Medya Kağan ve Mira
İstemesemde uyanmak zorunda kaldım çünkü şu an ustumde kocaman bir ADA var 😞."offf Ada kalk ustumden hadi kalkıyorum hadi sen in mutfağa kahvaltı hazırla ben de giyinip geliyorum" dedim."tamam canım çabuk ol"dedi ve odadan çıktı.
Ada'nın odadan çıkmasıyla bende yataktan kalktım.Rutin işlerimi yapıp yatağını topladım.dolabimin başına geçip okul formalarımı aldım ve ayakkabı olarak bugün beden olduğu için airmax spor ayakkabılarımı aldım.cantama 2 defter kalem kutu ve spor kiyafetlerimi koydum telefonumu da çantama salıp odadan çıktım. Aşağı mutfağa gittiğimde Ada sofrada beni bekliyordu."bensiz başlayamadın mı yemeğe?" Dedim.
"Tabiki başlamadım seni bekledim" Ada işte sofraya 10 dakika geç gelsemde sofraya oturur yemeden beni bekler aşkım yaa 💕. Her neyse bende oturup kahvaltımı etmeye başladım. Peynirli domatesli tost yanında da yumurta haşlamıştı içecek olarak da vişne suyu koymuştu. Yemeğimi yiyip sofradan kalktim sofrayı toplamaya başladım Ada da kahvaltısını bitirmiş bana yardım ediyordu. Sofrayı topladıktan sonra hızlıca bulaşıkları yıkadım ve odama gidip saçımı topladım. Normalde salık saçla giderim ama bugün beden dersi olduğu için saçlarımı yukarıdan sıkı bir şekilde topladım. Çantamı aldım ve odadan çıktım. Aşağıya indiğimde Ada daha gelmemişti hazırlanıyor herhalde dedim ve Ada'yı beklemeye başladım.Ada geldiğinde ikimizde evden çıktık. Dün ben okulda değilken Ada ikimiz için servis tutmuş ve şu anda servisi bekliyorduk. Çok uzun sürmeden servis geldi ve servise bindik. Boş bir yere oturup çantamdan kulaklık ve telefonumu çıkardım. Yolculuk yaparken müzik dinlemeyi sevdiğimden uzun yolculuklarda hep müzik dinlerim ve şimdi de onu yapıyorum. Aslında gün içinde evde iken de müzik dinlerim çünkü müzik dinlemeyi seviyorum.
Servis durunca servisin kapısına baktım ve gelen kişiyi gordüğümde şok oldum.servise gelen kişi Kağan'dı 😞. Ada da Kağan'ın geldiğini girmiş olacak ki arka koltuğa geçmişti ve lanet olsun ki şu an tek boş yer benim yanımdı. Kağan da mecburen yanıma oturdu. Ben hala müzik dinliyordum ve şu an Kenan doğulu - aşk ile yap çalıyordu. Kağan benim müzik dinlediğimi anlamış olacak ki bana bakıp kulaklığın birini kulağımdan çıkardı ve kendi kulağına taktı. "Güzel şarkı bende dinlerim"dedi. Onun böyle şarkılar dinlediğini bilmiyordum doğrusu düşünmedim bile." Niye bu kadar soğuk ve sert gözükmek zorundasın aslında içinde iyi ve masum bir çocuk var ama sen neden böylesin"dedim en sonunda söylemek istediğimi söyledim. Bana tek kaşını kaldırarak baktı ne yani bu kadar zor bir soru sormadım sadece merak ettim ve neden herkese karşı böyle iyi bir insan olsa nolcak ki
"Neden böyle bir şey sordun ki niye merak ettin" dedi. "Herkese karşı soğuk ve sertsin ki nolcak iyi bir insan olsan?" Dedim."servisten inince benimle gel sana anlatacaklarım var" dedi. "Tamam gelirim" dedim ve okula gelmeyi bekledim. bir sure sonra servis durdu ve öğrenciler servisten çıktılar. Kağan ayağa kalkınca bende ayağı kalktim.
Kağan elimi tutunca vücudumda bir elektriklenme hissettim ve durdum.
Kağan bana döndü ve "noldu" dedi.
"Yok bir şey hadi gidelim" dedim ve servisten indik. Kağan hala elimi tutuyordu ve bu çok güzel bir histi.
Okulun arka tarafına doğru gidiyorduk okulun arka kapısından girip merdivenlerden indik ve kütüphaneye girdik. Kütüphanenin içinde bir kapı var karanlık(tabi ışığı var) sessiz ve kimselerin olmadığı bir odaya girdik."gerçekten öğrenmek istiyor musun Mira" dedi Kağan. İlk önce biraz tereddüt etsemde neden böyle olduğunu fazlasıyla merak ediyorum (biraz fazla meraklıyım da 😃😃😃)"eminim öğrenmek istiyorum"dedim"pekala o zaman başlıyorum" dedi ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı
"Küçük yaşımdan beri babam beni hep tersledi dövdüğü zamanlar bile oldu hatta sırf babam yüzünden evden kaçıp sokakta yattığım zamanlar oldu. geceleri sokak çocukları için olan yerlerde yattım 1 hafta boyunca eve dönmedim. O
1 haftanın sonunda artık eve dönmem gerektiğini anladım ve eve döndüm .
Eve giderken evin camından içeri baktım annem hem ağlıyor hem de babam ile kavga ediyorlardı şu an durumumuz gayet güzel olabilir ama eskiden bu kadar iyi değildi durumumuz ama yinede geçiriyorduk . Zile basmak istedim ama bir taraftan da korkuyordum çünkü eve gittiğim an Babam bana çok kızacaktı ama artık yapacak bir şey olmadığını bildiğim için kapıyı çaldım kapı açıldığında açıkçası karşımda kızgın bir baba bekliyordum ama kapıyı açtığı gibi suratıma tokat atmasını beklemiyordum. Babam tokat attıktan sonra kolumdan tutup beni içeri itti.
Annem beni gordüğü gibi sarıldı ikimizde ağlıyorduk sarılmamız bittiğinde babam bana bir kere daha tokat attı ve azarladı neden evden gittin falan bir kaç dilik ekmek zeytin peynir verdiler ve büyük bir açlıkla yedim . Yemeğim bitince babam benim kolumdan tutup evimizin bodrum katına doğru sürükledi ve bodrumda bir odaya kilitledi çok uzun bir sure o odada kaldım beni her gün sadece peynir ekmekle beslediler her gün her saat annem ile babam kavga ettiler ben ise o odanın bir köşesine sinmiş sessiz sessiz ağlıyordum"gözünden bir kaç damla yaş aktı bu kadar çok şey yaşaması çok kötü resmen çocukluğunu yaşayamamış asıl soğuk ve sert tavırlarının sebebini öğrendim ben olsam bende öyle olurdum aslında benim de ondan bir farkın yok ama ben sadece ailemi kaybettim o ise şiddet gormus. Bir sure susmaktan sonra yine konuştu "5 yaşlarındaydım o zamanlar okul yaşım gelene kadar çok ilgilenmediler benimle evden kaçtığımda neler yaptıklarımı öğrenmişler bu yüzden annem de bana çok iyi davranmadı ama bir sure sonra affetti beni su an bu hayatta duruyorsam annem ve yeni bir kız sayesinde(Mira) bu kızı daha yeni tanıdım ama onun da benim gibi olduğunu biliyorum sert ve soğuk gibi gözükse de onun da için de masum ve iyi kalpli bir çocuk var her neyse okul başlayınca biraz da olsa ilgileri arttı bana karşı ama babam hala aynıydı harçlığımı annemden alıyordum ama durumumuz iyi olmadığından çok para veremiyordu ortaokul 3 gibi babam bir işi devr aldı ve su an onun sayesinde bu haldeyiz ama para babamın gözünü daha kör etti geceleri eve gelmez oldu babamın gelmediği geceler annem odasına gider ağlar bende onun kapısının önünde sessizce ağlarım hani erkek adam ağlamaz diye bir söz var ya kim uydurduysa uydurmuş ama yalan koskocaman bir YALAN.iste ben bu yüzden boyleyim içimde masum ve iyi bir çocuk ama çocukluğunu yaşayamamış bir çocuk var ama ben böyle gözükmek zorundayım hayatta daha güçlü gözükmek için"o ağlarken ben onu dinliyordum ve farketmeden bende ağlamışım konuşması bittiği gibi kollarımı Kağan'ın boynuna doladım "annemden sonra bu hayatta kalmamın diğer nedeni olan kız sensin Mira seni seviyorum"dedi su an tam sırası dedin ve bende ona onu sevdiğimi söyledim "bende seni seviyorum Kağan" dedim. Kağan yüzümü elleri arasına aldı ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
Şu an bu dediğimi biliyorum ama biz olamayız çünkü ben yakın bir zamanda ölebilirim."Kağan afedersin ama biz olamayız" dedim Kağan'ın anında suratı düştü"neden" dedi "çok yakın zaman sonra ben olmayacağım çünkü Kağan seni arkamda bırakamam" dedim."hayır meleğim neden böyle dediğini biliyorum yapma şöyle atlatacaksın mutlu olmanın lazım umudunu kaybetme" dedi nasıl yani benim tümör olduğumu biliyor mu ama nasıl nerden kimden öğrendi "sen,nasıl kimden öğrendin"diyebildim zorlukla
"Bir gün hastanede karşılaşmıştık senin doktorunu gordum ve neden burada olduğunu merak etin doktora sordum neyin olduğunu o söyledi beyninde tümör olduğunu ama umudunu kaybetme çünkü bir ümit var"dedi hepsini öğrenmişti işte saha ne diyebilirim ki 😞😭🙁 "k-kabul" dedim kekeleyerek "ne kabul" dedi anlamamıştı canım 😊 "çıkma teklifini kabul ediyorum " dedim ve Kağan birden kollarını beline doladi bende kollarımı boynuna doladım.
Bir sure sarıldıktan sonra ayrıldık.
Kağan elimi tuttu ve bulunduğumuz yerden çıktık."eee ne yapmak istiyorsun" dedi Kağan valla o kadar yoruldum ki hiç bir şey yapacak halim yok "üzgünüm ama ben çok yoruldum eve gitmek istiyorum" dedim"tamam sen bilirsin bari ben bırakıyım seni "dedi ben de onu reddetmeyerek "tamam canım" dedim ve arabasına doğru gittik. Arabaya girince Kağan'a adresi verdim ve yola çıktık. Eve giderken Ada'ya kısa bir mesajla olan biteni anlattım ve okula dönmeyeceğimi eve gideceğimi yazdım onay gelince telefonu kapatıp çantama geri koydum. Araba durunca eve geldiğimizi anladim. "Her şey için sağol iyi günler" dedim ve Kağan'ın yanağına bir öpücük kondurdum.
"Asıl ben teşekkür ederim beni dinlediğin için" dedi. Arabadan inip kapıya doğru gittim arkamı döndüğümde arabanın aralık camından bana bakıyordu ben içeri girdiğim gibi arabanın gidiş sesini duydum. Bugün olanlar aklıma gelince kendi kendime gülümsedim.
Mutfaktan açlığımı giderecek bir şeyler yedim.saatin daha erken olduğunu hatırlayıp odama çıktım Ada'ya eve gelince beni uyandırmaması benim yemek yedigimi belirten bir mesaj yazıp gönderdim ve yatağıma girip kendimi uykunun kollarına teslim ettimArkadaşlar emeğe saygı lütfen vote atıp yorum yazın bölümler kısa ama telefondan yazdığım için elimden bu kadarı geliyor siz affedin sizleri seviyorum kendinize iyi bakın 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
ChickLitMira ve Kağan'ın aşkları sadece tesadüflerle başladı ilk baş birbirlerinden nefret eden Mira ve Kağan çifti git gide birbirlerine aşık oluyor ve tüm engellere rağmen birbirlerinden vaz geçmek yerine birbirlerine daha çok bağlanıyorlar sizde Mira ve...