Part 17

36 6 0
                                    

Αυτο σίγουρα πρέπει να το πω στον Καμ. Αυτο ειναι καταστροφή. Τι θα κάνω. Μα καλα πως και που μας ειδε να φιλιομαστε και μας τράβηξε φωτογραφία.
||Καμ ελα σπιτι μου τώρα είναι σοβαρό||
||Τι έγινε; Έρχομαι❤||
Μετα απο 5 λεπτά ακουω το κουδούνι και τρεχω να ανοίξω. Μπαίνει ο Καμ φουριοζος και κάθεται στον καναπέ.
"Τι έγινε. Ανήσυχο"
"Ναι αν δεν σταματησεις θα συνεχίσεις να ανησυχείς γιατι δεν θα σου πω"
"Ναι συγγνώμη πες"
Πηρα το κινητό μου και του έδειξα τη φωτογραφία. Βουρκωσα και σε λιγο ήρθαν και τα πρώτα δάκρυα. Εκείνος με πηρε αγκαλιά και μου έλεγε να ησυχάσω.
"Μωρο μου ολα μαζι θα τα περάσουμε. Αφου σου ειπα οτι ο,τι και αν συμβεί θα το ξεπεράσουμε μαζί. Και αυτος ο μαλακας αμα μιλησει θα του κανω τον τάφο του. "
"Προτιμώ να είμαι μαζί σου παρα να ειμαι στις Bellas. Υποσχεσου μου οτι δεν θα τα χαλασουμε για αυτο"
"Υπόσχομαι"
Μου εδωσε ενα απαλο φιλι σφο κεφαλι και μετα με χάιδευε στα μαλλιά
"Σ'αγαπάω Καμ"
"Και γω Χέιλι"
Ακουσα την πορτα και ειδα τον Justin να μπαίνει μεσα με τη Βάνα.
"Γεια σας παιδια" ειπε η Βανα με εναν ενθουσιασμό στη φωνη της
"Γεια"
"Θέλετε να κατσουμε... Εμ ολοι μαζι και να βάλουμε μια ταινία;"
"Ναι αλλα οχι θριλερ γιατι φοβάμαι"ειπα
"Ναι και γω" ειπε η Βανα
"Αρα τι να βαλουμε;" ρωταει ο Justin καπως αστεία
"Εμμμ ασε με να το σκεφτω λιγο.... Θριλερ" ειπε ο Καμ
"Ελατε ρε παιδιααα" ειπα μαζι με τη Βανα και αρχισαμε να γκρινιάζουμε αλλα μάταια. Βαλαμε την ταινια και εγω με τη Βανα πηραμε μαξιλάρια και απο μια κουβέρτα η καθε μια και τσιριζαμε σε ολη τη διάρκεια της ταινίας. Ο Καμ με ειχε παρει αγκαλιά και ειχαμε σκεπαστεί με την κουβέρτα. Το ιδιο και ο Justin με τη Βανα. Νιώθω ασφάλεια οταν με εχει αγκαλιά. Νιωθω ενα συναίσθημα που δεν μπορω να το εξηγήσω με λόγια. Νιώθω τα ματια μου βαριά και σε λιγα δευτερολεπτα με παίρνει ενας γλυκός υπνος.

Γεια σας. Αργησα παλι αλλα προσπαθω να ανεβασω σύντομα. Vote please⭐⬇. Comment για το αν πρεπει ο Καμ να κανει κατι στον Niall.
Μεχρι τοτε....
Xoxo
-X💋
Love ya all❤❤❤❤

BellasWhere stories live. Discover now