SUGA POV
Aku memandu kereta dengan air mata jantan aku jatuh tak henti-henti[air mata jantan siot]. Aku sedih kerana jiae sanggup mempermainkan perasaan aku. Kesian jiae tadi,aku tolak dia macam dia tu lelaki pulak.[lembap punya suga,kau da tolak dia kesian pulak -_-]
Yoo Jiae,why did u do this to me? Why?!! Cis,kalau dah tidur dengan laki tu kawen jelah terus kan senang.
Tapi,aku tetap sayangkan jiae!!! Aku tak boleh lupakan dia!!! Sampai hati awak yoo jiae. Arghhhhh!!! Stress pulak aku bila fikirkan pasal ni!!!
Sarangiran apeugo apeun geot, ibyeoriran apeugo deo apeun geot gatae :( cinta ini amat menyakitkan!! Namun perpisahan lebih menyakitkan.
Aihhh,teringat lagu 'love is not over' :(
Sudah lah !! Aku nak rehat dulu!!
END POV
~~~~
JIAE POV
I hate u jae bum !!!!!! ;(
Shit !!! Pabo namja!!! sirheo !!!(tak tau lah ejaan betul ke tak)
Iyelah tu kau masih sayangkan aku!! Entah-entah kau cuma nak permainkan aku macam dulu-dulu. Arhh,sakit!! Aku memegang lutut ku yang luka akibat tolakan drpd suga. Lalu,aku terus membalut luka ku agar sakitnya berkurangan.
Hmm,yoongi ya..aku harap hubungan kita tak berakhir lagi. Tolonglah, aku dah takde siapa-siapa lagi selain kei dan unnie. Parents aku dah meninggal dunia.(rekaan semata-mata). Aku kesunyian dan keseorangan.
Perlu ke jb fitnah aku?! Kenapa?! Muka aku ni muka perempuan murahan ke?!! Hey,aku tak pernah tidur dengan mana-mana lelaki okayy!!! Huh,menyampah pulak bila aku dengar nama jb tu.
Huhuu,i need someone. Nak ngadu kat siapa ek? Ha,ngadu dekat kei lahh. Dia pun jenis suka dengar masalah orang. Dia tak suka tengok chingu dia sedih-sedih ni. Nak jumpa dia lahh. Aku terus call kei dan janji untuk berjumpa di taman rekreasi berdekatan big hit (cehh,ada pulak? Ntah lah nak,i tak pernah jejakkan kaki ke korea apa lagi big hit ent. Huhuhu)
====(di taman rekreasi)====
Kelihatan kei sedang duduk di suatu bangku menghadap pokok yang besar. Aku berjalan menuju ke arah kei. Kei tersenyum melihat aku. Aku senyum jugak tapi air mata tetap menitis tak henti-henti.
Kei pelik kerana aku menangis. Dahinya berkerut.
"U...unnie..waeyo? Kenapa unnie me-"
Aku terus memeluk kei tanpa sempat dia menghabiskan ayatnya. Dalam pelukkanya itu,aku menangis teresak-esak.
"Huarghhhhh !!!!!"
Aku menangis dengan kuat. Kei cuba menenangkan aku. Dia menggosok-gosok belakang aku.
"Unnie,jangan lah nangis cuba cerita. Meh duduk dulu."
"Nae, cerita nya mcm ni ..... bla3x ....."
Form A until Z aku cerita.
"Haishhhh jahat nya jb tu!! Fitnah orang pulak dah kenapa agaknya. Kalau fitnah benda kecil takpe lah jugak ni bukan fitnah unnie tidur dengan dia?! Tak logik langsung!! Haihhh"
"Gomawo kei. Hiks..hikss... kurang sikit rasa sedih. Gomawo saeng~"
"Eyy..no hal lah unnie dah-dah jangan nangis lagi. Tak comel."
"Hehe jangan lah puji sangat..btw,macam mana kau dengan jimin? "
"Macam gitu-gitu jelah..takde apa yang berbeza pun."
"Ooh,untung lah kei. Dapat namchin yang okay. :("
"Hok alohh unnie nih. Sudah-sudah lah. Dah sekarang jom pergi jalan-jalan. Hilangkan kesedihan unnie tu."
"Okay,kajja. Btw,thanks tau kei"
"Nae..cheonma^^. Kajja"
After that,aku dan kei pergi jalan-jalan. Aku anggap jelah aku jalan-jalan dengan suga. Hmm,sudah lah. Aku nak hilangkan segala kesedihan ku !!! I love u Kim Jiyeon !!! Sayang sebagai kawan okayyy.
------
I have no idea for this chapter. Just read and vote okay?
Sorry for typo or else.
Saja nak speaking -..- -,- Today is a boring day u know? If u dont know never mind -_-
YOU ARE READING
Only You~Book2(suga♡jiae ff)
FanficSelepas perkahwinan KeiMin, suga berasa amat kecewa kerana melihat gadis yang dia sukai sudah menjadi milik orang. Tetapi kecewa nya hanyalah sementara. Kerana hidupnya yang sudah gelap itu,cerah semula dengan kehadiran yoo jiae. Jiae dan suga sudah...