Medya emre ve melis
Gözlerimi zar zor açtım ve başımdaki bu ağrının sebebini düşünmeye başladım. Dün akşam içkiyi fazla kaçırmıştım sanırım.
Dün akşamı düşünmeye başladım. Kesik kesik hatırlıyorum olanları.
Dün akşam baya bi dans etmiştik ve ben sarhoş olunca çok saçmalarım
"Saç malanmaz saç taranır" diyen iç sesime burdan en buyuk beddualarımı yolluyorum. Evet nerde kalmıştık 😐😐 he hatırladım.
Evet ben sarhoş olunca çok saçmalarım ve çok konuşurum.
Kesin Kağan'ın kulaklarının zarını patlatmışımdır 😑
Yataktan sonunda kalkıp rutin islerimi hallettim ve banyoya girdim belki başımın ağrısına iyi gelir.Banyodan cıktıktan sonra dolabımın karşısına gecip siyah salaş bol bir t-shirt ve siyah bir tayt giydim ayağıma da siyah converselerimi giyip mutfağa indim.
Mutfağa indiğimde ortalıkta ne Ada ne de kahvaltı vardı. Saate baktığımda saat 6.45 idi. Bu kadar erken kalktığım için kendime küfrettim. Ada'ya sürpriz olsun diye sofrayı kendim hazırlamaya başladım.
İkimize yetecek kadar krep yaptım ve masaya koydum. Ada çikolatalı krep çok sevdiği için nutellayı da masaya koymayı unutmadım. Zeytin ve peyniri de mmasaya koyduktan sonra son olarak meyve suyu çıkarıp masaya koydum. Kahvaltı hazır olunca Ada'nın odasına gittim. Kapıyı yavaşça açıp yavaş hareketlerle yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum desem yalan olur tabiki.
Kapıyı hızlı bir şekilde pat diye açıp yatağa doğru koşup Ada'nın üstüne atladım. Normal olmadığımızı söylemiş miydim ??? Söylemediysem şimdi söylüyorum. Yatağa atladığım gibi Ada sıçrayarak yataktan fırladı ve boylece kafalarımız tokuştu.
"Salak mısın kızım sen niye fırlıyorsun öyle" dedim anlımı ovuştururken "asıl sen salak mısın kızım insan öyle mi uyandırılır" dedi Ada da benim gibi anlını ovuşturarak
"Gerizekalı sanki sen beni öperek uyandırıyorsun da ben de seni oyle uyandırıyım 😃 " dedim
"Gorozokolo sonko son bono oporok oyondoroyorson do bon do sono oylo oyondoroyom " dedi Ada gülerek. Bende Ada'nın dediğinden sonra gülmeye başladım. "Hadi hazırlan da mutfağa gel bakalım " dedim Ada'ya.
"Tamam canım hazırlanıp geliyorum" dedi "tamam bekliyorum hızlı ol" dedim ve odama gittim. Telefonumu almaya geldim ama bir türlü bulamadım. Bir süre düsündükten sonra mutfakta bıraktığım aklıma geldi. Hızlı adımlarla mutfağa foğru ilerledim. Telefonumu bulunca elime aldım ve telefonumla oynamaya başlayarak Ada'nın gelmesini bekledim. 5-10 dakika sonra Ada geldiğinde sofraya doğru gittik. Ada'ya baktığımda ağzı bir karış açılmıştı " Oha kızım naptın sen böyle resmen krep yapmışsın yaa krep inanamıyorum yaaaa çok özlemişim çok sağol canım"dedi ve sofraya oturarak ayı gibi yemeğe başladı ben onun bu haline gülerken birden öksürmeye başladı "yavaş ol kızım boğulacaksın" dedim ve güldüm "haklısın kızım yaa krep gorunce daldım birden bu arada çok guzel olmuş eline sağlık" dedi "ahh sağol canım" dedim ve bende sofraya oturarak yemeğe başladım.
Kahvaltımız bittikten sonra sofrayı toplayıp odama çıktım. Dun aksam olanlardan sonra kağan'a daha güzel gözükmek istedim ve biraz makyaj yapmak istedim. Makyaj masamın önune geçip makyaj yaomaya başladım. İlk olarak gözlerime eyeliner ve rimel sürdüm sonra ise en sevdığim olan çilekli parlatıcı sürdüm dudaklarıma son olarak da yeni çıkmış ve tek olan sivilcemi kapatıcı ile kapattım. Aynada kendime baktığımda çok güzel olduğumu gordum. Ama hala bir seyin eksik olduğunu düsündum ve PAM buldum parfüm. En sevdiğim yine çiçekli bir parfüm buldum ve sıktım. Tam anlamıyla olmuştun artık. Aynada son kez gulumseyip cantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim. Ben indiğimde Ada da koltukta oturmuş telefonu ile ilgileniyordu "hazırsan çıkalım dicektim de meşgulsün galiba ne yapıyorsun orda ??" dedim gulerek "aras ile konusuyorum"dedi " hmm anladım ama bıraz daha oyalanırsak geç kalıcaz " dedim "taman zaten sen kağan ile gidersin bende aras ile gideceğim" dedi "tamam" diyip evden çıktık. Biz evden çıkarken Kağan da evden çıkıyordu Ada ile vedalaştıktan sonra Kağan'ın yanına doğru ilerledim.
"Günaydın canım" dedim
"Sana da günaydın" dedi tebessum ederek.
Günaydın faslı bittikten sonra arbaya bindik ve okula doğru gitmeye başladık. Okula geldiğimizde arabadan inip Kağan'ı beklemeye başladım. Kağan da arabayı kilitleyip yanıma geldi ve elimi tutup yürümeye başladık. Okulun bahçesine girdiğimizde herkesin bakışlarını üstümde hissediyordum ve açıkçası bundan rahatsız oluyordum. Ben bunları düşünürken okula girmiştik bile. Kağan hala bana çok güzel olmuşsun demedi beğenmedi mi acaba ??? Sınıfa girdik ve yerimize oturduk. Kağan konuşmaya başladı.
"Çok güzel olmuşsun ama ne gerek vardı makyaj yapmaya" diye sordu Kağan. Güzel olmuşsun dediği için sevinirken ne gerek vardı dediği için üzülmüştüm de. "Bak üzül diye demedim öyle sadece makyaj yapınca fazla güzel olmuşsun ve okuldan girerken çoğu erkek sana baktı onları yumruklamamak için kendimi zor tuttum." dedi kağan açık açık söylemese de kıskandığı belliydi ve bu benim hoşuma gitti. "Kıskandın mı sen " dedim Kağan'a gülerken. " yok canım ne kıskanması"dedi tabi canım eminim oyledir " Kıskandın işte anladım ben"dedim "kıskandım lan kıskandım var mı seven adam kıskanır" dedi bu dedigine daha fazla gülümserken Kağan tam gülümsememin üzerini öpmüştü
"Gülümsemeni çok seviyorum ama sadece bana gül" dedi ve bu sırada hoca sınıfa girdi ve ders işlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
ChickLitMira ve Kağan'ın aşkları sadece tesadüflerle başladı ilk baş birbirlerinden nefret eden Mira ve Kağan çifti git gide birbirlerine aşık oluyor ve tüm engellere rağmen birbirlerinden vaz geçmek yerine birbirlerine daha çok bağlanıyorlar sizde Mira ve...