22

1.7K 155 50
                                    

Bugün bir olayı atlattık gençler. Sakın korkmayın, bunlar sadece ne yaptığını bilemeyen kişilerce yapılmıştır. Ben bunu savunuyorum. Burası Türkiye. İzin vermeyiz. İçiniz rahat olsun. Aydınlık günler her zaman gelir unutmayın!
 
"Gerçekten güzel olmuşsun." diye mırıldandı Thor. Abby yanakları kızarırken hafifçe gülümsedi. Kısık bir sesle teşekkür ettiğini mırıldanırken Thor'un uzattığı koluna girdi.

Yavaşça bahçeden çıkıp park edilmiş arabaya doğru ilerlediler. Thor, önce genç kızı arabaya bindirmiş, ardından sürücü koltuğuna ilerleyerek kendi koltuğuna oturmuştu.

Pekte uzun olmayan bir araba yolculuğundan sonra küçük bir restoranta gelmişlerdi. Thor Abby'nin kalabalık yerleri sevmediğini bilerek özellikle burayı seçmişti. Henüz fazla müşterisi yoktu. Ama emindi ki ilerde en iyi yerler arasına bile girebilirdi.

Abby'nin elini tutarak girdi içeriye. Kendilerine ayırttığı yere ilerleyerek Abby'nin sandalyesini çekti. "Bu akşam fazla sessizsin." diye mırıldandı.

Abby gülümsedi. "Sana baktıkça konuşmayı unutuyorum sanırım." Thor küçük bir kahkaha attı.

"Bende bana ilk mesaj atan kızın nerelerde olduğunu merak ediyordum," Abby kıkırdarken devam etti "benim kızımın." Genç kız kızarırken yanlarına yaklaşan garsonu gördüler. Siparişleri verdikten sonra bakışmaya başladılar.

Abby elini masanın üstüne doğru kaldırıp Thor'a uzattı. Thor kendine uzatılan eli geri çevirmedi ve sıkıca tutup dudaklarına doğru götürdü.

Aniden Abby'den yükselen hıçkırıkla kısa süreli bir şoka uğrasada mutluluktan bu hale geldiğini anlayınca birazdan yapacağı teklifle ne hale geleceğini düşündü ve ardından keyifle gülümsedi.

Sandalyesini iktirerek Abby'nin yanına geldi. Küçük yerde bulunan az sayıdaki insanın önünde diz çöktü.

Abby şokla ayağa kalkarken Thor takım elbisesinin cebinden yüzük kutusunu çıkardı. Ve herkesi kahkahadan kıracak sözleri söyledi.
"Dünya ahiret bacımsın ama farzet ki uzaydayız."

Thor || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin