Hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum ben jdkdjdjjd Biliyorum hiçte Yenilmezler'e yakışan bir bölüm değil. Ama olsundu.. Samanyolu TV yeteneğim bu kadar işe yaradı ayol kkdkdkkd Birde şey geldi aklıma. Hani grup falan mı kursak ayol. Facebook grubu (ıh sana grup djkdkdkkd) niyeyse birden gaza geldim.
***Ekibin üstüne doğru kocaman bir yaratık tekrar atladığında Thor'un aklımdan tek geçen şey artık Abby'i göremeyeceği gerçeği olmuştu.
Abby ağlıyordu. Thor ordaydı. Ve o koca yaratık karşısındaydı. Ölebilirdi. Tanrılar aşkına! Ölebilirdi! (samanyolu tv bitches) Onu bir daha göremeyeceğini düşünerek elleri pencereye yapışmış bir halde alnını duvara yasladı. (hani dizlerinizin üstünde durup ellerinizi yaslarsınız ya cama, heh işte öyle)
Thor ve diğerleri iste saldırı pozisyonunu almış saatlerdir yok edemedikleri yaratığı nasıl halledeceklerini akıllarından geçiriyorlardı. Fakat artık vakitleri kalmamıştı, bir şeyler yapmaları gerekiyordu.
Thor, Hulk'a döndü (ay nerd-fışık fışık)
Başını hafifçe öne eğdi ve gözlerinin içine baktı (gözlerin... çokzel kokuyorlar)
Anlaşmış gibi yan çevrilmiş yumruklarını fırtına çıkartacak bir güçle çarpıştırdılar. Ve herkes tekrardan saldırmaya başladı. (yazamıyom genjler napayım yani djkdkdkdk)
Yaratığın güçsüzleştiği belliydi. Neredeyse bütün caddeler yaratığın camları titreten kükreyişleriyle doldu.
Ve Thor son hamleyi yaparak mjolniri fırlattı. (saatlerdir aklına gelmedi mi salaq) Yaratık aniden toz haline gelerek kaybolduğunda herkes kaybolduğu yere bakıyor ve neler olacağını düşünüyorlardı.
Thor'un aklında ise tek bir şey vardı. Abby'i görmek..****Bence Thor ve Abby ayrılmalı kdkdkkdk Thor hep Abby Abby. Tanrısın sen be ne demek Abby??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thor || Texting
Fanfiction''Hey ultra yakışıklı Thor Odinson ile mi görüşüyorum?" "Ne?" ******* 'Türkiye'nin ilk Thor texting kitabı'