Minunat! Absolut minunat... Ma inceput cu dreptul...
Am bantuit intreaga scoala ca un zombie, chinuindu-ma sa gasesc sala la care aveam ora. La majoritatea am intarziat din cauza ca ma ratacisem si am atras atentia negativa a respectivilor profesori... Iupi...
Ca si cum nu era de ajuns, azi am avut intalnire pe hol cu regina scolii - Jessica Wicher - cea mai pitipoanca dintre pitipoance...
Eram pe holuri, plimbandu-ma de colo-colo ca un explorator ratacit in jungla, cand am dat coltul (nu in sensul acela) si m-am ciocnit cu Jessica, care mergea alaturi de o ceata de baieti draguti.
-Ratato! exploda ea. M-ai calcat pe cizmele noi de piele! zise, aratand cu degetul furioasa spre varful cizmei ei stangi, ce parea ca are o pata cat un varf de deget pe ea. Dumnezeule, uite ce le-ai facut! Acum sunt murdare! zise pe un ton ingrijorat, ducandu-si mana la gura ca si cum tocmai i le facusem praf.
-Sc...scuz... m-am balbait, nereusind sa termin fraza.
-Vezi pe unde mergi, idioato... zise si ma imbranci, facandu-si loc sa treaca.
Cartile imi alunecara din brate si se imprastiara peste tot, insa ea defila mai departe, nebagandu-ma in seama, ca si cum as fi fost un gandac neinsemnat pe care tocmai il strivise. Grupul de baieti o urmara ca niste clone hipnotizate. Cata nesimtire! Cum sa faci asa ceva?! Cine se crede fraiera asta? Ah... Se crede cea mai populara fata din scoala, cea mai bogata si frumoasa si, evident, cea invidiata de toata lumea! Dar... La naiba, chiar asta e! In plus e cu un an mai mare, nu ma pot pune cu ea.
Cineva sa ma omoare, va rog!
M-am aruncat in genunchi si am inceput sa imi adun cartile si caietele, cu ochii umeziti de lacrimi de nervi.
De nicaieri aparu Hannah.
-O nu... Ce ai patit? Te las un minut singura si te gasesc plangand pe jos...
Mi-am sters lacrimile nervoasa si am reusit sa ma rastesc:
-Ce nesuferita poate fi Jessica!
-Glumesti?! Draga mea, asta e un pleonasm... zise, asezandu-se langa mine si ajutandu-ma sa strang lucrurile. E cea mai a naibii finta din scoala asta! E leita unui pitbull cu gloss pe buze si haine de firma... La fel si restul tipelor din H.H!
-H.H.?! am zis, ridicandu-mi privirea.
-High Heels - Grupul celor mai populare si enervante fete de aici.
-Seeeriiiooos...?! High Heels?! am zis, pufnindu-ma rasul. Cat de...
-...Patetic. ma intrerupse Hannah. Stiu... si incepu si ea sa rada.
Si Hannah era cu un an mai mare decat mine, deci stia perfect cum merg treburile pe aici...
Dupa ce mi-am strans toate cartile, m-am ridicat impreuna cu Hannah si am realizat ca toata lumea se holba la noi.
-Haide, sa plecam de aici! zise, apucandu-ma de incheietura si tragandu-ma in urma ei.
Dupa cativa metri, ma intreba:
-La ce clasa ai acum?
-M... Germana! am raspuns, rasfoind orarul.
-Ok, stii sa ajungi de aici?
Am privit in jur si mi-am dat seama ca habar nu aveam unde ma aflu... Am strambat din nas.
-Stii macar la ce etaj esti? rase.
Am clatinat negativ din cap.
-Ok, si eu am fost boboc in scoala asta dar nici chiar atat de ametita nu eram... Fii atenta! Mergi pana in capat, faci la dreapta, cobori pe scari, mergi inainte, a doua la stanga si prima usa e clasa de germana... Ai retinut?
CITEȘTI
Diary of a Teenager
Non-FictionMonique Dawson este un magnet de ghinioane! Baieti, droguri, note, prieteni si dusmani... Totul la un loc. O furtuna permanenta de ganduri si sentimente. Pe scurt, primul an de liceu! Atentie, poveste bazata pe fapte, evenimente si persoane re...