Ziua 4: Ora de sport

46 1 0
                                    

Uau, ce zi...

De unde sa incep?! De la inceput... Sa vedem...

- Maryyy... Maryyy! MARYYY!!! o strig eu exasperata pe surioara mea de 7 ani.

- Aici sunt, nu mai tipa ca o nebuna! mormaie ea plictisita, facandu-si aparitia in tocul usii de la camera NOASTRA (mda, nu cred ca va inchipuiti cum e ca eu, o adolescenta de 14 ani, sa imparta camera cu Mary, o pustoaica enervanta de 7 ani...)

- Iar mi-ai umblat in dulap, parazita mica?! ma rastesc eu la ea. nu stiu daca ati realizat, dar eu si Mary nu suntem tocmai in relatii foarte bune...

- Nu ti-am atins lucrurile, fraiero! imi arunca ea.

- Atunci unde naiba mi-a disparut bluza preferata?!

- De unde sa stiu eu?? urla si iese din camera, trantind usa in urma ei. Mamaaa, de ce am o sora atat de idioata?! o aud ca tipa de afara.

- Eu v-am cerut un catelus iar voi mi-ati adus o pustoaica enervanta!! zbier eu in asa fel incat mama sa ma poata auzi.

Ch, urasc sa impart acelasi aer cu Mary... De-a lungul timpului am incercat sa ne delimitam camera in aproape toate felurile posibile! Banuiesc ca ultima varianta era sa construim un zid dar... Oh, corect... Am facut si asta! Ma rog, din cutii de suc cu Scooby-Doo si scotch roz, dar asta nu e important...

Am stat cateva secunde gandindu-ma unde naibii putea fii bluza aia afurisita apoi mi-a picat fisa... O purtasem ieri! Si cred ca intelegeti ce inseamna asta... Mda, bluza, pantalonii si SUTIENUL meu au ramas in casa unui baiat! Si nu oricarui baiat, ci a lui Shane! Si nu orice casa, ci un hotel de lux!

Minunat! Absolut minunat! Cred ca va-ti prins ca asta inseamna ca va trebui sa trec din nou pe la el saaau, imi va aduce hainele la scoala... Iar ambele variante sunt foarte naspa pentru ca inseamna timp petrecut cu el. Si nu ma simt comod in preajma lui din doua motive simple: 1 - ma face sa ma simt inferioara cu perfectiunea lui fizica orbitoare! 2 - ma simt foarte aiurea sa petrec timp cu un alt baiat dupa tot ce s-a intamplat ieri cu Derek...

In fine, am insfacat niste haine la nimereala din marea gramada de pe podea, pentru ca, momentan, tot continutul dulapului meu se afla pe jos. Mi-am luat ghiozdanul si am iesit din camera. Bineinteles ca, imediat ce am intrat in living, m-am ciocnit de Mary-Uraganul ce se invartea ca o ametita prin toata casa! E ciudat... Pentru o FETITA DE 7 ANI e cea mai mare IT-sta pe care o cunosc! Vreau sa zic... E chiar experta in calculatoare si roboti! Si mate si fizica si chimie... E ca un geniu mic si malefic... Pf, ma rog... Hai sa zicem ca ea e copilul ,,cu IQ ridicat" in familia asta, iar eu ,,artista visatoare"... In fine, pentru IQ-ul pe care il are, e mega enervanta! Face mereu pe desteapta, isi da mereu ochii peste cap si se amuza pe seama mea. Dar nu sunt proasta sau ceva! Doar ca nu sunt genul de tocilara... Iar ea e! Si sa nu va aud cu glume despre parul meu blond, priceput?!

Sa revenim: am insfacat un baton cu cereale si am iesit pe usa.

Nici nu am coborat bine scarile blocului ca am si vazut un...

Tineti-va respiratia!

Colt rosiatic de hartie iesind din cutia de scrisori a apartamentului meu...

- Ce nai... am soptit pentru mine, apropiindu-ma de cutie si insfacand coltul scrisorii.

Mirosea a parfum dulce... Si scump!

Avea scris in centru, cu cerneala aurie si litere ondulate:

,,Pentru Monique, de la Shane Tikche"

Ce... Formal! Parca era o invitatie la nunta!

Am rupt cu grija plicul, apoi am scos scrisoarea si am citit-o cu inima cat un purice si un nod imens in gat:

Diary of a TeenagerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum