Part

28 5 0
                                    

Αφού φαγαμε καθησαμε στον καναπέ αγκαλιά και άνοιξα την τηλεόραση.
"Σημερα βρήκαμε ενα γραμμα μεσα στο Θέατρο. Για σημερα στις 8 σε εναν διαγωνισμό ακαπελα."
''Ωραια γιατι θα ειμαστε αντίπαλοι. Και κανόνισε να μας πάρουν χαμπάρι."
"Κουράστηκα να κρυβόμαστε συνέχεια"
"Ωραία τοτε αυριο θα παμε εξω."
"Ναιιιι" ειπα ενθουσιασμένη και τον φιλησα στο μάγουλο.
"Εισαι τοσο χαζή. Σ'αγαπώ"
"Και γω"
"Φευγω να σε αφήσω να ντυθείς." λεει και πάει προς στην πόρτα.
"Χωρις να με χαιρετισεις;" του λεω στεναχωριμενα ενω πάω αργα προς το μερος του.
"Έλα δω" λεει και ανοίγει τα χερια του για να με αγκαλιασει. Εγω τρέχω και μπαινω στην αγκαλιά του. Με φιλάει απαλα στα χείλη και εγω ανταποκρινομαι. Μου δινει ενα τελευταίο φιλι στο μέτωπο και φευγει.

Τωρα πρεπει να βρω τι θα βαλω. Το πρώτο πραγμα που πρεπει να κάνω ειναι να στείλω στη Βάνα να ερθει απο δω μαζι με την ντουλάπα της.

                             [...]

Μολις ακουω το κουδούνι τρεχω και ανοίγω στη Βανα που κρατουσε μια βαλίτσα. Οταν της ειπα με ολη της την ντουλαπα το ειπα για πλακα. Τι κουβάλησε η τρελή

"Καλε τι ειναι ολα αυτα;"
"Εσυ μου ειπες να φερω ολη την ντουλάπα"
"Ναι αλλα εγω δεν το ειπα σοβαρά. Καλα οχι οτι με χαλαει".
"Ημουνα σίγουρη"

Μου ειπε και άρχισε να βγάζει απο τη βαλίτσα φορέματα σε διαφορα χρωματα και διαφορετικά μηκοι.

"Λοιπον δοκίμαζε τα ενα ενα και ελα να σε δω"
"Μου κανεις πλακα;" της λεω κοροϊδευτικά και κοιτάω το βουνό απο φορεματα πάνω στον καναπέ με ανοιχτο το στόμα.
"Ξεκινά" λεει αποτομα

                               [....]

"Ειναι απλα τέλειο" λεει ενθουσιασμένη και την κοιταω σχεδον με τον ιδιο ενθουσιασμό για το μπορντό φορεμα που μολις έφτανε μια παλαμη πάνω απο το γόνατο. Μπορω να πω οτι τονίζει αρκετα τις καμπύλες μου αλλα χωρις υπερβολες. Μου έκανε τα μαλλια μπούκλες και εβαλα ενα ματ μπορντο κραγιόν. Έβαλα έντονο μαυρο μολύβι κάτω από τα μάτια μου και μασκαρα. Η Βάνα έβαλε ενα πιο τολμηρό φορεμα σε μαύρο χρώμα. Επιασε τα μαλλια της ψηλά και έβαλε ενα εντονο κραγιόν ενώ στα ματια της ειχε βαλει μονο μάσκαρα. Συναντηθήκαμε με τις υπόλοιπες και ειμασταν ετοιμες να φύγουμε.


Γειααα. Εβαλα ενα πριν τα σχολεια. Να ξέρετε απο δω και περα καθε Πέμπτη θα μπαινει απο 1 κεφάλαιο. Λοβ γιου❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

BellasWhere stories live. Discover now