Part 19

39 5 2
                                    

Το πρωι ξυπνησαμε πολυ νuωρις γιατι επρεπε να παμε απο το σπιτι του Καμερον και της Βανας γιατι δεν ειχα ρουχα ουτε τσάντα. Anyways. Εβαλα μια μαυρη μπλουζα με εναν εξωγήινο απο τα BRANDY και ενα τζιν ψηλομεσο σορτσάκι. Εβαλα μασκαρα και εκανα τα μαλλια δυο ολλανδικές πλεξουδες. Εφτιαξα την τσάντα μου και κατεβηκα τρέχοντας τις σκάλες.
"Ο Justin με τη Βανα πηγαν σπιτι της να φτιάξει την τσαντα της και να ντυθεί."
"Ωραια. Παμε και απο το δικο σου να ντυθείς"
"Οκ. Παμε"
"Μπήκαμε μεσα στο σπιτι και περιμενα τον Καμερον να ντυθει και να φτιάξει την τσαντα του. Λεμε τωρα.
"Παμε;"
"Εε ναι"
"Μπηκαμε στο αμαξι και εβαλε μπρος την μηχανή"
"Κοιτα ξερω οτι δεν σου αρεσεινα μιλας για εσένα και την οικογένειά σου αλλα θελω να σε ρωτησω κατι"
"Ρωτα με"
"Ο μικρος αφου ολη την ωρα εισαι εξω και μένετε οι δυο σας, μενει ολη την μερα με τη Μαρθα;"
"Βασικα παει και στην γιαγια μας καμία φορα τα απογεύματα."
"Ααα. Αμα θελεις φερε τον μαζι σου μια φορα να του κανω παρέα. Και εσυ βλακα δεν τον πας καμια βολτα;"
"Οχι ειναι ακομα 6"
"Καλα αλλα μια μερα θα μου υπν φέρεις"
"Ενταξειιι"
Φτασαμε στο σχολείο και κατεβηκα απο υο αμαξι διακριτικά γιατι δεν θελουμε να δώσουμε στόχο. Τον χαιρέτισα και πηγα στην ταξη μου. Δίπλα μου καθόταν ενας κούκλος. Ουτε λεπτο δεν παρακολούθησα απο την παραδωση της Ιστορίας. Οχι οτι ποτε πρόσεχα πολυ αλλα τωρα ειχα μεινει να τον κοιτάω. Εκείνος μου χαμογελαγε και καποια στιγμη μου εδωσε ενα χαρτακι που ελεγε "γεια με λενε Zac" Πήρα το στυλό και εγραψα απο κατω "Ειμαι η Χέιλι χάρηκα για τη γνωριμία :)" χαμογελασε και του το ανταποδωσα. Αχχχ ειναι κούκλος αλλα οχι καλυτερος απο τον Καμερον. Ο Καμερον ειναι οτι καλυτερο μου εχει συμβεί. Τον αγαπαω άπειρα.
Αφου τελειωσε υο μαθημα ολοι βγηκανε εξω και εγω ακομα μαζευα τα πραγματα μου για να βγω διάλλειμα.
"Γεια και αππ κοντά"
"Γεια"
"Εμ θα ηθελες να παμε πιο μετα για εναν καφε αργότερα γιατι ειμαι καινούριος και δεν ξερω κανέναν. Εδω λίγο πιο κατω στο Mostra νομιζω λέγετε"
"Ναι φυσικα. Θα το ηθελα."
"Τελεια"
"Θα τα πομυε εκει μετα το σχολείο;"
"Ναι θα σε δω εκει. Γειαα"
"Γεια"
Εγω με αυτον θα γινουμε καλοι φιλοι. Πιστεύω....

Χευ. Στην ωρα μου σημερα. Τι κάνετε. Ο zac μαναρι. Τι θα γινει; Ο Καμερον θα το μάθει; Και αν το μαθει θα ζηλέψει; Το επομενο αυριο αργα το βραδυ παλι. Καληνυχτα babies❤. Vote please 👉⭐👈

XOXOX
-X💋

BellasWhere stories live. Discover now