- 1 -

36 7 11
                                    

- Adam -
Teraz zajmuje się moimi pieskami poprzez nakarmienie ich i napojenie.  Luna lubi pić wodę jak i reszta,  a jej ulubiony przysmak to pedigree. Penny jak już wspomniałem lubi wodę oraz coś  o czym nie wiedzieliście kurczaka z różna.  Shalona lubi wodę a jej ulubieniec to duszona gęś.
Kocham je ponad życie.

- Bartosz -
Teraz robię naleśniki bo jestem głodny. Bardzo lubię je robić a później chcę pojeździć na mojej ulubionej desce,  a przecież głodnych jeździć nie będę. A teraz  zdradzę wam sekret,  którego wam wcześniej nie powiedziałem.  Bardzo interesuję się gotowaniem. Gdy skończę gotować a potem jeść pojadę na deskorolce do sklepu spożywczego po produkty nadające się do gotowania.

- Monika -
Teraz idę do sklepu plastycznego po nowe farby, zestaw ołówków i nowe płótno.
Już za niedługo, wybierając się na wakacyjny wypoczynek w góry mam zamiar zrobić tam pamiątkowe zdjęcia i namalować pejzaż używając kupionych przed chwilą artykułów. A jak wrócę pokaże moje pamiątki moim przyjaciołom i rodzinie.

-Agata-
Teraz idę do moich kolegów zagrać w piłkę nożną na boisko. Pewnie tam na mnie już czekają kilka minut, bo umówiliśmy się  na 16:00, a jest już jakieś 15 po. Bardzo lubimy spędzać tak aktywnie nasz czas, ponieważ wpływa to dobrze na krążenie naszej krwi.  Po drodze wstąpię jeszcze do małego sklepu po butelkę wody niegazowanej.

Naruciak w krainie magii | A.ZOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz