Final

1.8K 122 40
                                    



Gençler, Allah affetsin ben bu düğün işlerini anlamıyorum ya kjdfhvbjdfvbk

-Düğün gününe gelecek kadar hafta sonra-

Thor'un ettiği olaylı evlenme teklifinden bir süre sonra düğün günü gelmiş, misafirler gelmiş,  -vallahi billahi gelmiş- gelini bekliyorlardı.

Abby gelin odasında yenilmezler ekibiyle toplanmış ağlamamaya çalışıyordu. Annesi yoktu ya da babası. Ya da ona sahip çıkacak herhangi biri. O yüzden Abby'i Thor'a götürecek olan kişi Tony'di.

Sonunda kendini toparlayarak etrafındaki insanlara gülümsedi. Resmen aile olmuşlardı. Yavaşça yutkunarak Tony'nin koluna girdi ve odadan çıktı. Düğünün yapılacağı salona giderken Tony konuşmaya başladı.

''Vay be. Demek evleniyor bizim sarı kafa,'' ardından derince bir nefes aldı ve mırıldandı. ''çok çabuk büyüyorsunuz.''

Abby gülüşünü son anda tuttu çünkü salona gelmişlerdi. Ve Thor bütün vücudunu harika gösteren -ölüyom allam- takım elbisesiyle karşısında dikiliyordu. O an her şey önemini yitirdi. Tepki verebiliyordu fakat sanki etrafını duymuyor gibiydi.

Yeminlerini edene kadar böyle devam etti. Sanki her şey hızlı çekimdeymiş gibi... Kendine geldiğinde Thor dudaklarına yaklaşmıştı. Hayatları birleşmiş olan ikilinin dudaklarından aynı anda aynı cümleler döküldü.

''Seni seviyorum.''

''Seni çok seviyorum.''


****

  Ağlıyorum okurcanlar.

Yahu öpüştürmeden öpüşme sahnesi yazmaya çalıştım olmadı. Bununla idare edin emi.

Bu yazar notuda çok zormuş. O yüzden not falan yok. Final verdik aga, lakin biz bitti demeden bitmez. Team Nurston ayol snvjka

Seviyorum sizi!

Thor || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin