- Prolog -

65 7 23
                                    

Nazywam się Adam, mam 18 lat i kocham małe pieski. Moja mama bardzo się o mnie troszczy. Posiadam 3 psy, które wyrosły już. Mają na imię Luna, Penny, Shalona.


Południem chodzę do mojej pracy dorywczej, w której zarabiam nie wielką sumę pieniędzy.
Pracuję, jako sklepikarz w nie wielkim kiosku rybnym. 

A w aktualnym czasie pomagam sąsiadowi w naprawianiu dachu. Po ostatniej szalonej ulewie zerwało jego, niby mocny dach i zwiał daleko stąd. Teraz ma mieć nowy, i w tym mu właśnie pomagam.

Mój przyjaciel ma na imię Bartosz. Wykluczając jego mam i moją najlepszą przyjaciółkę Agatę i przyszłą ślubną Monikę. 


-Bartosz-

Jestem Bartosz, mam 17 lat i lubię jazdę na deskorolce. Moja mama jest prawie nie dostępna w domu, bo cały czas pracuję, ale i tak ją kocham.
Posiadam króliczka. Króliczka, który nazywa się Shawn.


Południem uczę się, aby dobrze wypaść na maturze. Poza tym chcę w szkolę mieć dobre stopnie o być pilnym uczniem.


Teraz zajmuję się ogrodem mojej mamy, ponieważ widzę, że ona jest już zmęczona po ciężkim dniu w pracy.


-Agata-

Mam na imię Agata, mam 18 lat i uwielbiam podróżować. Moja mama, często dofinansowuje moje podróże, ponieważ w swojej pracy nie zarabia mało, wręcz przeciwnie. Może nie jestem  bogaczką, ale stać mnie na wszystko co mi potrzebne.


Południem rysuję i fotografuję, ponieważ to moje zainteresowania. Wygrałam już jeden Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny.


Teraz myślę nad nowym pejzażem. Chciałabym namalować góry, w które wybieram się w te wakacje.


-Monika-


Moje imię to Monika, mam 18 lat. Moją pasją jest sport. Moja mama wspiera mnie w tym co robię. Mam kilka piłek z podpisami sławnych piłkarzy w mojej kolekcji.


Południami oglądam lub uprawiam sport. Wygrałam niedawno razem z moją drużyną mecz Piłki Nożnej w moim mieście.


Teraz jestem na zakupach i oglądam nowe buty sportowe.

Naruciak w krainie magii | A.ZOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz