Herkese iyi okumalar canlarımmm
Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Lanet olsun bu alarmı hangi bilim adamı buldu biri bana soylesin de gidip doveyim şu adamı. Her neyse 😂
Yataktan kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. İsim bitince dolabımın karşısına geçtim ve giymek için kıyafet aradım. Ve sadece aramakla kaldım 😓😓😓 giyecek kıyafetim yokkk. Ay anlamıyorum bir suru kıyafet alıyorum ama yinede giyecek bir şey yok!!! Ben de Adanın odasına gittim. Ohh hala uyuyor bu kızan. Bu iş böyle olmak bu oyunu ben bozarım uleyynn. Öhhöm öhhöm ciddileselim. Yavaşça mutfağa gidip surahinin tamamını doldurdum ve içine bir kaç buz koyup Ada'nın odasına geri gittim. Veeee sürahideki suyu Ada'nın kafasından aşağı boşalttım. Hehehehe yaşasın qötülüq 😈😈😈😈😈 Suyu boşalttığım gibi Ada sıçrayarak yataktan fırladı.- Lan Mira insan öyle mi uyandırılır??
- Banane be ben iki saattir uyandığım , dedim.
- Saat kaç ?????
- 08.10 , dedim ve saatini gordugum gibi bağırmaya başladım.
- Aneeeyyy geç kaldık ln hadi çabuk hazirlan çabuk çabuk, diye bağırmaya başladım. Ve ikimizde hazırlanmaya başladık. Bende Ada'nın dolabından siyah tayt ve beyaz desenli göbeği açık bir T-shirt aldım ve odama geçip giyinmeye başladım. İsim bitince makyaj masamın önüne geçip makyajımı yapmaya başladım. Gözlerime rimel surup dudağıma da çilekli parlatıcımı sürdüm ve son olarak ta şeker kokulu parfümümü sıktım. İşte hazırım!!! Lacivert bir kol çantası da alıp içine telefonumu koydum ve aşağıya indim. Ada daha ortalıkta yoktu. Hemen seslendim .
-Adaaa hadi geç kalicaz, dedim.
Bir iki dakika sonra Ada da geldi.
Saate baktığımda saat 8.30 olmuştu şimdi kahvaltı etsek yetişemezdik.- Şimdi kahvaltı yapamayız giderken yolda simit falan alırız.
- Tamam, dedi ve evden çıktık. Önce bir taksi çağırıp sonra da Kağan'ı aramaya başladım.
- Ala kağan biz evden çıktık şimdi taksiye binicez sende gelebilirsin, dedim.
- taksiye gerek yok ben bırakırım hazırım zaten çıkıyorum şimdi, dedi ve bende "tamam"diyip telefonu kapattım. Sonra da taksiciyi geri arayıp gelmemesini söyledim. Bir kaç dakika sonra Kağan geldi ve arabasına bindik.
- Günaydın, dedim
- günaydın canım, dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.
- Kahvaltı ettiniz mi ???
- hayır, dedik Ada ile ikimiz aynı anda.
- tamam hastanenin önünden simit falan alırız,dedi.
Biz zaten almicaktik 😂😂😂dedim içimden. Hee neyse .😄😄😄😄😄😄
5-10 dakika sonra hastanenin önünde durduk ve simitçiden simit almaya gittik. Simiti aldıktan sonra yiye yiye hastaneye doğru ilerledik. Ameliyat kapısına gelene kadar simiti bitirmistik. Doktor gelince beni bir odaya aldılar ve ustume giymeye ameliyat kıyafetlerinden verdiler.
- Ne zaman gideriz??? Diye sordum doktora.
- hazirsaniz girebiliriz, dedi.
Haydi bakalım inşallah sağ salim kurtulurum şu ameliyattan.
Selammm uzun zaman oldu görüşmeyeli kısa bir bölüm oldu üzgünüm ama çok vaktim olmadığı için yazamadım hem heyecanlı yerde kaldı 😈😈😈 yorumlarda yb yb yb diye görmek istiyorum😄😄😄bol bol yorum ve vote atmayı unutmayın kitabı başkalarına da önerin 😉 sizi veriyorum canlarımmm 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
Chick-LitMira ve Kağan'ın aşkları sadece tesadüflerle başladı ilk baş birbirlerinden nefret eden Mira ve Kağan çifti git gide birbirlerine aşık oluyor ve tüm engellere rağmen birbirlerinden vaz geçmek yerine birbirlerine daha çok bağlanıyorlar sizde Mira ve...