Daca capitolul trecut a fost bazat pe imaginatia mea, actiunile din urmatoarele pagini descriu evenimente strict reale. Sper sa va placa! :)
Ok, o sa incep direct:
Azi a fost o zi... SUPER!!! Iii! Sau cel putin prima parte...
Mergeam spre scoala si ma gandeam - la ochii lui Derek, la ce altceva?! - apoi am ajuns la poarta liceului.
-Legitimatia, va rog. ma atentiona bodyguardul, intainzandu-mi mana.
-Imediat...
Mi-am dat ghiozdanul jos, l-am pus pe pamant, l-am deschis si am inceput sa cotrobai dupa actul de identitate.
Brusc, am ridicat privirea involuntar pret de un moment, in timp ce imi dadeam o suvita de par dupa ureche. Si ce credeti ca vad?! Derek, exact! Era viz-a-vi, la patiseria de peste drum, asteptand la coada. Si ce credeti ca fac?!
Arunc toate lucrurile inapoi in rucsac sub privirile nedumerite ale paznicului de la poarta, inchid ghiozdanul si o iau la fuga, lasandu-l cu mana intinsa si o spranceana ridicata.
Ajung la trecerea de pietoni, traversez si ma asez in spatele lui la rand, ca si cum as fi venit dinspre casa.
-Ah, Derek! Buna, nu te-am vazut... am jucat teatru, pe un ton surprins, gesticuland fals.
-Miriam! Salut... Ce faci? zise, zambindu-mi larg.
-Eh, mai nimic... Stii tu, ma indreptam spre liceu si m-am oprit sa imi iau un croisant.
-Serios?! Ce coincidenta! Si eu.
He, noroc chior... Chiar am nimerit-o pe asta!
-Daca tot ne-am intalnit, vrei sa mergem impreuna la scoala? zise dupa un moment de tacere, zambind strengareste.
-Ar fi super! si din nou mi-am folosit arma secreta: zambetul meu sexy ce topeste orice inima.
Dupa ce ne-am platit amandoi croisantele, am pornit pe drum.
-Vrei sa gusti? zise la un moment dat, intinzandu-mi croisantul lui cu ciocolata.
-M... Da! am spus si am intins mana ca sa rup o bucatica.
Si in caz ca nu v-ati prins, nu-mi era deloc nici pofta, nici foame! Daca mi-ar fi oferit orice alt om de pe pamant o gura din croisantul lui, as fi refuzat. Dar de la Derek?! As fi mancat si brocoli!
El, surprinzator, mi-a dat mana la o parte.
-Neah, neah... Deschide gura!
UAU!! Ok, asta chiar a fost...TARE!!
Am deschis-o, precum mi-a ordonat, iar el imi vara unul dintre colturile cornuletului intre dinti. Am muscat o bucatica mica, apoi am zambit, el intorcandu-mi gestul.
Doamne, Doamne, Doamne!! Asta a fost ataaat deee draaaguuut!!! Nu pot sa creeed!!!
Apoi am continuat drumul, zambind amandoi cat de larg ne tineau obrajii.
Acum chiar ca ma simteam cam prost ca il mintisem.
Am ajuns la poarta scolii (eu pentru a doua oara in aceasta zi) si ne-am scos legitimatiile, pe care i le-am aratat paznicului ce ma privi discret si cu subinteles. Abia ma abtineam sa nu cad pe jos de ras! Sigur intelesese jocul meu malefic si smecheresc. Apoi am intrat in liceu.
-La ce clasa ai, Mi? ma alinta el, amiceste.
,,Mi"... Ce dragut suna! Aproape ca my (al meu/a mea - engleza)...
-Biologie. Am raspuns sec, totusi suav. Tu?
-Informatica. Te conduc.
-Nu, e ok, du-te la ora. Nu vreau sa intarzii din cauza mea...
-Nu era o intrebare! raspunse strengareste.
Am ras melodios. Ce dragut se purta cu mine...
Eram aproape de clasa mea cand, ca din pamant, aparu... Mda... Jessica... Ch!
A venit pur si simplu din spate si se baga intre noi doi, impingandu-ma la o parte.
-Heeei, Dery! Ce mai faci? zise pe un ton mieros, agatandu-se de bratul lui.
Imi venea sa o apuc de extensiile alea blonde spalacite si sa o zbor pe geam! AH!!! Numai daca o vedeai... Clipea de vreo 100 de ori pe minut si isi rasucea latele date cu balsam de flori de cactus printre degetele alea cu unghii (gheare de vrajitoare) cu gel, lungi cat o zi de post, colorate cu roz bombon strident si pline de diamante micute.
Ataaat de odios...
Adica uite-te la mine: fata ciudata, cu tenesi vechi, tricou de la second-hand si blugi largi, ghiozdan atarnand, unghii scurte si nefacute si par tuns bob, aranjat in toate directiile... Asta sunt eu. Tropai toata ziua neobservata, in tenesii mei decolorati, intrebandu-ma de ce nu ma observa nimeni. Si care e raspunsul? Pai ia sa vedem... Oare nu ma observa pentru ca ma imbrac fara fite, ca un adolescent anormal (va sa zica), nu am 5 straturi de glos roz pe buze si nu am tocuri inalte cat o sticla de apa de juma' de litru? Sau poate pentru ca nu am parintii faimosi? Sau doar pentru ca nu sunt falsa si prefacuta? Cine mai stie...
Sa revenim la Jessica si Derek... Si la nervii mei.
-Bine. raspunse sec, stergandu-i-se zambetul de pe fata. Miriam, eu... Trebuie sa fug la ore... Imi pare rau, vorbim dupa... zise tarat de brat in urma Jessicai, cu parere de rau vizibila.
-Am... Ok... Vorbim mai incolo. am reusit sa zic, chinuindu-ma din toata finta sa schitez un zambet cat de cat credibil. insa chiar nu puteam sa imi ascund regretul fata de faptul ca ma abandona.
In timpul asta, Jessica se uita la mine cu dispret, mijindu-si ochii.
Cata mai scarba imbecila!! O urasc, nu am cum s-o sufar!! Imi vine sa o strang de gat!!
Am tropait singura si plictisita, cu privirea in pamant, tot restul drumului pana la clasa...
Iar nu ma puteam concentra la ora! Doamne, ce imi facea baiatul asta... Dar nu inteleg! Nu il plac dar... Chiar arata bine si e de treaba si ma simt super in preajma lui... Si cand lipseste, parca jumatate din mine a plecat cu el. Mi-a sucit mintile! Dar...oare chiar e posibil sa ma fi indragostit de el? Oare el ma place? Se comporta ca si cum ar fi asa. Dar daca se preface? Si daca nu, oricum, el e indragostit de Miriam Davidson, nu de Monique Dawson. Iubeste o minciuna! Si daca nu simte nimic pentru mine... Imi inchipui un scenariu in care el imi spune ca nu simte nici cea mai mica farama de dragoste pentru mine. Nu! Nu pot! Ma doare ingrozitor...
Oare asta inseamna sa iubesti?
Cand ii privesc ochii aceia ce fac stelele sa para ca nu stralucesc... Ce fac marea si cerul fara nori sa para urate... Si trupul sau perfect! Ametesc, parca lesin.
Nu pot... Nu suport sa stiu ca il mint! Dar chiar nu as suporta sa il stiu urandu-ma pentru minciuna, in caz ca ii spun adevarul. Ori il mint si il am langa mine, ori spun adevarul si il pierd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Astept pareri...:o3
Hope you enjoied! :*
CITEȘTI
Diary of a Teenager
Non-FictionMonique Dawson este un magnet de ghinioane! Baieti, droguri, note, prieteni si dusmani... Totul la un loc. O furtuna permanenta de ganduri si sentimente. Pe scurt, primul an de liceu! Atentie, poveste bazata pe fapte, evenimente si persoane re...