Beberapa minit kemudian jihyo sampai di satu taman yg merupakan tempat mereka selalu berjumpa.jihyo keluar dari kereta dan berlari ke arah sebuah wakaf yg berdiri kukuh dan cantik di mana sunny dan yoona duduk.
Sunny:yah,song jihyo..!!!
jihyo:oh,mianhae..*mengambil nafas*
Yoona:kau ni,kenapa lambat?
Sunny:penat tahu x tunggu kau ni.
Jihyo:mianhae.aku terlelap...*sengih*
Yoona:ish,dah la..cepat buat kerja kau..kitorang nk balik dah kejap lg..
Jihyo:arraseo....Mereka sama2 menyiapkan kertas kerja jihyo.beberapa minit berlalu,kertas kerja jihyo akhirnya siap.mereka pun berehat seketika.
Yoona:jihyo shhi...
Jihyo:wae?
Yoona:betol ke kau x kenal dia?
Jihyo:nugu?
Yoona:minho oppa....
Jihyo:ish,dia lg.lemas la dengar nama dia....kenapa dgn dia?
Yoona:jgn la marah.
Sunny:dia tu lelaki hot and famous dkt kolej kita yg boleh buat semua perempuan cair.contohnya kawn kau yg sorang ni.
Jihyo:hahaha...
Yoona:yah..
sunny:tp syg,dia tu playboy..
Jihyo:jinjja?wah...
Sunny:dulu aku pun suka kat dia..tp bila dah tahu perangai dia aku jd benci...
Jihyo:baguslah...
Yoona:tp,dia tu kadang baik au...
Jihyo:ye ke baik...biadap gila kot.
Sunny:mmg la dia biadap.dgn org lain jer,tp dah depan hyung and eomma dia cair do...hahaha
s,y&j:*gelak..*Selepas bercerita ttg minho,mereka pun pulang ke rumah masing2.sampai dirumah,jihyo terus naik ke biliknya tanpa menghiraukan oppa nya yg sedang menonton tv...
Jihyo menghempaskan badannya ke katil.baru saja nk lelapkan mata,tiba2 pintu bilik nya diketuk dari luar..
Jihyo:nugu??
Joongki:jihyo ya..oppa ni.
Jihyo:oouh...oppa waeyo?masuklah pintu x kunci.Joong ki membuka pintu bilik jihyo perlahan dan melangkah masuk.dia mengambil tempatnya di sebelah jihyo.
Joong ki:oppa nk tanya sikit ni.
Jihyo:tanya apa?
joong ki:td prof hyo call oppa ckp hyo tertinggal kertas kerja hyo dkt rumah..betul ke?
Jihyo:aish,dia mengadu pulak...*dlm hati*nae oppa.*kpd joong ki*
Joong ki:boleh oppa chek?
Jihyo:wae?
Joong ki:saje...
Jihyo:arraseo.nah*bg kertas kerja*nasib baik kau dah buat...klau tak mati kau mlm ni jihyo*dlm hati*Joong ki menyelak setiap helaian tanpa tertinggal walau satu.dia mengembalikan kertas kerja itu kpd jihyo selepas menyemak.
Joong ki:bagus,kerja hyo dah siap.esok jgn cuai lg tau.oppa masuk tidur dulu.
Jihyo:nae oppa.....good night....Nasib baik*dlm hati*.Jihyo pun melelapkan matanya apabila joong ki keluar.
👉TO BE CONTINUED👈
YOU ARE READING
SUAMI KU MR. PLAYBOY
Fanfictionsong ji hyo dijodohkan dengan seorang lelaki yang juga pelajar di kolej tempat dia menuntut.Jihyo seorang anak yang patuh terhadap ibu bapa nya.Ketika mereka dikenalkan,jihyo dan lelaki itu sama-sama terkejut.song jihyo berpewatakan seperti lelaki.o...