sangat ni!! Aku dah tak tahan!!! Aku pun mula keluar daripada pokok lalu menuju ke arah jimin and jiae.
"Takpelah. Jimin,i miss him. Cakaplah dia dekat mana?"
Kata jiae sambil mengelap air matanya.
"Oppa kesayangan jiae yang bernama min yoongi tu,dia dah keluar dah. Tak tau dia pergi mana"
Kata-kata jimin itu membuatkan aku terhenti. Hanya lagi beberapa langkah je lagi,baru aku sampai di tempat mereka berdua berdiri.
"Sudah lah jiae,setiap hari awak datang sini nak jumpa dia tapi dia takde respons pun dari dia. Dia abaikan awak. Dan setiap hari juga lah awak call saya tanya suga sihat tak? suga dah makan ke belum? suga dah bangun ke belum? Suga dah tidur ke belum? Dan benda yang awak selalu cakap masa call saya adalah jimin,saya rindu suga sangat-sangat. Dia ada cakap apa-apa tak pasal saya. Itu lah benda utama yang awak akan cakap."
Kata jimin lagi.
A..apa?! Dia tanya aku kat mana? Di..dia rindu aku? Dia selalu tanya kat jimin aku dah makan ke belum ke apa?! Di..dia rin..rindu aku sangat-sangat?!!! A..aku tak sedar pun semua tu,mi..mian jiae :(
Author: Ha!! Padan muka!! Siapa suruh marah orang tak tentu arah ;)
Suga: Bising lah kau!! Lain kali,kau buat lah citer aku yang sweet-sweet dengan jiae. Ni tak. Kau nak kitorang break ke apa? -_-
Author: Hoi min yoongi!! Ini sekadar cerita je okay!., kau patut bersyukur sebab aku buat cerita pasal kau and jiae. Kau patut berterima kasih kat aku tau!! >~<
Suga: Sekian terima kaki. Hoho annyeong army!!♡♡ saranghaee *belah*
Author: Hey budak ni,nasib kau oppa aku yang kedua. Hehe,jangan marahh. Just minat,kalau nombor satu baru sayang. Nak tau siapa? Hehe,chim chim lerr>< again,jangan marahh.
------
Vote and komen,typo abaikan.
Ayat mencarut or else abaikan ya~
Hehe,terover pulak dekat last tu ^3^
YOU ARE READING
Only You~Book2(suga♡jiae ff)
Fiksi PenggemarSelepas perkahwinan KeiMin, suga berasa amat kecewa kerana melihat gadis yang dia sukai sudah menjadi milik orang. Tetapi kecewa nya hanyalah sementara. Kerana hidupnya yang sudah gelap itu,cerah semula dengan kehadiran yoo jiae. Jiae dan suga sudah...