De volgende dag ga ik met tegenzin naar de trainingen. Ik ontwijk iedereen zo veel mogelijk en probeer zo hard mogelijk te werken om de gemiste trainingen van gisteren in te halen. Alleen strikken zetten sla ik over, geen zin om Hidde weer onder ogen te komen. Als ik bezig ben met mijn les verdediging die ik krijg van een man van ongeveer 45 met een korte grijze baard komt er een meisje op me aflopen. "Dag meneer Veldhuizen!" begroet ze de man vrolijk en draait haar gezicht dan naar mij. "Hij woont in mijn district, district 7. Ik ben Morgan trouwens" En ze steekt haar hand uit. "Ik ben Isa." Zeg ik terwijl ik haar hand schud. "Hoi! Zullen we misschien samen de verdere les doen?" Ik knik als antwoord en we gaan samen verder.
26 september 3455 12:20
Hey,
Sorry dat ik gister niet meer heb geschreven maar gisteren was niet zo heel leuk. Er waren 4 meiden uit hogere districten en die gingen me uitschelden en zeggen dat ik te klein was om mee te doen en dat ik meteen dood zou gaan. Ik was echt heel erg boos en verdrietig. Nu nog steeds trouwens. En daarom heb ik gisteravond besloten dat ik ga winnen. Dat wou ik sowieso al maar nu weet ik het zeker. Ik ga winnen. Om te laten zien dat ik echt wel kan winnen en niet veel minder ben dan zij. Het is nu middagpauze trouwens. Ik moet deze trainingsdag extra hard werken om alle trainingen in te halen die ik gisteren gemist heb. Ik heb mezelf namelijk de hele dag op de wc's opgesloten. Net kwam er een meisje naar me toe, Morgan. Ze leek me heel aardig en we hebben samen een les verdediging gedaan. Misschien kunnen we later wel samenwerken. Oh, de pauze is nu voorbij. Ik moet weer aan het werk.
Doei!
Isa Meadow
Ik sla mijn schrift dicht en stop het weer terug in mijn tas die ik net zoals alle anderen achter laat in de kluisjes. Morgan komt weer vrolijk op me afgelopen. "Hee ik heb een idee! Als we nou allebei andere trainingen doen, wel zoveel mogelijk kunnen we de trainingen die de andere niet heeft gehad aan elkaar leren! Dat is handig toch dan kunnen we alles." Een beetje overdonderd door haar vraag knik ik ja. Het lijkt me op zich wel leuk en als ik er later achter kom dat ze niet te vertrouwen is kan ik haar altijd nog afwijzen. Volgens Morgan's plan doen we dus allebei andere trainingen. Als ik bezig ben met zwaardvechten zie ik Morgan bij Hidde staan. Een last valt meteen van mijn schouders. Gelukkig, die hoef ik niet meer te doen. Blij en weer vol energie vecht ik verder tegen mijn lerares. Een meisje lang, smal meisje die haar zwarte haren hoog in een knot draagt.
JE LEEST
I Will Survive
De TodoHoi allemaal, Ik doe mee met de wattpad games van @MelLiv. Daarvoor moet ik opdrachten maken over de hungergames. Uiteindelijk wordt het allemaal samen een boek. En dat is dit boek.