Capitolul 2

37 4 1
                                    

Când am intrat în clasa toate privirile băieților erau cu ochii pe mine si uitându-se pervers.
Dintre toți care se uitau numai unul mi se părea cunoscut.
Mă analiza din cap până în picioare și își mușcă buza era un băiat atât de frumos dar era si pervers.
M-am așezat într-o banca si mi-am scos cărțile evitând privirea băiatul care tot la mine se uita.
Profesoara m-a scos la tabla si toți băieți au început să scoată tot felul de sunete,si eu m-am încruntat.
Fetele erau din ce în ce mai rautocioase.
Deodată ii sună telefonul profesoarei.
Ea se scuză si ieși din clasă.
Oo ..nuu!!!mi-am zis în gând nu suportam ca băieții să mă privească pervers iar fetele să se înfrunte la mine.
Eu îmi continuăm exercițiul când acel băiat frumos dar pervers a început să fluiere.
M-am întors și m-am încruntat,insa lui i-a apărut un zâmbet pe buze.
După ce am terminat exercițiul am plecat spre banca mea evitând si alte sunete sau ceva de genul.
Profesoara de jumătate de oră nu mai venise,si asta nu îmi plăcea,si....în sfârșit se sunase de pauză,mi-am băgat repede cărțile în ghiozdan si am ieșit cât mai repede din clasă încât să nu mi se întâmple ceva.
Când sa ies o mână fina m-a prins de braț ceea ce nu mă lăsase să ies.
-Cum te numești?îl privesc pe băiatul din fața mea și îi răspund dând ochii peste cap.
-Natalia!!
Si încerc să plec dar mâna lui nu mă lăsa.
-Aha...frumos nume,dar numele nu este mai frumos ca tine!!!
-ooo wow mersi!!spun eu plictisită si îmi trag brațul ca să pot pleca liniștita.
Am plecat spre noul meu vestiar la care aveam multă treabă.
Lângă vestiarul meu era o fată drăguță care părea cam singura si am decis că sa o bag in seama.
-Heii!
-buna!
-tu cine ești?
- eu sunt o colegă nouă!
-cum te cheamă?
-sabina pe tine?
-natalia!!
-wow un nume frumos pentru o fata frumoasa!
-mersi de cred că tu ești mai draguta ca mine!!si începem să râdem😂😂
-si te-ai acomodat aici la școală?
-nup...nu prea ca asta este prima zi si...știi tu!
-da.
-ma cam deranjează băieții!😒
-da stiu!Dar este un băiat atât de frumos în care toate fetele sunt topite după el!!
-serios??
-da
-si cum îl cheamă?
-Dylan!
-wow ce nume frumos!
-stiu si îmi place de el mult!
-serios?
-da din grădiniță!
Wow fata asta s-a atașat mult de mine!spun în gând
-off te cred!
Ok eu trebuie sa plec la ora ne vedem in pauza pa!
Pa!
Îmi pare bine că mi-am făcut o prietena si chiar buna.
Am intrat în clasa ,iar profesoara de biologie aseja elevii în bancă cum vrea ea,acolo era si acel băiat încă nu i-am aflat numele dar o să îl aflu.
Pe mine m-a așezat în a treia bancă,si mă întreabam cu cine o să stau.
Dupa ce a așezat toți elevi a rămas acel băiat.
-Dylan lângă cine vrei sa stai ca sunt doar 2 locuri libere!
-langa -natalia sau lângă bella?
Deci îl cheamă -Dylan el este băiatul după care toate fetele sunt topite după el dar nu si eu.
-langa -natalia!!
-Stai cee??răspund eu complet șocată!
-ce ai auzit păpușă!
Si toate fetele se uitau urat mai ales fata aia bella care cred ca era frumusețea scolii!
-s-a așezat lângă mine apropiindu-se din ce în ce mai tare încât eu sa nu ma mai pot depărta de el.
Si deodată mă apucă de talie,in acel moment imi venea să îi dau una de nu mai știa de el dar nu puteam.
Aceea presupusa Bella se uita din ce în ce mai urât,cred ca erau împreună.
I-am luat mâna dupa talia mea și i-am șoptit:
-lasa-ma!!
El doar mi-a făcut cu ochiul!
Orele au trecut greu dar s-au terminat,si deabia așteptăm să plec acasă să îmi fac un dus si sa ma bag in pat.

Sper ca v-a plăcut și acest capitol si ca este cât de cât reușit mersi că îmi citiți cartea va pup:***

Nu pot sa trăiesc fără tine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum