Capitolul 16(Viata noua)

11 0 0
                                    

Dupa 3 ani.
Natalia pov"
Inca nu imi vine sa cred ca acesti 3 ani au trecut ca secundele ,am realizat foarte multe,sunt un model renumit,Victoria's Secret,in acesti ani am putut uita de Dylan,am ajuns o celebritate,am un iubit care ma iubeste mult si care intr-adevar tine la mine si eu la el.Celebrul Justin Bieber este iubitul perfect,mai perfect decat era Dylan.
-Iubito?!Esti bine?(intreaba justin ingrijorat)
-Da,sunt foarte bine,mai bine decat niciodata! Ii spun foarte fericita!
-Vreau sa iti dau o veste!
-Spune.
-In curand ne vom muta intr-o casa noua tot in Seeatle, doar ca ne vom muta impreuna.
-Dragule,sunt foarte hotărâta si vreau sa am un viitor cu tine,asa ca as vrea sa formam o familie!
-Esti sigura?Asta este o veste minunata,vream sa zic eu primul dar credeam ca nu doresti asa ceva,chiar de mult te visam in multe feluri cu mine,spune el rajind pervers.
-Te iubesc Justin!
-Si eu pe tine!
Ii sar in brațe si il sarut lung,ii permit sa intre in gura mea,si asa isi face loc fluturasii,isi baga mainile pe sub tricolul meu si mangâinu-ma pe talie,ma apropie mult de el si nu stiu cum am facut ca tricoul lui a ajuns pe jos,si lasându-i la vedere trupul perfect pe care il visam cand eram mica.Usor usor tricoul meu era la fel pe jos,eram pregatita,si eram constienta de ce va urma,uitasem de Dylan si sentimentele pentru el la fel definitiv,eram foarte fericita ca l-am gasit pe Justin,il cunosc foarte bine si de cand suntem inpreuna nu m-a inselat deloc,am fost atenta cu el,si mi-a demostrat ca ma iubeste,si uite unde am ajuns sunt pe cale sa imi pierd inocenta la cei 20 de ani pe care ii am.Cand in sfarsit ma trezisem la realitate observasem ca era in lenjerie si el doar in boxeri.Eram mai mult decat hotărata.
-Esti pregatita iubito?
-Da Justin!Fă-o.
Nu mai zice nimic si isi da boxerii jos lasand la vedere prietenul lui cam excitat,si-a pus prezervativul si intrase usor si cu atentie in mine,gemetele umplând camera.Se misca din ce in ce mai repede.La final se pune langa mine trage un cearsaf peste noi.
-Sa stii ca nu am terminat!
-Nici nu vreau sa se termine!
In a doua secunda era peste mine mușcandu-ma pe gat,mainile lui erau pe talia mea,care nu statea intr-un loc era agitata si se ridica la fiecare atingire a lui,era ceva de nedescris,il iubeam enorm mai mult decat l-am iubit pe Dylan,stiu ca am zis ca l-am uitat,dar mereu imi aduc aminte de el,dar nu in semn de regret,imi este scarba de el,mama imi spusese ca a doua zi dupa ce am plecat Dylan venise la mine sa isi cera scuze bineinteles ca nu ii le acceptam,in fine...si spusese ca ii pare extrem de rau si ca vrea sa vorbeasca cu mine urgent,si dupa ce aflase ca m-am mutat,era extrem de dezamagit si zicea ca nu o sa si-o ierte niciodata.Nu mi-a parut rau ce imi spusese mama de el,imi parea bine ca sufera,eram rece fata de el,insa mamei ii parea foarte rau,si ma implora sa ma intorc pentru el si sa ii dau inca o sansa,dar am refuzat pe tema asta ma si certasem rau cu mama,dar dupa 2saptamani,mama ma sunase si acceptase decizia mea,si s-a convins singura ca Dylan nu sufera dupa urma mea,si ca in fiecare seara avea cate o fata la el acasa si isi facea de cap,nici pe mama nu o mai saluta era indiferent,nu ii pasa de nimeni.
-Esti bine Natalia?intreaba Justin putin ingrijorat fiindca eram pe ganduri de ceva timp.
-Da sunt foarte bine!
-La ce te gandeai?
-Ma gandeam la tot ce s-a intamplat de cand te-am intalnit pe tine,mi-ai schimbat viata si trecutul Justin!Te iubesc mult sper sa nu uiti asta niciodata!
-Nu nu am sa uit vocea ta care ma da peste cap sau trupul tau care ma innebuneste si buzele tale moi si dulci,si eu te iubesc mult iubito!!
In secunda 2,eram eu peste el acum si imi faceam de cap cu buza lui inferioara facand-o rosie,dupa urmand gatul si lasandu-i un semn de toata frumusetea.
-Spune-mi ca ti-a placut ce ai simtit??spune rajind
-Hai sa schimbam subiectul!Spun eu rânjind
-De ce,sunt mai mult decat cuvinte??
-Nu doar ca se putea si mai bine nu crezi??spun eu cu un zambet larg,vream sa ma joc putin cu el.
-Serios??Ee atunci stai sa vezi ce iti fac data viitoare.
-Serios??Ce imi faci?
-Chiar ma provoci?!
-Nu te provoc doar...
Nu imi terminasem propozitia, si era din nou peste mine,imi doream ca noaptea asta sa nu se mai termine niciodata, era atat de perfecta il iubeam pe Justin.Parul blond-castaniu,ochii aia caprui care ma innebunesc,tot ce este legat de el il iubesc,nu as renunța la el pentru nimic niciodata, el este baiatul care mi-a schimbat tot,cand eram mica eram o fana de a lui,si acum m-am culcat cu el,si ma iubeste mult,vrea o familie cu mine.Era tot perfect,macar el nu se juca cu mine.
Cat timp ma gandeam el imi musca sanul drept si facand un semn acolo.
-Asta e ca sa stiu toti ca esti a mea!
-Sunt deja a ta Justin!
-Pentru totdeauna?
-Mereu!!
-Acum hai iubito,sa ne culcam,m-ai obosit,m-ai extenuat.rânjeste
-Serios?Eu pe tine te-am extenuat sau tu pe mine?
-Hai nu mai rade atata si hai sa ne culcam!Serios chiar sunt obosit,si asta datorita tie!
-Oo da iar am revenit,aa si apropo maine mergem la mama in London.
-Si tu acum imi spui iubito??
-Aa pai uitasem.
-Off..,pufăie el in semn ca se da batut.
Il iau in brate si ii plasez un sarut scurt pe buze,si adorm cu capul pe pieptul lui.
***
-Neata iubito!
-Neata,Justin.
-Ce,eu iti spun iubito si tu imi spui doar numele,ce este asta??Spune fiind putin dezamagit si imi saruta obrazul.
-Aa da am uitat,neata iubitule!spun eu sarcastica.
Ma apropii de el si el isi intoarce fata in semn ca este suparat,asa ca il intorc fortat cu fata la mine si ii sarut buzele dulci si ma uit in ochii lui caprui pierdundu-ma nu stiu unde.
-Am stiu ca sunt irezistibil.spune cu un zambet victorios
-Da stiu asta,iubitule,esti si modest,pervers,destept si...
-Bun la pat!Stiu asta nu trebuia sa o zici.
-Hai gata modestule,acum trebuie sa ne pregatim ca ne ducem la mama.
Telefonul imi suna si nu stiu unde suna,asa ca la cautat pana l-am gasit insfarsit.
-Alo?
-Neata scumpo!
-Neata mama!
-Scumpo azi mai veniti tu si Justin?
-Da mama venim!
-Vream doar sa ma asigur ca veti veni.
-Eliot este acasa?
-Da este cu prietena lui.
-Cee,Eliot are prietena?
-Da,spune razand prin telefon.
-Trebuie sa vad cine este norocoasa.Deci pa mama mai vorbim cand ne vom vedea.
-Pa scumpo.
      Mama era fericita si nu stiu de ce,s-o fi intamplat ceva?
-Iubito?
-Da?
-Esti gata?
-Nu de ce?
-Fiindca eu sunt gata!
-Serios?Asa repede.
-Da.
Il vad venind spre mine,era imbracat intru-un tricou alb ce ii lasau la vedere tatuajele,si corpul lui perfect,blugii ii statea atat de sexy pe picioarele lui subtiri,parul lui blond era putin ciufulit,iar parfumul lui imi invada deja narile,era perfect.
-Waw arati atat de...
-Sexy,stiu,spune rânjind
-Da stiu ca e prima data cand ai dreptate cu ce gandeam.
-Serios?
-Foarte serios iubitule!
Se apropie de mine si simt deja cum picioarele mi se fac ca plastilina,si fiorii incepeau sa apara,cand deodata se apropie mult mai mult de bine ma trage de talie mai aproape de el,buzele noastre erau doar la cativa centimetri,am decis sa fac eu primul pas,i-am inconjurat gatul,apropiindu-l mult mai mult de mine, i-am muscat buza si gatul,avea si un semn acolo chiar foarte evident.
El la randul lui imi facuse 2 semne foarte evidente,ce o sa spuna mama cand ma va vedea cu astea?
-Iubitule,trebuie sa ma pregatesc si eu.
-Stiu scuze.
-Nu iti cere scuze ca esti atat de irezistibil.
-Sunt?
-Foarte.
-Uite deaia te iubesc mult iubito,fiindca mereu ai fost alaturi de mine si esti sincera,nu esti ca toate fetele cu care am fost esti foarte speciala,nu esti cea care daca m-am culcat cu tine,dupa aceea pleci,nu,tu esti inca alaturi de mine.
-Justin,mereu voi fi,asa cum ai fost si tu,promite-mi ca nu o sa ma lasi niciodata pentru nimeni!
-Promit!Si tu la fel!
-Promit!Acum trebuie sa ma pregatesc.Il sarut scurt si merg sa ma pregatesc.

Nu pot sa trăiesc fără tine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum