Semua yg ada di ruang tamu terkejut mendengar suara jihyo dan minho terus memandang mereka berdua...
P.Lee:kamu berdua dah kenal ke?
Jihyo:anni.....*menggeleng*
T.S:ingatkan kamu berdua dah kenal.gaya mcm dah pernah kenal.
Jihyo:anninde appa..hyo pernah terserempak je.tp dah lupa dekat mana.*sengih*Minho hanya menjeling jihyo dan mengambil tempat di sebelah eomma nya.
P.S:hyo,kenalkan diri hyo dulu.
Jihyo:oh,nae eomma.naega song jihyo imnida.*tunduk hormat*
P.Lee:oouh,selamat berkenalan.cantik orangnya.
Jihyo:tak ada la makcik..*malu*
minho:*megekek*
Jihyo:*jeling minho*
P.Lee:minho,kenalkan la diri kamu pula.
Minho:arraseo.lee min ho imnida.*tunduk hormat*
Jihyo:maaf kan saya.saya nk minta diri naik ke atas dulu.Belum sempat jihyo menjauhi namanya dipanggil.
P.S:jihyo,bawa lah minho jalan2 di halaman rumah.boleh la kamu berdua berkenalan lebih rapat kan..
jihyo:tp eomma..
T.S:jihyo..
Jihyo:hmmm*mengeluh*..arraseo...Jihyo pun mengambil beg tangannya dan kembali ke ruang tamu.
P.S:minho,kamu pegi la ikut jihyo.kami nk berbual..
Minho:nae...minho pun perlahan mendekati jihyo yg sedang menunggu.dan mereka pun keluar dari rumah.
Di halaman rumah jihyo terdapat sebuah buaian.jihyo melabuhkan punggungnya diatas buaian itu menghayunkannya dengan perlahan.minho mendekati jihyo.jihyo menjeling..
Minho:yah,kau ni x ada adab ke apa?aku kan tetamu.
Jihyo:abys tu,kau nk aku buat apa?
Minho:pelawa la aku duduk ke apa ke.
Jihyo:ooh,ingat kan nk berdiri je.maaf la.buaian ni tmpt aku sorang je.aku tak kan share.
Minho:aish jinjja...__tingg__*hp minho berbunyi*
Minho mengeluar kan hp yg berada di dalam poketnya dan menjauhi jihyo untuk membuat panggilan.
Jihyo:*senyum*awek dia la tu..*dlm hati.*
Jihyo bingkas bangun dan meninggalkan minho yg sedang bercakap sendirian..
Setelah melangkah masuk ke dalam rumah,jihyo pun diam2 menaiki anak tangga dan menuju ke tingkat atas supaya tidak ada sesiapa yg mengetahui bahawa minho ditinggalkan bersendirian.
Joongki:jihyo...
Jihyo:*terkejut*urk,oppa...*menggelabah*
Joongki:kenapa hyo naik atas pulak ni?bukan hyo dgn minho ke?
Jihyo:ouh,hyo nk masuk bilik.nk mandi kejap..panaslah..
Joongki:minho?
Jihyo:minho?ouuh,hyo dah bg tahu dia dah...hyo suruh dia tunggu..hehehe....oppa,hyo masuk dulu erk..
Joongki:arraseo..
Jihyo:huh....selamat kau..*dlm hati*Selepas joong ki menuruni anak tangga dan menuju ke ruang tamu,jihyo segera masuk ke dalam bilik nya dan membersihkan diri.setelah mandi,jihyo baring di atas katil tanpa hiraukan minho yg td dia tinggalkan berseorangan.sedang dia bersantai,akhirnya dia tertidur kerana kepenatan.
Setelah beberapa minit berlalu,talian minho dimatikan..dia berpusing dan mencari kelibat jihyo.
Minho:erh,mana pulak yeoja gila tu pg..aish,ni mesti dah masuk dalam rumah ni..kurang asam betul la dia ni.aish...
Minho membuka pintu rumah.kebetulan ketika minho hendak masuk ke dalam,joongki pula hendak keluar.
Joong ki:ouh,minho..
Minho:nae..
Joong ki:kamu tunggu hyo lama sgt erh?
Minho:ouh,nae..*blurr*
Joongki:biasa la,perempuan..mandi mesti lama kan...*tepuk bahu minho*
Minho:nae?*bulatkan mata*dia pg mandi..??*terkejut*
Joongki:*angguk*kamu x tahu ke?
minho:nae..sy x tahu pn.
Joongki:td dia kata dah bg tahu kamu dah.
Minho:ooh,*senyum*tak guna punya orang,menipu pulak...*dlm hati*👉TO BE CONTINUED👈
YOU ARE READING
SUAMI KU MR. PLAYBOY
Fiksi Penggemarsong ji hyo dijodohkan dengan seorang lelaki yang juga pelajar di kolej tempat dia menuntut.Jihyo seorang anak yang patuh terhadap ibu bapa nya.Ketika mereka dikenalkan,jihyo dan lelaki itu sama-sama terkejut.song jihyo berpewatakan seperti lelaki.o...