Γύρισα σπίτι μου με τα πόδια. Έκανα ενα γρήγορο μπανιο γιατι έπρεπε να βρω ρούχα. Η ώρα ειναι 3:30 και εκει πρεπει να ειμαι σε μία ωρα. Αχ δεν θα προλάβω. Κυριολεκτικά ειχα βγαλει όλη την ντουλαπα εξω. Τελικα κατέληξα σε μια ασπρη τιραντε μπλούζα και ενα τζιν σορτσάκι. Εβαλα και ενα κολιέ που ήταν δωρο απο την μητερα μου. Δάκρυσα στη σκέψη μου. Δεν υπαρχει αρκετός χρόνος για κλαματα. Ισιοσα τα μαλλια μου και ανανεωσα μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου. Ξαφνικα μπαινει μεσα ο Καμερον. Με αποτέλεσμα να ουρλιάξω απο την τρομάρα μου.
"Επ... Για που ετοιμάζεσαι εσυ;"
"Θα παω για καφε"
"Με ποιον;"
"Με ενα παιδι. Γιατι τοση ανάκριση;"
"Πειραζει να ξερω που και με ποιον ειναι η κοπελα μου; Εξάλλου το ξέρεις. Ζηλεύω. Ζηλεύω οποιον μαλακα βίσκεται δίπλα σου."
"Ναι το ξέρω" είπα και τον φίλησα πεταχτά."Αφου το ξέρεις οτι για εμενα υπαρχεις μονο εσυ." ειπα και με φιλησε γλυκά στα χείλη. Μετα κατεβηκε και στον λαιμό μου. Οκευ αυρο σιγουρα θα αφήσει σημάδι.
"Λουκ..." ειπα και αναστεναξα "Δεν θα προλάβω"
Απομακρύνθηκε και κάθησε στο κρεβάτι μου.
"Εγω θα μείνω εδω με τον Justin και πες και στην Βανα να ερθει οταν γυρίσεις."
"Οκευ. Ευχαριστώ που εμπιστεύεσαι."
"Σε λατρεύω"
Δεν απαντησα απλα το έδωσα ένα φιλί στα χειλη.
"Πρεπει να φύγω"
"Καλα να περάσεις"Καμερον's Pov
"Ελα ρε. Που είσαι;"
"Ελα. Παω σπίτι. Ειμαι εξω απο το σχολείο"
"Μην κουνηθεις. Έρχομαι να σε πάρω"
"Γιατι τι έγινε;"
"Η αδερφη σου..."
"Τι η αδερφή μου;"
"Θα βγει για καφέ με εναν φλωρο καινούριο στο καφε κοντα στο σχολειο. Στο μόστρα."
"Κατάλαβα που το πας"
"Της ειπα πως την εμπιστεύομαι. Και όντως την εμπιστεύομαι αλλα δεν εμπιστεύομαι αυτον το παλιομαλακα"
"Ναι εχεις δίκιο. Αλλα αμα μας δει καταλαβαίνεις οτι θα την χασεις για πάντα"
"Ναι για αυτο κανόνισε τι θα κανεις"
"Καλα ελα να με παρεις"
"Ντάξει"Γεια σας. Ειμαι απαράδεκτη. Εχω να ανεβασω πολυ καιρο το ξερω απλα δεν ειμαι καλα τελευταία. Αλλα μην ανησυχείτε το επόμενο θα ανέβει αυριο το βραδυ❤❤
Love ya all
XOXOX
-X💋